רוצים להגדיל מכירות

האם שיטות השיווק הישנות עדיין עובדות עלינו.

נכנסים לחנות כך סתם או בעקבות פרסום כזה או אחר, המוכר מציג לנו מחיר, זורק את המילה 1000 ₪ עלות המוצר ובאותה נשימה אומר "ועל זה יש לנו 50% הנחה וזה עולה לך רק 500 ₪"

למעשה המהלך מבריק, למה? אנחנו למעשה לא יודעים מה עלות המוצר, אנו לא בקיעים במחירים, עלויות וכ"ד וכאשר המוכר אומר לנו 1000 – 500 הנה במוחנו הקטן אנו כבר מבינים שעלות המוצר היא 1000 ₪ אבל אנו מקבלים אותו ב-500 ₪ מה שדוחף אותנו לקניה.

ועם הוסיף המוכרן את המילים "זה מחיר לסגירה עכשיו" "מחר אנו מסיימים את המבצע" אזי הוא מכניס אותנו הלקוחות ל-מוד של הפסד. ומי מאתנו רוצה להיות מופסד…

שיווק שווה פסיכולוגיה, שיווק עובד על החושים, התת מודעות, של הלקוח הפוטנציאלי ואכן "זה עובד".

יש האומרים כי בטווח מספר שנים יעברו רוב הרכישות לאתרי האינטרנט השונים ורוב עולם השיווק יהיה שיווק מקוון אך דבר אחד אותם מנבאים לא מזכירים והוא נושא החושים והתת מודעות של הצרכן אשר חלק מחוויית הרכישה עוברת דרך האף, היד, האוזן, התת מודעות, הרגש, אלמנטים של מכירה אשר עולם האינטרנט עדיין לא יכול לספק לבן האנוש. (אולי כאשר בני האנוש יהפכו לדמויות אישיותיות אחרות)

חזרה לעניין השיווק אני בהחלט תומך במהלכים שיווקיים תומכי החלטות אנושיות ומאמין שזה מה שמניע את הלקוח הפוטנציאלי למכירה אבל השאלה האם כול אותם טריקים פסיכולוגיים יעמדו לנו עד עדי עד ולא נצטרך לשכלל את השיטה או ללמוד יותר את הצרכן על מנת לבנות עבורו מודלים שונים לשיווק ומכירות.

לדעתי כול עסק או רשת או חברה יכולים לשכלל את שיטת המכירות שלה באפקטים פסיכולוגיים למען יצירת מכירות יותר גבוהות, יש קווים אדומים שהצרכן מוכן לעבור אותו כאשר הוא נפגש עם מוצר צריכה או מוצר המוגדר כמוצר שירות. שאשר אני מתכוון לכול עסק אכן מדובר על כול עסק מקטן בפינת הרחוב ועד הרשת הארצית עם פריסה של חנויות בכול מקום.

מי שהספיד את שיטות המכירה הישנות טועה. שיטות אלה רק הולכות ומשתכללות.

עוד על הגדלת מכירות בעסק במאמר המצורף בלינק

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
יועץ כלכלי

העסק שלכם לפני סכנה

עסקים בשנת 2021 והלאה חייבים להיות הרבה יותר זהירים. השפע הירד עלינו והגלובליזציה גרמה שהעסקים חיים על אדי כסף וזה מסוכן מאד יש לקרוא את המאמר המצורף בזה

פרסום
ייעוץ עסקי

פרסום: האם כדאי לפרסם ברשתות החברתיות

חברת APLE הכניסה אפליקציה המאפשרת ללקוחותיה בעולם לא לאפשר הופעה של פרסומות, ההחלטה דרמטית למפרסם בישראל כאשר הוא מאבד קהל של כמעט מליון איש ואישה, אז מה עושים?

הלוואת

יצירתיות בעסקים

יצירתיות זה מה שדרוש בעסקים בתקופה של תחרות קשה יצירתיות פותרת בעיות

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן