אדוני שר האוצר!

יאיר לפיד שר האוצר עכשיו אתה מבין מה זה תקשורת!

האם אתה מבין אדוני שאתה וראש הממשלה והשרים האחרים לא שולטים או מנהיגים את המדינה.

האם אתה מבין "עכשיו" שהמדינה מונהגת בידי התקשורת, אני אפילו לא בטוח שדעתה של התקשורת כדעת ה"עם".

היום כאשר אתה יושב בתפקיד בכיר בממשלה, לאחר שהייתה "תותח" בעולם התקשורת, אולי אתה מבין איך זה להסתכל על התקשורת מכיוון אחר!

ראה כבוד השר! אני בטוח שאין לך דבר וחצי דבר כנגד מועמדי ראש הממשלה לתפקיד נגיד הבנק המרכזי, אבל אתה, כפי שהצטיירה דמותך בעיני "אדם זורם" החלטתם למנות את פרנקל לתפקיד "התקשורת אכלה אותו מכול כוון כולל האולפן שבו אתה שריתתה בעבר" מה לא צעקו, מה לא העלו, איזה תליין לא חיפשו בכדי להכפיש את שמו. ובסוף. הנגיד המיועד נלחץ. וברח לעשות הרבה יותר כסף והדר ממה שהיה מקבל כאן כנגיד הבנק המרכזי, ואז שוב הלכתה יד ביד עם ראש הממשלה ובמקום למנות עובדת מסורה של הבנק החלטתם שוב להביא לבנק מועמד מועדף עליכם, אבל אז, שוב! תוכנת קטנה, עם רייטינג "לא מי יודע מה" בשעה מאוחרת של ערב מטילה "פצצה" הנגיד המיועד מדבר "מתייעץ" עם אסטרולוג. שוד ושבר, זוועה, נורא ואיום, חוסר אנושיות מוחלט, איך הוא מעז הפרופסור מהאוניברסיטה להתייעץ עם אסטרולוג? "לדעתי הוא ראוי לסקילה וקלון" ומי שבאמת פתח את עיתוני סוף השבוע "סדינים" שלמים של כתבות על "המתייעץ עם האסטרולוג" ואז אדוני כבוד השר נבהל הפרופסור וחצי שעה אחרי שמשרדך ומשרד ראש הממשלה מודיע על ועדה שתאשר את מינוי "המתייעץ עם האסטרולוג" מודיע זה (כנראה שנבהל טבעית משערי העיתונים הפרוסים על סדינים "שלום, תודה, לא רוצה, תהיו בריאים, טוב לי היכן שאני בלי שיחטטו במכנסי ובתחתונים שלי" ומסיר את המועמדות.

הנה אדוני הספין הנהדר של התקשורת, אותה תקשורת שאתה הייתה אחד ממנה, הנה היום הכול פועל הפוך. והאזרחים, אזרחי המדינה, אני לא בטוח שזה כול כך אכפת להם מי יהיה נגיד הבנק הבא: הם בחרו בך, הם בחרו בראש ממשלתך, והם מאמינים כי אתם עושים את הדבר הנכון ביותר!

שרי הריסון לא טובה לציבור כי היא מקבלת מסרים מלמעלה "עוד מיליארד איש מקבלים מסרים מלמעלה" אז מה. מחר היא הולכת לנהל את הבנק לפי המסרים מלמעלה? האם זו המסקנה שצריך לפסול אותה, אבל את זה כבר עברנו, המפכ"ל, הרמטכ"ל, מועמדים ראויים בכול קנה מידה ישראלי ועולמי נאלצים לפרוש מתפקידים בגלל פיסת אדמה שכן נרשמה או לא נרשמה! מה עובר עליכם התקשורת המכובדת. אנחנו אנשים, בשר ודם, אנחנו לא חפים מטעויות, שופט שהיכה את ילדיו נשאר על כס המשפט, מה קרה? הנשיא קלינטון אמר  I DIDN’T MAKE ANY SEX WITH MONICA  אז הוא אמר! מישהו בארצות הברית הוריד אותו מכיסה הנשיא בגלל ששיקר, לא! למה לא! כי זה לא מעניין אף אחד חוץ מהתקשורת הצהובה שמחפשת כותרות ואת מי להרוג.

 עברנו דור, כרגע יש כאן דור זורם, כרגע יש כאן דור שמכיר בשונה, שמכיר בצרכים, שמבין שאנחנו בני אדם, משילות צריכה לדעת למשול ולא לרקוד על פי תכתיבי התקשורת, מפקדים, מנהלים, חברי כנסת שרים ואחרים לא צריכים לקחת צמוד אליהם עו"ד, איש יחסי ציבור, פרסומאי, לחשן וכיו"ב. אדם הוא אדם, אדם עושה שגיאות שאחרת הוא לא בנאדם אלא מלאך! מלאכים יש בשמיים ולא עלי אדמות, ריבון האלוהים מה קורה כאן. מספיק, התקשורת טוב שתהיה, טוב שתעלה על תחלואות, אבל יש כבר הגזמה בכותרות ובעליהום הציבורי והפרטי כאחד.

 אם נמשיך כך לנהוג לא יהיו מנהיגים ומובילי רואי צאן והארץ תהיה תהוו ובוהו

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן