פרסום טוב מתמקד במסר חזק

פרסום טוב מתמקד במסר חזק

עסק חייב שיהיה לו מסר ברור לגבי המוצר שהוא מוכר…עסק חייב היום להבליט מסר אחד ולא מספר מסרים…לפעמים אנו נתקלים במודעות פרסומת בעיקר בעיתונות המקומית  מודעות שנראות בדיוק כמו סלט ירקות…העיין שלנו כול כך מתבלבלת עד שאנו מהר הופכים את הדף לעמוד הבא…מסר של חברה מהווה את המוצר שלה..מדגיש את הבידול שלה, מחדד את הצורך של הצרכן לרכוש את המוצר…מסר חזק וברור הוא מפתח להצלחה של מכירה…ראו מה היה לנו בקיקה שני  מסרים זול ויקר..שחור ולבן…אם זה זול אז משדרים זול…ואם יקר אז משדרים יקר…לעולם בשיווק ובמיתוג לא ניתן לשדרג שתי מסרים במסר אחד….וזה חלק מהבעייה של KIKA …ובכלל היום כאשר הצרכן הוא צרכן חכם, בודק, שואל, חשוף לפרסומות והצעות שיווקיות כאלה ואחרות..חייבים להעביר מסר אחד של שיווק….דבר אחד…לפעמים כיועץ שיווקי אני נתקל בחברות אשר מפרסמות בליל של מוצרים בפרסום אחד…ואני פונה אל החברות האלה ומדריך אותם…תנו פוקוס למוצר אחד…הלקוח יבין שאתם חנות רהיטים..אתם לא צריכים להראות לו את כול החנות במודעה, אם הראתם לו את כול החנות במודעה אז מדוע שיגיע לחנות לרכישה…רוצים להציג קולקציה של מוצרים בתחום שלכם..הכניסו זאת לאתר האינטרנט שלכם..וגם שם תהיו ברורים עם מסר אחד….מסר אחד יכול להביא לתשומת לב של הלקוח (זכרו יש לכם 3 שניות לעניין אותו) בליל של מסרים הוא יעביר את הדף וכול השקעת הפרסום שלכם ירדה לפח-דורון עמית יועץ שיווק בירושלים

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן