ערך. זו המשמעות שמדברים היום באסטרטגיה שיווקית.
ליצור ערך עבור הלקוח. לא מחיר, לא שייכות, אלה ערך שיתן בנפיט (ייתרון) ללקוח הרוכש.
עולם האינטרנט איפשר לנו לקרב אנשים. אבל הוא לא נתן למותגים כאלה ואחרים אשר גם הם רצו להשתתף בחגיגה התקשורית קרי הפורטלים, הרשתות החברתיות וכול שאר אמצעי האלקטרוניקה להתחבר אליהם. דווקא היום אני יכול לזהות נהירה של התארגנויות קטנות כגדולות בתוך הרשתות החברתיות ועם כול האפליקציות בסמארטפונים המקשרות מוצרים ושירותים ביחד עם ערכים…זה יכול להיות יזמות של בעל פאב המקבץ לקרביו חברים בשיטת הקאופרטיב, גובה ממנו דמי חבר או מניה ומאפשר לו גם להנות מחוויה וגם להיות בעל פאב אשר בשיטת האבולוציה יכול להתרבות ולהביא אליו יותר לקוחות. כיועץ שיווק אני לא דוגל בהנחלת ערך של מחיר כפי שקורא היום בחברות הסלולר שהמיתוג נעלם והמחיר נשאר הקובע. אני מדבר על ערכים שיכולים לתת חברות קטנות או עסקים קטנים עם יכולת תמרון ושיווק באמצעים זולים יותר דבר שכבר ככה מוריד עלויות ומריד מחיר מבלי להפגע כלכלית או פגיעה בתמחיר..עסק חדש או מיזם אינטרנטי יפה שיפנה ליועץ שיווק על מנת שידריך אותו ללכת לכוון של מתן ערך ולא הנחה כספית. דורון עמית יועץ שיווק, יועץ שיווקי.