שם לעסק

שמות לעסקים.
הדבר הנוראי ביותר בבחירת שם לעסק זה ההתמקדות בשמות הילדים או הנכדים.
"רהיטי אורטל" "אינסטלציה דור" "רהיטי נטלי" "נעלי דרור" "מובילי משה"
בעלי עסקים או מיזמים אשר מוכנים עם תכנית עסקית סדורה, תכנית שיווק, מסע פרסום, ושם לא מתאים עלולים להפסיד את כול ההשקעה שהשקיעו במיזם או בעסק החדש.
לדוגמה! מה ייתן לכם יותר בטחון בהחלטה להעביר את הרהיטים והציוד שלכם דירה, האם זה יהיה "מובילי משיח" או "הקיבוצניקים" מה תבחרו! האם תבחרו את מובילי משיח! נראה לי שלא מאחר והשם הזה לא מעניק מזור או תשובה או מענה לשברון הלב שלכם "הפחד שהמוביל יהיה חאפר, לא מאורגן, סבלים מעולם לא מוכר לכם" לעומת זאת "הקיבוצניקים (ויש חברה כזאת) יעניקו לכם בראש בטחון, תסמכו על קיבוצניקים, תתארו אותם בדמיונכם חסונים, רציניים, יוצאי צבא, ולכן אותם תבחרו ברוב המקרים. אותו דבר אצל "טוני פיצה" כי טוני זה שם איטלקי ופיצה מקורה באיטליה, הרבה יותר מעניין מ"פיצה מעיין" "פיצה פצץ" "אדסו פיצה" ועוד שמות הזויים שאין כול קשר בין השם לבין הפיצה.

כ יועץ עסקי אני יכול להביא כאן עשרות אם לא מאות ואלפים של דוגמאות רעות לשמות, והכי גרוע שבעלי עסקים כול כך משוכנעים ששם הילדים יביא מזל, ששם האישה יביא עוד יותר מזל ובכלל לתת שם שייתן מענה לשברון הלב של הלקוח בכלל לא שגור אצלם ולא מובן על ידם.

שיווק ומכירות

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני חייב להבהיר כי מילים יש להם כוח אדיר! ושמות עוד יותר, גם בשמות פרטיים או בשמות משפחה יש כוח לשם או לשם המשפחה, למה? למה יש לזה כזה כוח? התשובה מאד פשוטה. במאגר האין סופי של חלקים במוחנו הקטן שמורים דימויים אשר מילים הם אלה מעירים אותם וממחישים להם את הדימוי כפי שהם זוכרים אותו, "טוני פיצה" ישכנע אותם יותר מ"פיצה אדסו" ו"הקיבוצניקים" יתן להם יותר בטחון מ"הובלות משיח"

כ יועץ שיווק אני יכול להגיד כי כמו ששיווק חייב להיות ממוקד מטרה, כך גם שם יביא את הלקוח אל המטרה כפי שהמוח שלו מתרגם את הגירוי שבשם ובפרט שהוא נותן מענה מלא לשברון הלב של הלקוח.

עסק חכם חייב להפנים כי "שם" לעסק זה לא מחויב המציאות "להמציא" שמות או כברירת מחדל לקרוא לעסק על שם ילד או יותר גרוע ראשי תיבות של שמות! האמינו לי, מניסיון, אין לזה שום משמעות וזה לא מבטיח שום הצלחה.

עסקים של היום חייבים להפנים כי עסק מטרתו לעשות כסף, וככול שפועלים נכון בכול המישורים, וגם באמוציות, אזי היתרון של העסק או המיזם יכול להצליח בגדול.

לפני שאתם קוראים לעסק על שם ילדכם "בן פורת יוסף" חשבו מה העסק שלכם משדר ולאיזה שברון לב של לקוח הוא פונה.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן