אז איך בכול זאת עושים כסף בעסק

איך לעשות כסף, כסף, איך להרויח כסף?

לכול אדם יש את המקצוע שלו

רוב האנשים נעזרים בבעלי מקצוע בכדי לעזור לשיפור חייהם, פתרון בעיותיהם, וחסכון של זמנם

המשווק לא יכול להיות רואה חשבון, ורואה החשבון לא יכול להיות מנהל שיווק,

עורך דין לא יכול להיות ספר, וספר לא יכול להיות טבח.

אנו כבני אדם צורכים שירותים של אנשים אחרים, וכך מתנהל לו העולם.

בשביל זה נוצר הכסף על מנת שנוכל לרכוש שירותים חיצוניים.

אבל יש אנשים, שחסכון בכסף עומד בראש מעייניהם, והם מבחינתם עושים הכול, הם, לדעתם, חוסכים כסף רב בזה שאת כול צרכיהם הם עושים לבד.

האם זה נכון, אולי כן בעולם האישי של האדם, יכול להיות שלאדם יש צורך לעשות דברים לבד, ללא עזרה, אבל מה קורה בעולם העסקים, האם זה גם נכון לעולם דינמי ונוקשה? כאן אני לא בטוח שזה נכון.

בהגדרה, עסקים, זה לעשות כסף.. כמה שיותר כסף בכדי לחיות חיי רווחה או יותר נכון בשפת הרחוב "להעביר את החיים בכיף"

כסף, קשה מאד לעשות שאתה לבד, שאתה לא מתחלק במטלות המוטלות עליך לעשות כסף עם אחרים, אדם שעובד וחושב לבד מוגבל בעשיית כסף, אדם שיודע לנצל את הסביבה המקצועית העומדת לציידו יכול יותר בקלות לעשות כסף.

לדוגמא: גנן, חשמלאי, שרברב, טכנאי מזגנים, שעובד לבד. לא יכול לעשות כסף.

אותה דוגמא של בעל מקצוע שמצדיק העסקה של עובדים נוספים יכול להתחיל לעשות כסף.

דוגמא נוספת: עסק חדש, רעיון לעסק, עסק קיים שחייב לנווט בין מגוון העסקים הקיימים, ועסוק בניהול והישרדות העסק ביום יום, לא יכול לפנות את החשיבה שלו להתפתחות של העסק, לקיצורי דרך, לרעיונות חדשים, לדרכי ניהול שונים, והוא נעול בקונספט של עצמו וכתוצאה מכך עומד במקום או יגיע ליעדו כאשר העסק שלו יהיה "פסה"

 לעומת זאת אותם קטגוריות של עסקים שהזכרתי קודם, שוכרים יועץ או יועצים חיצוניים, ואז מקפיצים את העסק מאות קילומטרים קדימה, חוסכים את שכר הלימוד הארוך, מונעים מהעסק לעשות טעויות, וסוללים את דרכו בדרך בטוחה לקראת המטרה שלשמו הוקם. לעשות כסף.

בעלי עסקים לפעמים שוכחים למה הקימו את העסק, או ששוכחים את ההגדרה של מהות העסק ולשם מה הוקם.

בארצות הברית של אמריקה למדו שלא מקימים עסק ללא יועץ עסקי, בחברות הגדולות בישראל הבינו כי בלי יועץ עסקי לא מנהלים עסק, המשוואה של ניהול תקין של עסק להשיג את המטרות שלו ביחד עם יועץ חיצוני לקיצור תהליכים וזמן למידה רב הוא אקוטי לעסקים חדשים וקיימים כאחד.

וכמו שציינתי, עסק נועד לעשות כסף, חשבו כמה יכול לחסוך לעסק שלכם יועץ עסקי מקצועי וכמה העסק שלכם יכול היה להרוויח מהר יותר כאשר יועץ כזה מלווה אותו, חשבו על עלות תועלת ותבינו שבכדי לקדם את העסק שלכם אתם חייבים פיגורה חיצונית כמקצרת מהלכים, תהליכים, ומקדמת את העסק קדימה.

ויש השואלים מאיין ניקח את הכסף לשלם ליועץ. ואני עונה שיש לעסק שלכם כסף לשלם ליועץ, אתם פשוט מבזבזים את הכסף במקומות אחרים שלא תורמים לעסק…

חשבו על זה?

חייבים יועץ עסקי ומלווה לעסק שלכם

התקשרו עם דורון עמית

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן