שיווק מכירות יועץ שיווק שיווק נכון כיצד משווקים רעיונות שיווק

לא, על תאמינו כי הלקוחות שלכם הולכים למתחרים.

על תאמינו כי למתחרים שלכם יותר קל מכם!

על תאמינו כי המתחרים שלכם לא סובלים בדיוק כמותכם!

לא על תאמינו שהדשא אצל השני יותר ירוק!

כאשר יורד גשם הוא יורד על כולם, כאשר יש יובש הוא יבש אצל כולם!

דרך החשיבה כאשר מחליטים להעסיק יועץ עסקי או יועץ שיווק צריכה להגיע ממקום אחר!

 כמי שנותן ייעוץ עסקי ומתבל אותו בליווי עסקי זה ברור שהחברה או העסק מקבלים יתרון  על פני האחרים, אבל העוקץ הוא לא בעשיית הדברים או האלמנטים ש"לא" נעשו בתחום העסק "טלמרקטינג" "פרסום בגוגל" "פרסום יותר מסיבי בגוגל" "חלוקת פליירים" "ואולי פרסום בעיתון או הרדיו המקומי" לא! זה כולם יכולים לעשות, אין אנו צריכים יועץ שיווק אשר יידע לעשות את הדברים עבורנו או להדריך אותנו כיצד עושים זאת, יותר מזה יכול להיות שהעסק או החברה בכלל לא יכולים להרשות לעצמו להשקיע ממון ולא משנה כרגע הסכום הנדרש עבור פעילויות אלה.

 מי מאתנו לא מכירים את דרכי השיווק הבנליים, הרגילים, הכלים המיושנים העומדים לרשותנו ובכלל היום כאשר אנו מוצפים במסרים של כאלה הרוצים למכור לנו פרסומים מפרסומים שונים ובמדיות כאלה ואחרות מוכרות או פחות מוכרות מה יבדל אותנו משאר העסקים או המתחרים שלנו!

 איך מוכרים ודווקא בעסקים הקטנים

ומכאן מגיע הנעץ, מכאן מגיע העניין, מכאן מגיעים לנקודה שהיא צורכת חשיבה עמוקה ומעמיקה אבל כמו תמיד היא זאת שיוצרת את הבז, לא הכלים הם החשובים בשיווק ומכירות שהרי הם בסך הכול כלים שכולם משתמשים בהם, כולם מכירים אותם, אין כאן מקום להמציא את הגלגל מחדש, אין כאן איזו דרך סתרים שרק אדם אחד בעולם יודע אותה ואין בילתה.

 כ יועץ שיווק שיווק ומכירות הוא הרעיון שעומד מאחורי המוצר, דמיון, רעיון, חשיבה יצירתית, עיצוב, שם, חדשנות, מפתיע, לא רגיל, מיוחד, כזה שיהיה נחשק בידי הרוכשים אותו, כזה שהרבה מאד אנשים ידברו עליו, זה הבסיס העומד מאחורי מוצר נמכר או שירות מוצלח. היום החשיבה היא לא ב-איך אנו משווקים או מוכרים ללקוח, החשיבה היא ברעיון איך אנו נכנסים ישירות למוחו של הלקוח ולרצון שלו להיות חלק מאלה שיש להם את המוצר! ואין דוגמא יותר טובה מזה הוא מכשיר ה-I-PHONE הנחשק (נכון אנו לא הולכים למכור IPHONE) אבל הרעיון הוא אותו רעיון.

 לכן, על תאמינו כי אתם מפסידים לקוחות לטובת המתחרה, חשבו איך אנו הופכים את המוצר שלנו לכזה שהלקוח ירצה לרכוש דווקא מאתנו ולא מהמתחרה ובזה שורש העניין.

 הכותב הוא דורון עמית מומחה יצירתי לשיווק ומכירה 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום





מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

יבוא יצוא

נכון שכדאי לייבא מסין והמזרח

זהו! נכנענו! סוגרים את המפעל, מפסיקים לייבא מאירופה או מארצות הברית, מפסיקים כל ייצור מקומי! כולנו עוברים לייבא מסין, מהמזרח ומהודו. זהו! אין עתיד לייצור בישראל, אין עתיד לייבוא מאמריקה, לייבוא מאירופה . סיו! היא מנצחת!

מגזין עסקי

ייבוא מדובאי וייצוא לדובאי

דובאי ומדינות המפרץ כולל מדינות המזרח, שוק שעד היום היה שייך רק לחברות הגדולות כאשר ייצאו או ייבוא מוצרים דרך מדינות צד שלישי, ואילו היום נפתחו לכלל היצרנים, הסוחרים והמשקיעים בארץ, וזה הדבר היפה בשלום המדהים שהונחת לפתחנו.

מגזין עסקי

איך עושים עסקים עם דובאי והמפרציות

דובאי חלק ממדינות המפרץ אשר מדינת ישראל חתמה איתם הסכם שלום, ולא סתם הסכם שלום אלא הסכם יחסים נורמליים בין שתי מדינות, כלכליים, מסחריים, תיירות, מסחר בקיצור שלום של העם עם עם ולא שלום בין ממשלות. וזה הדבר היפה בשלום המדובר הזה, אומנם כולנו מתייחסים בזה בסקפטיות אבל בואו נראה.

הלוואת

אין עסק שלא צורך הלוואה

אני באופן אישי נגד הלוואות לעסקים, בטח שההלוואות האלה נדרשות במהירות, ללא תכנון מוקדם, עבור החלפת מכירות בהלוואות, עבור כיסוי שיקים, עבור ריפוד תזרים המזומנים, כל ההלוואות הנדרשות לצרכים אלה הינם רעל לעסק, ולקיחתם רק מכבידה על העסק וסוחבת אותו למטה.

עצמאות תעסוקתית - השמיים הם הגבול!
פתיחת עסק

העולם צועד לעבר עצמאות תעסוקתית!

לא זאת לא נבואה, אנחנו רק צריכים להסתגל למצב התעסוקתי החדש, האמינו לי כאשר תעשו את הצעד הזה גם המעביד הקודם שלכם ירצה לקנות מכם שירותים, ולא רק הוא, עזרו אומץ אם לא עשיתם את זה עד היום וצאו לחיים חדשים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





דילוג לתוכן