שיווק מכירות יועץ שיווק שיווק נכון כיצד משווקים רעיונות שיווק

לא, על תאמינו כי הלקוחות שלכם הולכים למתחרים.

על תאמינו כי למתחרים שלכם יותר קל מכם!

על תאמינו כי המתחרים שלכם לא סובלים בדיוק כמותכם!

לא על תאמינו שהדשא אצל השני יותר ירוק!

כאשר יורד גשם הוא יורד על כולם, כאשר יש יובש הוא יבש אצל כולם!

דרך החשיבה כאשר מחליטים להעסיק יועץ עסקי או יועץ שיווק צריכה להגיע ממקום אחר!

 כמי שנותן ייעוץ עסקי ומתבל אותו בליווי עסקי זה ברור שהחברה או העסק מקבלים יתרון  על פני האחרים, אבל העוקץ הוא לא בעשיית הדברים או האלמנטים ש"לא" נעשו בתחום העסק "טלמרקטינג" "פרסום בגוגל" "פרסום יותר מסיבי בגוגל" "חלוקת פליירים" "ואולי פרסום בעיתון או הרדיו המקומי" לא! זה כולם יכולים לעשות, אין אנו צריכים יועץ שיווק אשר יידע לעשות את הדברים עבורנו או להדריך אותנו כיצד עושים זאת, יותר מזה יכול להיות שהעסק או החברה בכלל לא יכולים להרשות לעצמו להשקיע ממון ולא משנה כרגע הסכום הנדרש עבור פעילויות אלה.

 מי מאתנו לא מכירים את דרכי השיווק הבנליים, הרגילים, הכלים המיושנים העומדים לרשותנו ובכלל היום כאשר אנו מוצפים במסרים של כאלה הרוצים למכור לנו פרסומים מפרסומים שונים ובמדיות כאלה ואחרות מוכרות או פחות מוכרות מה יבדל אותנו משאר העסקים או המתחרים שלנו!

 איך מוכרים ודווקא בעסקים הקטנים

ומכאן מגיע הנעץ, מכאן מגיע העניין, מכאן מגיעים לנקודה שהיא צורכת חשיבה עמוקה ומעמיקה אבל כמו תמיד היא זאת שיוצרת את הבז, לא הכלים הם החשובים בשיווק ומכירות שהרי הם בסך הכול כלים שכולם משתמשים בהם, כולם מכירים אותם, אין כאן מקום להמציא את הגלגל מחדש, אין כאן איזו דרך סתרים שרק אדם אחד בעולם יודע אותה ואין בילתה.

 כ יועץ שיווק שיווק ומכירות הוא הרעיון שעומד מאחורי המוצר, דמיון, רעיון, חשיבה יצירתית, עיצוב, שם, חדשנות, מפתיע, לא רגיל, מיוחד, כזה שיהיה נחשק בידי הרוכשים אותו, כזה שהרבה מאד אנשים ידברו עליו, זה הבסיס העומד מאחורי מוצר נמכר או שירות מוצלח. היום החשיבה היא לא ב-איך אנו משווקים או מוכרים ללקוח, החשיבה היא ברעיון איך אנו נכנסים ישירות למוחו של הלקוח ולרצון שלו להיות חלק מאלה שיש להם את המוצר! ואין דוגמא יותר טובה מזה הוא מכשיר ה-I-PHONE הנחשק (נכון אנו לא הולכים למכור IPHONE) אבל הרעיון הוא אותו רעיון.

 לכן, על תאמינו כי אתם מפסידים לקוחות לטובת המתחרה, חשבו איך אנו הופכים את המוצר שלנו לכזה שהלקוח ירצה לרכוש דווקא מאתנו ולא מהמתחרה ובזה שורש העניין.

 הכותב הוא דורון עמית מומחה יצירתי לשיווק ומכירה 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן