אני מסתכל על הנתונים הנאספים לאחר הפעילות העסקית של הרבעון האחרון 2012 ומגלה כי האבטלה בירידה (כבר למדנו איך מודדים את אחוזי האבטלה בישראל הפריפריה לא נכנסה לכול הפחות עד סוף 2011 לנתוני האבטלה הארציים) ואילו הצריכה עולה במתינות..נכון שאת נושא הצריכה צריכים לשייך לתקופת חודש החגים שבה בדרך כלל הצריכה הפרטית עולה..מה שאומר שלפי נתוני הלמ"ס הרי שהמשק העסקי הולך בכוון של התיצבות…אבל אליה וקוץ בא, שהרי סקרים אנו קוראים הרבה, ומגמות אנו יודעים לחשב..אבל מה לעשות שבדרך כלל הרצוי הוא לא המצוי ולכן נשאיר את הנתונים האלה בצד ונראה איך מתקדמים לקראת כול מהלך השנה..מה שחשוב לי לציין כיועץ עסקי את העובדה שעכשיו זה הזמן לעשות מהלכים ארגוניים בתוך המערכת, לנער את האבק מהמוצרים ולהלביש אותם בבגדים חדשים ואפילו בחזקת "אותה הכברת בשינוי האדרת" כי לדעתי יש מקום היום לעשות רביזיה בעסקים שנרדמו קצת בתקופה האחרונה ולשפר את מצב השיווק והמכירות שלהם תוך כדי בידול המוצרים שלהם וחידושם בדרכים שיווקיות חכמות ברי קיימא…דורון עמית יועץ עסקי
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם