תכנית עסקית חובה לכול עסק

תכנית עסקית חובה לכול עסק

יועץ עסקי, כיצד מקדמים אתר באינטרנט, המלצות לקידום אתרים באינטרנט

איך תגדיל את ההכנסות של העסק שלך באינטרנט

המלצות להגדלת מכירות באינטרנט.

למה קשה להגיע לדפים הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל?

 זה הרי ברור לכולנו כי האינטרנט הוא ורק הוא יכול להגביר את המכירות לכול עיסוק.

הבמה המרכזית של מפגש העסקים נמצא באינטרנט-או יותר נכון במנועי החיפוש באינטרנט, ובאתרים של השואות המחירים.

לקוח מחפש מכשיר חשמלי, מגלגל בגוגל את המוצר שהוא צריך, מוצא את מבוקשו בתוך 10 התוצאות האורגניות ו-12 התוצאות הממומנות. עובר לאתר של השוואת מחירים, מחליט ורוכש את המוצר שרצה היכן שהמוצר הכי זול וכדאי לו. נקודה.

ולכן האינטרנט הוא המקום בו כול ספק צריך להיות.

מקום בו כול שירות או מוצר חייב להופיע הכי גבוהה למעלה בתוצאות מנועי החיפוש וזאת על מנת שהלקוח יקליק דווקא על המוצר שלך.

 אבל מה קרה.

ישנם חברות ענק כמו דפי זהב, מנוע החיפוש של נענע, מנוע החיפוש של YNET, מנוע החיפוש של 144 ושאר מנועי החיפוש שמכירים את השיטה איך להביא את המודעה שלהם אל ראשי העמוד האורגני במנועי החיפוש וזאת באמצעות חוות קישורים וכול מיני "פוילשטיק" שהמרחק מהכוונה של גוגל לתוצאות אורגניות רחוק כאורך הגלות מדרך פעולת מנועי החיפוש האחרים שיודעים ש-גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר ולכן הם משקיעים את רוב זמנם בתכנון איך להיות מקודמים לעמוד הראשון האורגני בתוצאות החיפוש וזאת בכדי להבטיח ללקוחות שמפרסמים אצלם כי הם יופיעו בראש העמוד האורגני של גוגל.. והם מצליחים.

קשה מאד למקדמי אתרים בתחום האורגני לקדם אתרים לעומת הכוח שיש לאותם מנועי חיפוש, למעשה ברגע שנכנס העדכון של גוגל בדמות "פנדה" חשבנו כי התופעה תעלם כמו שנעלמה בארצות הברית אך ממעוף הציפור זה נראה שהתופעה ממשיכה ללא לאות ומבלי יכולת לתת לעסקים "אמיתיים" אשר תורמים ממקצועיותם במאמרים, בהמלצות, בטיפים למקליק שמחפש את האינפורמציה הרצויה לו ובסופו של דבר הוא מגיע לעוד אתרים שמציעים לו רשימה ענקית של בתי עסק המשלמים הון עתק עבור מיקומם שם. די! מספיק! שהגדולים יאכלו את הקטנים, גם לעסקים הקטנים והבינוניים יש מה לתרום ללקוח המקליק ולא שהלקוח המקליק שוב יעלה על מודעת פרסום ורשימה של עסקים נוספים…זה ברור לא הייתה המטרה של גוגל בתוצאות האורגניות ואני מאמין שגוגל תמשיך ותלחם בתופעה השרלטנית מסוג זה.

כ-יועץ עסקי אני קובע כי לקדם אתר בחיפוש האורגני, אין יותר קשה מזה.

חשבו רק שישנם מאות אלפים של עסקים הקשורים לנושא אחד, ושהמקליק מקליק נושא קופצות לא למעלה מחצי מיליון תוצאות. עכשיו לך תתחרה עם כול התוצאות ותנסה לקדם את האתר שלך. וגם כאן קמו שרלטנים ורעי לב אשר גובים אלפי שקלים בחודש עבור קידום אתרים ומתבלים את דרישותיהם בתוספות של רכישת מאמרים, כתיבת מאמרים ועוד תוספות שמכניסות אלפי שקלים לכיסם.

 מקדמי אתרים אלה לא מספרים באמת (לכול הפחות רובם) כיצד מקדמים אתרים, האמת שהם בעצמם לא יודעים ונעזרים לפי ההתנהגות בשטח של מנועי החיפוש. אבל את סכום הכסף האגדתי בעבור קידום האתר הם גובים.

איך מקדמים אתרים באינטרנט בשיטה האורגנית?

 1.         בונים אתר שמהונדקס רובו ככולו למנוע החיפוש של גוגל.

 2.         נמנעים מלהכניס לאתר אלפי תמונות, וסרטונים(קישורים לסרטונים כן) וכמובן יורדים מכול הרצון להפוך את האתר לחוויית 3D עם פלשים וסרטונים מובנים באתר.

 3.         מסבירים בכותרת האתר בדיוק מה עושה ועוסק האתר.

 4.         כותבים כתבות ענייניות, מקצועיות, מדברות בתחום עיסוק האתר, מנומקות, כאלה כתבות שנותנות חוויה אמיתית לקורא זה שהקליק ורצה לקבל בדיוק את התשובה לשאלה שלו (בגלל זה שיש לנו שאלה אנו אומרים בא נשאל את ד"ר גוגל)

 5.         חס וחלילה לא מעתיקים כתבות, לא עושים קופי פייסט, ומשנים פה מילה שם מילה. גוגל תזהה את זה והאתר שלכם יעוף אחורה לעבר החלל האינטרנטי אי שם במאדים.

6.         כותבים כתבות באתרי מאמרים עם קישור לאתר שלכם.

7.         לא מכניסים בכתבה 30 פעם את המילה הנוגעת בתחום עיסוקכם. זכרו גוגל מפתחת כול יום ורסיה חדשה שעולה על כול הטריקים, ובטח לא הייתם רוצים להיות בצד הלא טוב של גוגל. גוגל היא כמו האמינות הבנקאית שלכם, ברגע שהיא נפגעת, האתר שלכם נפגע. גוגל יכולה לזהות כול כוון והתנהגות שלכם כך שגם אם תפתחו דומיין חדש והוא יהיה קשור איך שהוא בדומין הישן או באתר, גוגל תמחק אותכם מהשורה.

8.         נסו להיכנס לבלוגים ולענות תוך שאתם משאירים את הלינק לאתר שלכם, כתבו תגובות בפוסטים, ענו גם אתם לברברת באתרי החדשות וציינו את אתר הבית שלכם. השתדלו שיהיו לכם כמה שיותר קישורים ענייניים לאתר שלכם. ברור שאם תענו לפוסטים ואתם רופאי שיניים לא תכתבו את המילה רופא שיניים 30 פעם.

אני חוזר ואומר, קידום אתרים זו עבודה שזיפית קשה ומתישה, זכרו שאת כול הכתבות שאתם צריכים לכתוב חייבים לכתוב לעניין, הם חיבות להיות ייחודיות רק לכם, הם חייבות להיות למעלה מ-350 מילים ואפילו יש אתרי מאמרים שמגבילים ל-500 מילים ומעלה. זו עבודה שתוצאות שלה יכולות לקרות מ-6 חודשים והלך. (ועדיין לא בטוח שתגיעו לתוצאה הראשונה)

מצד שני יש את הקידום הממומן.

אותם מודעות שמופיעות למעלה ומשמאל לדף החיפוש.

 גם כאן מופיעות המודעות תחת מסעי הפרסום האינטרנטי AD-WORDS

המבנה הוא: יצירת מודעה (לפי הכללים של גוגל)

הקצבת תקציב למודעה וקביעת המחיר שתעלה כול פעימה.

כמו בקידום האורגני גם כאן נוסח המודעה חייב לשקף את מבנה האתר ומטרתו

לדוגמא: אם מודעה הכותרת שלה תהיה "חנות פרחים" אבל האתר יהיה שייך למוכר רהיטים- גוגל תיתן למודעה ציון גרוע והיא כלל לא תופיע במודעות החיפוש

לכן בתחום זה מומלץ ליצור דפי נחיתה (אותו דף HTML) שיוצא מתוך האתר עם כתובת ייעודית רק לדף הנחיתה ובו יהיה הקשר בין כותרת המודעה בגוגל למלל שבמודעה עצמה.

יש המון אפשרויות כמו מתי תופיע המודעה, ימים ושעות, לאיזה סוג של מכשירים היא תופיע (מחשבים ניידים, נייחים, סמארטפונים) לאיזה אזור בישראל ניתן לכוון את המודעה, מילות מפתח חיוביות ומילות מפתח שליליות על מנת למנוע הקלקות לא רצויות שעולות הרבה כסף. סטטיסטיקות, ובכלל גוגל עוזרת לך עד מאד בכדי להפיק את המקסימום ממסע הפרסום ב-AD-WORDS  . אך כפי שאמרנו גם כאן צריך להיות עם יד על הדופק ולדעת פחות או יותר איך להפיק את המקסימום. התנהלות האלגוריטים של גוגל עדיין לא ידוע.

 לסיכום- אין עוררין כי  הבמה העסקית המרכזית מתנהלת בגוגל, אין זה סוד שכול אמצעי התקשורת האחרים ירדו פלאים, אין זה סוד שלקוח אפילו אם הוא קשור לספק מסוים וירצה לרכוש מוצר מסוים יקליק במנועי החיפוש וירצה למצוא אותך שם בכדי לדעת מה לך יש להציע לו. רק שהדרך אל הפסגה הזאת לוקחת המון משאבים והמון זמן, אבל אם רצון ועזרה אמיתית מבחוץ הדבר אפשרי.

חייבים להיות מקודם במנועי החיפוש-התקשרו

אז אם יספרו לכם סיפורים שרלטנים כאלה ואחרים אני תקווה כי ההמלצות והטיפים שנתתי כאן "כיצד לקדם אתר בגוגל" או ה"פרסום בגוגל" או "איך מקדמים אתר בגוגל" אכן יעזרו לכם.

דורון עמית יועץ שיווק, יועץ עסקי

WWW.DORONAMIT.CO.IL

DORON@DORONAMIT.CO.IL

054-8087706

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן