שיווק נכון מתחיל בעסק פנימה

שיווק נכון מתחיל בעסק פנימה

דורון עמית יועץ לשיווק…שאנחנו מדברים על שיווק אנו לא רק מסתגרים ב-ד אמותינו ועושים פעולות שיווק ישירות ללקוחות הפוטנציאלים או הלקוחות שלנו…שאנחנו מדברים על שיווק אנו רוצים לדבר על אוירה של שיווק שצריכה להתקיים בראש ובראשונה במסדרונות החברות שלנו, ובחצרות הלקוחות…ולמה אני מתכוון..כיועץ שיווק אני מאמין קודם כול לא במוצר אלה באנשים המשווקים את המוצר ובאנשים הרוכשים את המוצר…לאכלוסיה זאת  אנו צריכים לכוון בתמהיל השיווק שלנו וכטקטיקה להחדרת המוצר דרך מוחיהם ורגשותיהם של עובדינו והלקוחות שלנו….מסיבת השקת מוצר במסדרונות החברה רק תועיל להבנת המוצר והרצון של העובדים  מכול המחלקות לעשות הכול על מנת שהמוצר יצליח בשיווקו…זו לא טרחה כול כך גדולה…בשעת צהריים או בשעת בין הערביים כול עוד עובדי החברה במשרד (ההצעה שלי היא בשעת הצהריים עוד העובדים מדברים מתוך בטנם הרעבה) מכינים בופה בלשכת המנכ"ל כן בלשכ"ת המנכ"ל…המנכ"ל הוא זה שמארח את העובדים במסיבת ההשקה, נואמים נאומים קצרים ומכוונים, מביאים יועץ שיווק חיצוני שיתן עם הפטיש על השולחן ויחדיר את כוונת ההנהלה לשיווק המוצר ויוצרים חגיגה גדולה סביב השקת המוצר…זה לא חייב להיות מוצר חדש זה גם יכול להיות אותו מוצר שמשווקים מזה שנים אך יועץ השיווק והמיתוג הלביש לו בגדים חדשים בחזקת אותה הגברת בשינוי האדרת….מבטיחים בונוסים כאלה ואחרים לכול המחלקות ויוצאים לשיווק המוצר החדש או הצחודש תוך שממנים את אחד העובדים לעקוב אחרי הרצון והמוטיבציה של העובדים (אם לא יוצרים המשכיות המסיבה נגמרת ונשכחת אחרי 3 ימים בדיוק) אותו איש שנבחר מכין לו טיזרים לשלוח במייל הארגוני כול שלושה ימים להזכיר את מסיבת ההשקה ואת המטרה שלשמה נעשתה….לאחר מספר חודשים מתכננים אירוע השקה גם ללקוחות הקיימים והפוטנציאלים….עם יש אולם בארגון עושים זאת באולם שבארגון ומזמינים קיטרינג להשביע את רעבונם וצמעונם של הלקוחות….נאומים ארוכים אסור שינשאו…דברי פתיחה קצרים של מנכל החברה חובה שיאמרו…ויועץ השיווק אן המיתוג יתן את מילותיו הוא בכדי לדרבן לקוחות לרכישת המוצרים…מוציאים את הלקוחות עם תשורה קטנה ועם טבלה גדולה הנותנת להם בונוסים במידה וירכשו את המוצר בכמויות וביעדים מסויימים…גם כאן חובה למנות עובד אחד אשר יפקח לשמור את הקשר עם הלקוחות ולא להשכיח להם את המסיבה הנעימה שעברו שלושה ימים קודם…זוהי אחת הדרכים למכור ולשווק מוצרים ולשמור על קשר טוב עם הלקוחות…זכרו באנשים אנו עוסקים ולא במוצרים…אם נתיחס לאנשים המוצרים כבר יימכרו….דורון עמית יועץ לשיווק..

doron@doronamit.co.il

www.doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן