אולי קיבלתם טלפון "הלוואה ברגע"?

האם גם אתם קיבלתם טלפון "שלום! הלוואות כאן ועכשיו"

או האם התקשרו והציעו לכם כי "מגיע לכם מתנה בכרטיס האשראי שלכם למימוש" אתם רק צריכים להצטרף לתוכנית רכישה של "טוטו" "לוטו" קולקטיבית?והאם נחשפתם לפרסום של ביטוח ישיר "קח הלוואה של 50.000 ₪ מהיום למחר, ואז השאלה הראשונה שאתה נשאל זה "יש לך רכב. מה מספרו?

יכול להיות שגם נחשפתם למודעות בעיתון של חברות מימון מאושרות ע"י הממשלה כביכול המציעים כאן ועכשיו 10.000 ₪ הלוואה תוך שעה.

כן, זהו העולם של היום, אורבים לנו בכול פינה, רודפים אחרינו מכול אתר, מקבלים את מספרי הטלפון שלנו למרות שלא רצינו, יכולים לסבך אותנו בשנייה.

 כאשר בעל עסק יושב ומתחבט איך הוא מזרים מחר לבנק 10.000 ₪ רק בכדי שלא יחזרו לו השיקים, טלפון אחד כזה יכול לגרום לו לעשות את הטעות הגדולה, לקחת הלוואה, ולהסתבך בריבית נשך מסוכנת וגומרת. וזה קורה ביום יום, וזה יכול להתגלגל ולהתגלגל עד שהגובים מגיעים הביתה לאישה ולילדים, ואתה בסך הכול שילמת את עשרת אלפים השקל לספק שבשיחת טלפון אחת יכולתה לבקש כי "לא יפקיד את השיק" "שתפרע לו את השיק בפעמיים" ושום דבר לא היה קורה. החששות שלך כי תאבד את שמך הטוב ואת מערכת היחסים עם הספק היא מחשבה רק שלך, לא של הספק. גם לספק שלך אין מספיק לקוחות, גם הספק שלך רוצה לשמור על מערכת יחסים תקינה אתך, גם לספק שלך חשוב מאד כי העסק שלך יצליח כי אחרת ליהנות מכספו או מההכנסה שהעסק שלך יוצר עבורו. על דאגה הספק לא יעזוב אתכם, ההלוואה שלקחתם היא זאת שתכביד ותסכן אתכם.

בעלי עסקים ועסקים חייבים לפעול בשיקול רב, הרבה מאד הצעות מפתות יש בטלפון, באינטרנט, בעיתונים, בפניות טלפוניות כאלה ואחרות, והם אלה אשר מסכנות את העסק שלכם ואותכם. לפעמים המצוקה והפתרון שמגיע בדמות של עזרה מדומה יכולים ליצור מצב של הרס בניהול העסק שלכם, ואת זה אתם ממש לא רוצים.

 יש פתרון מושכל לכול בעיה, הראש צריך להיות נקי על מנת ליישם את הפתרון, כאשר פועלים בלחץ לא מגיעים לתובנה נכונה ובשביל זה יש יועצים או מלווים חיצוניים שיכולים להאיר את הבעיה וגם למצוא את פתרונה.

אנשי עסקים, בעלי עסקים, היו ערים, על תכנסו למצב של מצוקה שתובנות לא רצויות ייצאו ממנה. חשבו, תשקלו, תנו לעצמכם פסק זמן למחשבה, תנו נשימה נוספת לפני החלטה סיפרו עד 10 או עד 100 בכדי להיות ב"קונטרול".

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן