פרסום, איך יוצרים בזז

קאוצינג עסקי, האם שמתם לב במקרה על מתקפת יבואני המכוניות  למכירת מכוניותיהם, בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, ביחסי ציבור, באתרי האינטרנט, השואות בין מכוניות, קטנות, גדולות ומה לא…מה קרה האם עלו לישראל בשנה האחרונה מיליון עולים חדשים שהם קהל פוטנציאלי לרכישת מכוניות, מה כול המתקפה הזאת…פתאום יש בישראל מכוניות חדשות במחיר של 60.000 ש"ח מה קרה מישהו כאן מתאבד..ממתי היו בישראל מחירים שכאלה למכוניות חדשות? לי כקאוצינג עסקי לא זכורה הזדמנות פז שכזאת…או אולי יבואני המכוניות החליטו בעצמם לחתוך את הרווחים שלהם מה שהרגולטור עשה לשוק הסלולרי ויכול היה להם…זאת אומרת במשך שנים חברות הסלולר עשקו אותנו אבל למעשה הם עשקו אותנו ומילו את כיסהם וכיסי הבנקים המממנים אותם…יכול להיות שיבואני המכוניות לא חיכו לרגולטור (למרות ועדת זריחה) והורידו מחירים,,,או שאולי האבטלה באירופה ובמזרח נותנת את האותות שלה לתעשיות הרכב שכלכלנים ידועי שם לא לקחו בחשבון מצב תהומי שכזה בתחום הכלכלה העולמית ובנו מפלתות תעשיתיות שלא יכולות לעצור ואז מורידות מחיר בסיס ומשווקות ליבואני הרכב במחיר זול יותר…או אולי אלה יבואני הרכב שלא עומדים בהתחיבויות שלהם כלפי היצרנים וחייבים למכור בכול מחיר..מבחינתי, כקאוצינג עסקי…כול התשובות נכונות…והצעתי לאלה שבאמת רוצים לרכוש היום מכוניות…השוק הוא שוק של מוכרים ולא שוק של קונים-וכשיש שוק של מוכרים בלבד אתה הלקוח, האזרח יכול להשיג כול מחיר שתדרוש…אל תסתפק בהנחה ובמחיר המפורסם..דרוש יותר..האמן לי תקבל

www.doronamit.co.il

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו