תפסיקו לרוץ אחרי הלקוח!

תפסיקו לרוץ אחרי הלקוח!

תודה רבה, תרצה עוד משהו! רוצה משהו מהמבצעים שלנו! יש לנו עיתון, כוס קפה ושתייה חמה מה תבחר? שלום! תרצה משהו מהמבצעים שלנו? לא תודה כבר שאל אותי העובד השני! בכול מקרה תודה שקנית…….! זה מה שקורה בדרך כלל בתחנות הדלק הנמצאות באזורים ברי תחרות גדולה בתחום הדלק, אבל זה לא רק שם! גם בתחנות הנוחות של תחנות הדלק המנטרה הזאת חוזרת כול פעם וחדש! שלום, ותודה שקנית יילוו, ואולי תרצה משהו מהמתנות או המבצעים שלנו!

כמי שנותן ייעוץ עסקי ומשמש כ-יועץ שיווקי, החלטתי קצת לעקוב אחרי התגובות של הלקוחות עליהם "מתנפלים" המוכרנים שאם לא יעשו כן ה"בוס" יראה אותם במצלמה שהם לא ממלאים אחרי הפקודות המכירתיות ואולי יפטר אותם! ואני רוצה לספר לכם, מה שראיתי ומה ששמעתי היה בדיוק כמו הסרטים של יהודה ברקן "עצור" מצלמים אותך! יכולתי לראות איך אנשים עושים "שמניות" בכדי לא להיתקל אם אחד המוכרנים "הלקוח הולך הצידה, פתאום מוציא את המובייל שלו ומתחיל לדבר, השני פוצח בשיחה עם זה שיושב לידו, זה שנכנס לחנות הנוחות "מדבר כול כך מהר רק בכדי שלא יתקל שוב בשאלה הרגילה "רוצה מבצע" וכך אנשים בורחים מהשאלה! בפסיכולוגיה ניתן להבין זאת כי אנשים נמנעים מלפגוע באחרים וזאת שתהיה להם תשובה שלילית כמוה כסירוב אישי למוכרן. בגלל זה "הלקוח פשוט בורח"…

כ-יועץ עסקי ויועץ שיווקי השאלה שלי "האם נכון להתנהל כך במכירות אגרסיביות" "האם מכירות אגרסיביות הם צו האופנה או יותר נכון האם הם כורח המציאות" האמת שהתשובה שלי תפתיע אתכם ואני אגיד "כן" היום! רק מכירות "גרילה" כאשר הלקוח נמצא בחצר הבית שלך (העסק, החברה) זה הזמן להוציא את כספו! ולכן מכירות הגרילה חשובות וחיוניות! אבל? צריך מאד להיזהר, הגישה בה אנו מכשירים את נותני השירות שלנו בעיקר בתחנות הדלק, בחנויות הנוחות, ופחות במרכולים, ברשתות השיווק צריכה להתנהל בחוכמה ולא בהגזמה, יוצא שמכונית עומדת בתחנת דלק ומתדלקת ניגשים אליה שלושה מוכרנים שונים, וזה מוגזם!

האמריקאים מהם למדנו את תורת השירות, לא מתנהגים כך, הם מאד חייכנים בכניסה, השלום נשמע "פתוח" יותר, אבל לא רודפים אחרי הלקוח ונותנים לו להיות עם עצמו, כאשר הוא מסיים ולא רוכש כלום! דואגים להגיד לו שלום "פתוח" שלעולם לא ישכח את החנות! לקוח בחנות חייב את מרחב המחייה שלו! וההצקה רק תגרע מהמטרה שלשמה הוא נכנס! תנו ללקוח להיכנס לשטח החנות, ברכו אותו בשלום, היו עוקבים אחרי הלקוח, וברגע ששפת הגוף שלו תשדר "בקשה לעזרה" גשו אליו, לא לפני,

כ-יועץ שיווק, אני מבטיח לכם כי אם תתנו "מרחב" ללקוח והוא לא ירגיש שרודפים אחריו, ולא בולשים אחריו, ולא רוצים לדחוף לו מוצרים, הוא יהיה בר קנייה ורכישה.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום





מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

יבוא יצוא

נכון שכדאי לייבא מסין והמזרח

זהו! נכנענו! סוגרים את המפעל, מפסיקים לייבא מאירופה או מארצות הברית, מפסיקים כל ייצור מקומי! כולנו עוברים לייבא מסין, מהמזרח ומהודו. זהו! אין עתיד לייצור בישראל, אין עתיד לייבוא מאמריקה, לייבוא מאירופה . סיו! היא מנצחת!

מגזין עסקי

ייבוא מדובאי וייצוא לדובאי

דובאי ומדינות המפרץ כולל מדינות המזרח, שוק שעד היום היה שייך רק לחברות הגדולות כאשר ייצאו או ייבוא מוצרים דרך מדינות צד שלישי, ואילו היום נפתחו לכלל היצרנים, הסוחרים והמשקיעים בארץ, וזה הדבר היפה בשלום המדהים שהונחת לפתחנו.

מגזין עסקי

איך עושים עסקים עם דובאי והמפרציות

דובאי חלק ממדינות המפרץ אשר מדינת ישראל חתמה איתם הסכם שלום, ולא סתם הסכם שלום אלא הסכם יחסים נורמליים בין שתי מדינות, כלכליים, מסחריים, תיירות, מסחר בקיצור שלום של העם עם עם ולא שלום בין ממשלות. וזה הדבר היפה בשלום המדובר הזה, אומנם כולנו מתייחסים בזה בסקפטיות אבל בואו נראה.

הלוואת

אין עסק שלא צורך הלוואה

אני באופן אישי נגד הלוואות לעסקים, בטח שההלוואות האלה נדרשות במהירות, ללא תכנון מוקדם, עבור החלפת מכירות בהלוואות, עבור כיסוי שיקים, עבור ריפוד תזרים המזומנים, כל ההלוואות הנדרשות לצרכים אלה הינם רעל לעסק, ולקיחתם רק מכבידה על העסק וסוחבת אותו למטה.

עצמאות תעסוקתית - השמיים הם הגבול!
פתיחת עסק

העולם צועד לעבר עצמאות תעסוקתית!

לא זאת לא נבואה, אנחנו רק צריכים להסתגל למצב התעסוקתי החדש, האמינו לי כאשר תעשו את הצעד הזה גם המעביד הקודם שלכם ירצה לקנות מכם שירותים, ולא רק הוא, עזרו אומץ אם לא עשיתם את זה עד היום וצאו לחיים חדשים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





דילוג לתוכן