קידום אתרים ופרסום בגוגל

קידום ופרסום בגוגל 

כמה שהעולם הטכנולוגי הרס והורס קטגוריות שלמות בעסקים ובכלכלה העולמית כך יש טכנולוגיה שעוזרת לנו בצורה משמעית לקדם את העסקים שלנו ומי שלא מנצל טכנולוגיה זאת כמוהו כעסק שהכריז על עצמו עסק/חברה/שירות סגור.

אני מתכוון למהפכה שהביאה עלינו מנוע החיפוש גוגל.

היום ידוע בציבור כי כאשר רוצים מוצר או שירות נכנסים לגוגל מכל מקום אפשרי טאבלט, מחשב נייד, מחשב נייח וכמובן סמארטפון. מחפשים את השירות הרצוי ומתקשרים לבית העסק (כבר מזמן נעלמה חובת הנאמנות של הצרכן לעסק שהיה רגיל לרכוש בו) לפני קנייה אנשים עושים גוגל ומחפשים ספק העונה לצרכיהם, ומיד.

במהלך השנים גוגל השתכללה ברמות על כאשר היא לא רק מספקת לספק את האפשרות לפרסם מודעת מילים העונים לרצונו של הלקוח, היא מספקת מערכת שלמה של מודעות פרסום צבעוניות וזזות בכמעט כל האתרים בישראל הפופולריים ביותר "ווינט" "וואללה "NANA"" "אנרגי" "ישראל היום" ועוד עשרות אלפי אתרים בהם הפרסום של העסק מפורסם בהם בעלות "מצחיקה"

למעשה "גוגל" הפכה למיותר את הפרסום בעיתונות או בעיתונות המקומית כאשר היא מעניקה ללקוחותיה את האפשרות להופיע באותם עיתונים אך בפורטלים האינטרנטיים שלה.

כמי שעוסקים בייעוץ עסקי, קידום והגברת המכירות ללקוחות וכמומחים בתחום פרסום העסקים במערכת הפרסום של גוגל אדוורדס אנו מרגישים כי מהפכה מתחוללת בשוק הפרסום הישראלי והעולמי מהפכה שמביאה יותר ויותר ללקוחות לעסקים וחברות.

לגוגל יש שתי מערכות לקידום הפרסום מערכת אחת היא מערכת הקידום האורגני המתאימה לחברות ועסקים גדולים מאד ואילו השנייה מערכת PPC אשר נותנת תוצאות מידיות למפרסמים (במאמר מוסגר אנו טוענים כי קידום אורגני מיותר, מאחר וגוגל משנה חדשות לבקרים את הפרמטרים בקידום האורגני דבר אשר יוצר את המצב שעבודה של שנה על קידום אורגני אכן מתקדם לעבר הדף הראשון אך בגלל שינויים באלגוריתם של גוגל מיקום האתר יכול להיזרק אחורה)

גוגל היא מערכת פרסום ושיווק המנפיקה דוחות וסטטיסטיקות המאפשרות להעלות פרסום, להוריד פרסום, לכוון פרסום, ואפשרות מדהימה למיקוד הפרסום והכרת המערכת על בוריה על מנת לקבל מצב של עלות תועלת נפלאה לעסקים.

השירות שאנו נותנים כמומחים בתחום הוא:

  1. הכרת העסק ויצירת מילות מפתח נכונות.
  2. הכרת חוג הלקוחות והכוונת הפרסום לקהל הרלוונטי.
  3. בניית הקמפיין בגוגל אדוורדס
  4. בניית דפי נחיתה פרסומיים קופירייטינג וגרפיקה.
  5. במידה ואין אתר פעיל/אפשרות להשתמש באתר דפי הנחיתה שלנו.
  6. ניהול הקמפיין תוך עמידה בתקציבים שייקבעו ומיצוי כל היתרונות של גוף גדול מפרסם
  7. עבודה על מילות מפתח שליליות הזוללות קליקים מיותרים בקמפיין
  8. מיצוי מקסימלי של עלויות הקמפיין

על מנת לתת לכם מושג כספי ראו את הכתוב מטה

א.         עלות מילות מפתח בקמפיין החיפוש נא בי 0.50 א"ג ל- 5 ₪  לפעימה (אנו בונים את הקמפיין בצורה שגוגל מנקדת את המודעה גבוהה ואכן עלותה זולה)

ב.         עלות פרסום במדיה דהיינו מודעות פרסום נעות בין .10 א"ג ל-.50 א"ג לפעימה

 

לפרטים נוספים כתבו לנו או התקשרו איתנו.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן