דורון עמית יועץ שיווק, יועצים לשיווק, שיווק לעסקים קטנים…ראו כמה זה מצחיק…האם מישהו פעם חשב שאפשר למכור מיים בבקבוקים,,,ושהיום אנשים שותים מים רק מבקבוקים….אם הייתי שואל את השאלה הזאת לפני עשוריים הייתם צוחקים עלי ואומרים שאני משוגע (אז זה שאני משוגע לשיווק זה נכון) אבל האמת היא המנצחת….כול נושא המיים בבקבוקים התחיל בחדרי הלידה בה השקו האימאות את תינוקם בתוספות של מיים מינרלים…דרך המסעדות הצרפתיות והאירופאיות, ועד לשימוש הבלתי פוסק של מכירות בקבוקי המיים בעולם כולו…הברזים הפכו להיות מקור לשטיפת רכבים ורצפות….כול זה זה עניין של מכירה…איך מכרו את בקבוקי המיים והחדירו אותם לכול אדם בעולם…בזמנו לכול איש מכירות טוב אמרו…זה יכול למכור קרח לאסקימוסים…היום אנו למדים כי המשפט נכון אבל בחציו…ומדוע…כי האסקימוסים לא צריכים קרח ולכן אין טעם למכור למישהו משהו שהוא לא צריך…אבל מיים מינרלים ידעו אנשי המכירות וכותבי תהליכי השיווק לגשת אל שברון הלב של הלקוח שהיה מודע כי במיים יש כלור, וכי מיים לפעמים מזוהמים, ורשויות מקומיות הודיעו מדי פעם בחדשות להשתמש רק עם מיים רתוחים….ואז בא אותו הגעון שהמציא את המים בבקבוקים וענה במהירות על שברון הלב של האזרחים…ומכר מים בבקבוקים….כול דבר אפשר למכור…העניין הוא איך מוכרים…ותורת המכירה מסועפת אך נלמדת ומיושמת….רוצים ללמוד עוד על מכירה סביבתה והצלחתה…התקשרו
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם