רוצים להגדיל מכירות

האם שיטות השיווק הישנות עדיין עובדות עלינו.

נכנסים לחנות כך סתם או בעקבות פרסום כזה או אחר, המוכר מציג לנו מחיר, זורק את המילה 1000 ₪ עלות המוצר ובאותה נשימה אומר "ועל זה יש לנו 50% הנחה וזה עולה לך רק 500 ₪"

למעשה המהלך מבריק, למה? אנחנו למעשה לא יודעים מה עלות המוצר, אנו לא בקיעים במחירים, עלויות וכ"ד וכאשר המוכר אומר לנו 1000 – 500 הנה במוחנו הקטן אנו כבר מבינים שעלות המוצר היא 1000 ₪ אבל אנו מקבלים אותו ב-500 ₪ מה שדוחף אותנו לקניה.

ועם הוסיף המוכרן את המילים "זה מחיר לסגירה עכשיו" "מחר אנו מסיימים את המבצע" אזי הוא מכניס אותנו הלקוחות ל-מוד של הפסד. ומי מאתנו רוצה להיות מופסד…

שיווק שווה פסיכולוגיה, שיווק עובד על החושים, התת מודעות, של הלקוח הפוטנציאלי ואכן "זה עובד".

יש האומרים כי בטווח מספר שנים יעברו רוב הרכישות לאתרי האינטרנט השונים ורוב עולם השיווק יהיה שיווק מקוון אך דבר אחד אותם מנבאים לא מזכירים והוא נושא החושים והתת מודעות של הצרכן אשר חלק מחוויית הרכישה עוברת דרך האף, היד, האוזן, התת מודעות, הרגש, אלמנטים של מכירה אשר עולם האינטרנט עדיין לא יכול לספק לבן האנוש. (אולי כאשר בני האנוש יהפכו לדמויות אישיותיות אחרות)

חזרה לעניין השיווק אני בהחלט תומך במהלכים שיווקיים תומכי החלטות אנושיות ומאמין שזה מה שמניע את הלקוח הפוטנציאלי למכירה אבל השאלה האם כול אותם טריקים פסיכולוגיים יעמדו לנו עד עדי עד ולא נצטרך לשכלל את השיטה או ללמוד יותר את הצרכן על מנת לבנות עבורו מודלים שונים לשיווק ומכירות.

לדעתי כול עסק או רשת או חברה יכולים לשכלל את שיטת המכירות שלה באפקטים פסיכולוגיים למען יצירת מכירות יותר גבוהות, יש קווים אדומים שהצרכן מוכן לעבור אותו כאשר הוא נפגש עם מוצר צריכה או מוצר המוגדר כמוצר שירות. שאשר אני מתכוון לכול עסק אכן מדובר על כול עסק מקטן בפינת הרחוב ועד הרשת הארצית עם פריסה של חנויות בכול מקום.

מי שהספיד את שיטות המכירה הישנות טועה. שיטות אלה רק הולכות ומשתכללות.

עוד על הגדלת מכירות בעסק במאמר המצורף בלינק

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן