רוצים לדעת איך עובד פרסום

הפרסום של השנה.

כל כך הרבה עסקים במדינת ישראל, והצורך בפרסום הולך וגובר כאשר פלטפורמות הפרסום לעסקים הקטנים והבינוניים מתרכזת ברשתות החברתיות, בשבועונים המקומיים, במנועי החיפוש, והמותגים הגדולים התופסים שטחי פרסום בעיתונות הארצית, בטלוויזיה והרדיו,

הצרכנים בישראל מאבדים את המסרים האלה בגלל בליל הפרסום הפורץ לעיניהם בכל מקום אשר הם פוגשים אותו ולפי סקר שנערך לא מזמן והזדמן לי לקרוא אותו הם פשוט יותר לוחצים על כפתור ה-X בכדי להוריד את הפרסום מהעניים שלהם, ולא מתעכבים במהות הפרסום. יותר מזה התגלה כי אנשים לא מתייחסים כלל ועיקר בפירסומות הקופצות להם.

לדוגמה:

נגיד וכתבה מסוימת מעניינת את הצרכן הפוטנציאלי, הוא ממוקד מטרה ברגע זה לקרוא את המאמר וכל קפיצה של באנר פרסום מול העניים מרגיזה אותו, הוא מרגיש כעוס, ממלמל "עוד פעם פרסומת" ובכעס רב מחכה שכפתור ה X יעלה ויועל להוריד את הבאנר המפריע או מסתכל על המסר הצדדי האומר לו "דלג למאמר" ובשנייה שזה קורה הוא מדלג למקום שאליו כיוון מהתחלה.

יש מספר סקטורים של קהלים אשר כן שמים את עיניהם בפרסום:

1. עיתונות מקומית המפרסמת מבצעים בעיקר במזון.
2. חיפוש מוצר/שירות במנועי החיפוש
3. עיתונות ארצית או מוספי סוף השבוע שם אנשים פונים על מנת לאתר מבצעים.
4. טלוויזיה (טלוויזיה היא במת פרסום המחנכת קהל צרכני) מובילה את הצרכן להיות בזמן קנייה ברשת הצרכנית, להיזכר ב"מותג" שנחשפה בטלוויזיה ולרכוש את ה"מילקי" מחדש וזאת בזכות התחכום של המותג אשר מממש את התובנה "אותה הגברת בשינוי האדרת" הווה אומר ה"מותג" מחליף את צורתו ומתכונו כל פעם מחדש".
5. רדיו – אשר עיקר הביסוס שלו הוא לנהגים הנוסעים ברחבי המדינה ובלית ברירה נהגים אלה נאלצים לשמוע את הפרסומים אם ירצו או לא.

בן אנוש צורך פרסום, ולמען התנהלות חייו הוא חייב פרסום, אבל כל זה רק כאשר הוא מחפש אותו. בני אנוש שמתעניינים עכשיו במאמר מסוים "לא רוצים לראות פירסומות מול העניים" זה מציק להם, זה מרגיז אותם, זה מפריע להם, הם לא מרוכזים כרגע למה שהפרסום מציע להם וחבל על הכסף שמושקע בפרסום בקטע הזה.

קראו עוד

ייעוץ עסקי בתחום ההלוואות

כיצד מצליחים במכירות

גוגל

כאן מגיע היתרון של מנועי החיפוש, כאן המקום להשקיע את הפרסום עבור מירב העסקים במדינת ישראל, כאן צריך להימצא כאשר הלקוח שם את פעמיו בחיפוש אחרי מוצר, שירות, בעל מקצוע חופשי וכ"ד. נכון "גוגל" זה לא מקום להשפיע על קניה או רכישה, ממש לא, הוא לא יכול לעשות את העבודה שעושה העיתון הארצי, הטלוויזיה והרדיו. שם החדירה לתוך מוחו המתוחכם של בן האנוש עובדת נפלא ולא סתם אנו מזמזמים ג'ינגלים של פירסומות, או רוצים כבר להרגיש את הטעם של המשקה המתפרסם בצינורות הפרסום המרכזיים.
למעשה המודל העסקי של גוגל מזכיר לוותיקים מאתנו את ה-דפי זהב שהוא היה המלך הבלתי מעורער של הצרכנים בישראל ואותו החליף המותג "גוגל".

מה זה פרסום:

1. פרסום טוב הוא פרסום שעובד על החושים והאמוציות של בן האנוש
2. פרסום מניע הוא פרסום שעובד על החושים הטבעיים שלנו, חוש הראייה, השמיעה, המישוש, הריח והטעם, שפת הגוף. הרגש, האמוציה, האגו, הפחד, ההפסד, הסקרנות, הדמיון,
3. סיפור טוב בפרסום שווה אלף קליפים מושקעים של מליוני שקלים.
4. פרסום טוב הוא כמו שליחת חץ ישר ללבנו.

אבל! פרסום נכון זה גם למצוא את ה"במה" המרכזית לפרסם בו, בגלל ריבוי במות הפרסום כתוצאה מהתולדה של האינטרנט, הבמות קצת התבלבלו, אם פעם המגזין של סוף השבוע בעיתון מוביל היה במת פרסום שלא היה ניתן להתעלם ממנה, ורק קומץ של מפרסמים יכלו לפרסם בא הרי היום שהעיתונות הכתובה הולכת ונחשקת במת הפרסום המרכזית התדרדרה ואיבדה מיוקרתה, נכון שהבמה הראשית היא עדיין המדיה הטלוויזיונית, מדיה שיש בכוחה להניע אנשים לפעולת מכירה, מדיה שמכתיבה את מה לאכול, באיזה רכב להשתמש, איזה סמארטפון לרכוש, וכ"ד. זו מדיה חזקה שחופרת לנו באוזן ובעיין עשרות פעמים במהלך הערב ושולחת אותנו אם נרצה או לא נרצה לרכוש את המלצתה. לא כך זה בפורטלים או ברשתות החברתיות.

.
אני מבקש להציג בפניכם פרסום של מותג ישראלי "רמי לוי" אשר לעניות דעתי זו הפירסומת הכי נכונה שמצאתי מתוקף המקצועיות שלי בתחום השיווק והפרסום במדיה המרכזית לקראת חג הפסח אפריל 2019

מה יש בפרסום הזה שעובד כל כך טוב "והוא נכון"

הבסיס של הפרסום הזה הוא "רגש" וזו מילה מרכזית בתחום הפרסום והמכירות בכלל!
יש כאן 1. סיפור. 2. חייל חוזר הביתה. 3. משפחתיות. 4. סבל אנושי (אימא הרוצה לרכוש מזון לילדיה נזרקת החוצה ע"י המוכר) 5. התובנה של הבן החייל. 6. החזון שהוגשם (בדיוק כמו בסיפור הסיפורים "סינדרלה".
אני לא יכול גם כאיש פרסום ושיווק שלא להצדיע לפרסום הזה מבחינה מקצועית, יש בו את הכול, כולל השגת המטרה שהיא ההגעה לרשת רמי לוי לרכישת מוצרים מתוך האמוציה ולא מתוך המחירים והמבצעים שכל רשתות השיווק מפציצים אותנו. אין מילה בפרסום הזה המדבר על מחירים או מבצעים, הכול מושתת הבאת לקוחות מהרגש והאמפטיה למותג ועל זה מגיע ליוצרי הפרסום ולרמי לוי שאפו אחד ענק.

.

להצגת הפרסום לחצו בקישור

לסיכום

אנו יודעים שאם אפשר היה למדוד מאיזה פרסום באים יותר לקוחות חיינו היו קלים יותר, אך אם נדע ליצור לעצמינו פרסום יצירתי, במינון נכון, מותאם לעסק ולסקטור שלנו אזי הפרסום יעבוד בשבילנו.

לקריאת מאמרים והמלצות לחצו בקישור

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן