פרסום באינטרנט מקדם את העסק

פרסום באינטרנט מקדם את העסק

 בכתבה זאת אני לא בא בהצהרה קטגורית כי כול מי שיש לו חנות או עסק ברחובות או מרכזי הקניות בישראל, יסגור אותו עכשיו ויעשה מעבר אל החנות הווירטואלית קרי האינטרנט. לא. לא זו הכוונה. את חווית הקנייה בקניון, או במרכז הקניות לעולם לא נצליח להעלים מהצרכן הישראלי (או העולמי) אך בהחלט אנו יכולים להתכוונן לכוון אתרי האינטרנט כמנוף עסקי להוסיף לנו לקוחות חדשים, ולהשתמש באינטרנט כפלטפורמת מכירות כהתייחסות לאינטרנט כבמה המרכזית.

כ-יועץ עסקי מאד התרשמתי מהשקת האתר של חברת "קסטרו" בין מותגי האופנה המובילים בישראל אשר הקימה חנות אינטרנטית כדוגמת אחיותיה בעולם הגדול, וזאת למרות שרשת "קסטרו" פרוסה ברמה יפה בכול קניון או מרכז קניות בישראל, וזאת למרות שרשת "קסטרו" היא רשת מרוויחה, וזאת למרות שעדיין לקוחות הצורכים אופנה יסתובבו בקניון או במרכזי הקניות בכדי ליהנות מחוויית הקניה, מהמדידה, מזה שהחבר או החברה יחוו את הדעה וכיו"ב. למרות כול זה לקחה החברה צעד קדימה והקימה את החנות הווירטואלית באינטרנט.

נהוג לחשוב, והאמת שזה נכון, כי חברה אשר יש לה אתר אינטרנט אזי יכולה למכור את מוצריה במחירים נמוכים יותר, בתחום האופנה זה נכון לגבי כול הרשתות בעיקר מחו"ל כמו GAP, ADIDAS,NIKE'BANANA REPABLIC,TOMY והרבה אחרים. האמת שרכישה במחירים מוזלים באינטרנט עושה הגיון גם לצרכן שהרי הוא מקשר שבאינטרנט אין עלויות המועמסות על מחירי הבגדים הנמכרים בקניונים או בחוצות המרכזים הסואנים.

כ-יועץ עסקי, בחנתי כמה חברות אשר מציעות באתר האינטרנט הנחות משמעותיות למרות שיש להם מרכזי מכירה לדוגמא: השכרת רכב ב" שלמה סיקסט" 15% הנחה. שירותי ממשלה כמו הוצאת חדרי מלון בהנחה של עד 30%. הנחות בבנק לאומי על פעולות מקוונות. הנחות בביטוח של עד דרכון ב- 25% הנחה. נסיעה באוטובוס לאילת בהנחה של 15% .מכשירי סלולר בהנחות. הנחות בביטוח של עד 35%. רכישת ספרים בסטימצקי של עד 15% ועוד רבים וטובים המציעים הנחות משמעותיות ברכישה באתרי האינטרנט.

בעלי עסקים בישראל קטנים כגדולים חייבים להפנים את המאמצים שצריכים לעשות על מנת להופיע בבמת הפרסום העכשווית, זאת ועוד בנוסף למיליוני מכשירי הסמארטפון שנוספו לאביזרם האישי של כול צרכן וצרכן ושפע הפרסומות הקופצות לו או בחיפוש אחר מוצר או שירות נדרש.

כן, אנו מוצפים באינפורמציה, אנו מדליקים את ה-WAZE שלנו בכדי שיוביל אותנו למחוז חפצנו ובדרך קופצות לנו הצעות מהצעות שונות לאורך הדרך, אנו נמצאים במיקום מסוים ואז יודעת האפליקציה להקפיץ לנו שם של מסעדה או פיצרייה קרובה כאשר רירי הבטן עולים לנו למעלה וכבר דורשים לנגוס באיזו ארוחה כזאת ואחרת.

זה העולם שאנו נמצאים בו, ובעלי עסקים חייבים, אבל חייבים לדעת להיעזר ביועצים עסקיים על מנת שימשכו קהל לקוחות דווקא אל בית העסק שלהם.

חייבים לשמוע איך לקדם את העסק שלכם

דורון עמית יועץ עסקי

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן