מה זה פרסום נכון

מה זה פרסום נכון

חוזרים לשיטות הפרסום הישנות.

האם שיטות הפרסום העכשוויות מצדיקות את עצמם

האם פרסום היום זה רק גוגל, באינטרנט, ואולי קצת במקומונים?

האם לכול עסק מתאים פרסום בגוגל?

האם הפסקנו לגרות את הלקוח בפרסום ואנו מחכים שיגיע אלינו כתוצאה מפרסום בדפי זהב, או גוגל או אחד מהפורטלים המובילים.

האם בעלי עסקים מפחדים לפרסם היום בשיטות הישנות?

איך בכול זאת מפרסמים היום.

תתפלאו. הפרסום עובד! עם אתה עסק קטן או עסק גדול, יש מקום למצוא את הפרסום המתאים לעסק שלכם! אפילו בשיטות הפרסום ה" הפרימיטיביות " העסק שלכם יכול ליהנות בגדול מתמהיל פרסומי נכון, ולא בהוצאה כספית גבוהה!

ולמה אני מתכוון?

ברגע שאני כיועץ שיווק ופרסום מוצא את שברון הלב של הלקוחות הפוטנציאלים, ומצליח לפצח את השיטה איך להגיע אל מוחו ולתודעתו של הלקוח, ומשתמש בכלי פרסום פרימיטיביים כמו חלוקת פליירים פשוטה, אני מצליח להביא הרבה מאד לקוחות לעסק בו אני מטפל…כן אני יודע קשה להאמין, אבל, אם אתה מוצא את שברון הלב של הלקוח, מפצח את השיטה, מעלה את זה למסר ברור מלביש עליו עיצוב נכון, אתה מנצח. המסר שלך עובר ואתה מתחיל לקלוט לקוחות.

לכול לקוח יש שברון לב, יש משהו שיניע אותו לפעולה, זאת עובדה קיימת, זה רק בחזקת האדם המתאים במקום הנכון! 

יש פרמטרים קבועים וסביבתיים שמשפיעים על התובנות של מציאת שברון הלב ופיצוח השיטה, ולתובנות האלה יש גורמים עכשוויים, סביבתיים, עונתיים, שיכולים להשפיע נכון על החלטת הלקוח למהלך של קנייה. אין מצב אבל אין מצב שטיפלתי במגוון סוגיות וסקטורים של פעילות לקוחותיי  שלא מצאתי את שיברון הלב ופיצוח השיטה!

אנשים, בני אנוש צריכים מוצרים, צריכים אביזרים, תמיד הם צריכים משהו שלבעל העסק יש למכור אותו, העניין ומיקוד המכירה היא בתפר בין רצון הלקוח ויכולת העסק לגרום ללקוח לבוא ולרכוש דווקא אצלו.

שאני כותב דברים אלה אני מחייך, ולמה? אני רואה חברות משקיעות מיליונים בפרסום במדיות המרכזיות טלוויזיה, רדיו, עיתונות ארצית, ואני אומר לעצמי. מה? הפרסום שלהם בשביל ליצור הוצאות לעסק שלהם או שבאמת הם מתכוונים לפרסם בשביל למכור..

לא. לא. אני לא מדבר על יופלה של תנובה או מילקי של שטראוס. זה ברור שהפרסום במדיות ששם הם מתפרסמות הם נכונות. אבל ספרתם כמה מפרסמים יש בטלוויזיה. אולי 30 מפרסמים. וכמה עסקים יש בארץ?

לסיכום, פרסום בגוגל הוא נכון, אתם חייבים להיות שם, אבל פרסום בגוגל או בדפי זהב זה לא פרסום מכירתי בסגנון "שיווק גרילה" זה לקוח מעוניין לקוח מחפש ומוצא! אבל זה לא מספיק…עסקים צריכים למכור. זה לא מספיק שהם במנועי החיפוש האינטרנטיים.

חייבים לקדם את העסק שלכם

חייבים לשמוע איך מחיים שיטות פרסום ישנות וזולות?

התקשרו עם דורון עמית

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן