מה זה פרסום נכון

מה זה פרסום נכון

חוזרים לשיטות הפרסום הישנות.

האם שיטות הפרסום העכשוויות מצדיקות את עצמם

האם פרסום היום זה רק גוגל, באינטרנט, ואולי קצת במקומונים?

האם לכול עסק מתאים פרסום בגוגל?

האם הפסקנו לגרות את הלקוח בפרסום ואנו מחכים שיגיע אלינו כתוצאה מפרסום בדפי זהב, או גוגל או אחד מהפורטלים המובילים.

האם בעלי עסקים מפחדים לפרסם היום בשיטות הישנות?

איך בכול זאת מפרסמים היום.

תתפלאו. הפרסום עובד! עם אתה עסק קטן או עסק גדול, יש מקום למצוא את הפרסום המתאים לעסק שלכם! אפילו בשיטות הפרסום ה" הפרימיטיביות " העסק שלכם יכול ליהנות בגדול מתמהיל פרסומי נכון, ולא בהוצאה כספית גבוהה!

ולמה אני מתכוון?

ברגע שאני כיועץ שיווק ופרסום מוצא את שברון הלב של הלקוחות הפוטנציאלים, ומצליח לפצח את השיטה איך להגיע אל מוחו ולתודעתו של הלקוח, ומשתמש בכלי פרסום פרימיטיביים כמו חלוקת פליירים פשוטה, אני מצליח להביא הרבה מאד לקוחות לעסק בו אני מטפל…כן אני יודע קשה להאמין, אבל, אם אתה מוצא את שברון הלב של הלקוח, מפצח את השיטה, מעלה את זה למסר ברור מלביש עליו עיצוב נכון, אתה מנצח. המסר שלך עובר ואתה מתחיל לקלוט לקוחות.

לכול לקוח יש שברון לב, יש משהו שיניע אותו לפעולה, זאת עובדה קיימת, זה רק בחזקת האדם המתאים במקום הנכון! 

יש פרמטרים קבועים וסביבתיים שמשפיעים על התובנות של מציאת שברון הלב ופיצוח השיטה, ולתובנות האלה יש גורמים עכשוויים, סביבתיים, עונתיים, שיכולים להשפיע נכון על החלטת הלקוח למהלך של קנייה. אין מצב אבל אין מצב שטיפלתי במגוון סוגיות וסקטורים של פעילות לקוחותיי  שלא מצאתי את שיברון הלב ופיצוח השיטה!

אנשים, בני אנוש צריכים מוצרים, צריכים אביזרים, תמיד הם צריכים משהו שלבעל העסק יש למכור אותו, העניין ומיקוד המכירה היא בתפר בין רצון הלקוח ויכולת העסק לגרום ללקוח לבוא ולרכוש דווקא אצלו.

שאני כותב דברים אלה אני מחייך, ולמה? אני רואה חברות משקיעות מיליונים בפרסום במדיות המרכזיות טלוויזיה, רדיו, עיתונות ארצית, ואני אומר לעצמי. מה? הפרסום שלהם בשביל ליצור הוצאות לעסק שלהם או שבאמת הם מתכוונים לפרסם בשביל למכור..

לא. לא. אני לא מדבר על יופלה של תנובה או מילקי של שטראוס. זה ברור שהפרסום במדיות ששם הם מתפרסמות הם נכונות. אבל ספרתם כמה מפרסמים יש בטלוויזיה. אולי 30 מפרסמים. וכמה עסקים יש בארץ?

לסיכום, פרסום בגוגל הוא נכון, אתם חייבים להיות שם, אבל פרסום בגוגל או בדפי זהב זה לא פרסום מכירתי בסגנון "שיווק גרילה" זה לקוח מעוניין לקוח מחפש ומוצא! אבל זה לא מספיק…עסקים צריכים למכור. זה לא מספיק שהם במנועי החיפוש האינטרנטיים.

חייבים לקדם את העסק שלכם

חייבים לשמוע איך מחיים שיטות פרסום ישנות וזולות?

התקשרו עם דורון עמית

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

עסקים עם איחוד האמירויות

התועלות העסקיות שמאחורי השלום עם איחוד האמירויות

ב15.9.2020 נחתמה עסקת נורמליזציה בין איחוד האמירויות הערביות לישראל. עסקה זו הפתיעה רבים, אם כי קומץ קטן היה מודע לשלל המאמצים שהושקעו לאורך שנים מאחורי הקלעים. מהם הנתונים, מהן ההזדמנויות וכיצד מוטב לפעול?

שיווק ופרסום

הכנסה חדשה ישנה לתקשורת בישראל

סיפור קצר. בעל חברה בתחום מסוים יושב במשרדו, מתעסק בדוחות האקסל, עובר על רשימת הלקוחות ונאנח עמוקות שהוא רואה את רשימת החייבים, בצר לו ניגש

הלוואת

הלוואת הסדר מכירים את זה?

הרבה מאד עסקים ואנשים נכנסו למעגל פושטי הרגל בשנה האחרונה 2020, לא רק כאלה שהם פושטי רגל גם כאלה שהחשבונות שלהם מוגבלים ולא יכולים לקבל "שקל" אשראי או "אסון ענק" שהלקוח נשאר חייב לבנק כסף., יש פעמים רבות שמרגע זה הבנקים או עובדי הבנקים מתייחסים אליך בזלזול וכאן הם חורגים מהפרסום שלהם "אנחנו אנושיים"

עסקים עם איחוד האמירויות

גם עסקים קטנים מייצאים לדובאי

כאשר השם דובאי נזכר אצל אזרחי ישראל ואנשי העסקים שבה, מיד נפתח חלום מול העיניים של "פאטה מורגאנה" מדינה יפה, גורדי שחקים, חופי ים מדהימים, עיר מודרנית, אנשים אינטליגנטים, בתי מלון מפוארים ומפנקים, אנשים מכול העולם, ניקיון סדר ובקיצור שילוב של האיים הקריביים עם לאס ווגאס.

יבוא יצוא

נכון שכדאי לייבא מסין והמזרח

זהו! נכנענו! סוגרים את המפעל, מפסיקים לייבא מאירופה או מארצות הברית, מפסיקים כל ייצור מקומי! כולנו עוברים לייבא מסין, מהמזרח ומהודו. זהו! אין עתיד לייצור בישראל, אין עתיד לייבוא מאמריקה, לייבוא מאירופה . סיו! היא מנצחת!

עסקים עם איחוד האמירויות

ייבוא מדובאי וייצוא לדובאי

דובאי ומדינות המפרץ כולל מדינות המזרח, שוק שעד היום היה שייך רק לחברות הגדולות כאשר ייצאו או ייבוא מוצרים דרך מדינות צד שלישי, ואילו היום נפתחו לכלל היצרנים, הסוחרים והמשקיעים בארץ, וזה הדבר היפה בשלום המדהים שהונחת לפתחנו.

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן