קידום אתרים ופרסום בגוגל

קידום ופרסום בגוגל 

כמה שהעולם הטכנולוגי הרס והורס קטגוריות שלמות בעסקים ובכלכלה העולמית כך יש טכנולוגיה שעוזרת לנו בצורה משמעית לקדם את העסקים שלנו ומי שלא מנצל טכנולוגיה זאת כמוהו כעסק שהכריז על עצמו עסק/חברה/שירות סגור.

אני מתכוון למהפכה שהביאה עלינו מנוע החיפוש גוגל.

היום ידוע בציבור כי כאשר רוצים מוצר או שירות נכנסים לגוגל מכל מקום אפשרי טאבלט, מחשב נייד, מחשב נייח וכמובן סמארטפון. מחפשים את השירות הרצוי ומתקשרים לבית העסק (כבר מזמן נעלמה חובת הנאמנות של הצרכן לעסק שהיה רגיל לרכוש בו) לפני קנייה אנשים עושים גוגל ומחפשים ספק העונה לצרכיהם, ומיד.

במהלך השנים גוגל השתכללה ברמות על כאשר היא לא רק מספקת לספק את האפשרות לפרסם מודעת מילים העונים לרצונו של הלקוח, היא מספקת מערכת שלמה של מודעות פרסום צבעוניות וזזות בכמעט כל האתרים בישראל הפופולריים ביותר "ווינט" "וואללה "NANA"" "אנרגי" "ישראל היום" ועוד עשרות אלפי אתרים בהם הפרסום של העסק מפורסם בהם בעלות "מצחיקה"

למעשה "גוגל" הפכה למיותר את הפרסום בעיתונות או בעיתונות המקומית כאשר היא מעניקה ללקוחותיה את האפשרות להופיע באותם עיתונים אך בפורטלים האינטרנטיים שלה.

כמי שעוסקים בייעוץ עסקי, קידום והגברת המכירות ללקוחות וכמומחים בתחום פרסום העסקים במערכת הפרסום של גוגל אדוורדס אנו מרגישים כי מהפכה מתחוללת בשוק הפרסום הישראלי והעולמי מהפכה שמביאה יותר ויותר ללקוחות לעסקים וחברות.

לגוגל יש שתי מערכות לקידום הפרסום מערכת אחת היא מערכת הקידום האורגני המתאימה לחברות ועסקים גדולים מאד ואילו השנייה מערכת PPC אשר נותנת תוצאות מידיות למפרסמים (במאמר מוסגר אנו טוענים כי קידום אורגני מיותר, מאחר וגוגל משנה חדשות לבקרים את הפרמטרים בקידום האורגני דבר אשר יוצר את המצב שעבודה של שנה על קידום אורגני אכן מתקדם לעבר הדף הראשון אך בגלל שינויים באלגוריתם של גוגל מיקום האתר יכול להיזרק אחורה)

גוגל היא מערכת פרסום ושיווק המנפיקה דוחות וסטטיסטיקות המאפשרות להעלות פרסום, להוריד פרסום, לכוון פרסום, ואפשרות מדהימה למיקוד הפרסום והכרת המערכת על בוריה על מנת לקבל מצב של עלות תועלת נפלאה לעסקים.

השירות שאנו נותנים כמומחים בתחום הוא:

  1. הכרת העסק ויצירת מילות מפתח נכונות.
  2. הכרת חוג הלקוחות והכוונת הפרסום לקהל הרלוונטי.
  3. בניית הקמפיין בגוגל אדוורדס
  4. בניית דפי נחיתה פרסומיים קופירייטינג וגרפיקה.
  5. במידה ואין אתר פעיל/אפשרות להשתמש באתר דפי הנחיתה שלנו.
  6. ניהול הקמפיין תוך עמידה בתקציבים שייקבעו ומיצוי כל היתרונות של גוף גדול מפרסם
  7. עבודה על מילות מפתח שליליות הזוללות קליקים מיותרים בקמפיין
  8. מיצוי מקסימלי של עלויות הקמפיין

על מנת לתת לכם מושג כספי ראו את הכתוב מטה

א.         עלות מילות מפתח בקמפיין החיפוש נא בי 0.50 א"ג ל- 5 ₪  לפעימה (אנו בונים את הקמפיין בצורה שגוגל מנקדת את המודעה גבוהה ואכן עלותה זולה)

ב.         עלות פרסום במדיה דהיינו מודעות פרסום נעות בין .10 א"ג ל-.50 א"ג לפעימה

 

לפרטים נוספים כתבו לנו או התקשרו איתנו.

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו