עצות והמלצות מעשיות לשיווק ומכירות

עצות והמלצות מעשיות לשיווק ומכירות

הדילמה העיקרית בשיווק מתמקדת ב-כיצד מביאים תוכנית שיווקית אל הפועל!

שהרי לא מספיק רק לבנות תוכנית שיווק או לקבוע אסטרטגיה שיווקית, החשוב הוא איך אנחנו כחברה, כעסק, כארגון מביאים את הבשורה שלנו החוצה, אל הלקוחות, אל קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו!

 כמי שנותן ייעוץ עסקי ומשלב יועץ שיווק אני יכול לספר כי הדרך המקובלת שהייתה שמורה לחברות גדולות היא בבניית קמפיין פרסום בכול אמצעי המדיה לתקופה של שבועיים, חודש, חודש וחצי, הפסקה ואולי אחר כך טיזרים קצרים! היום זה לא כך! לבזבז כסף על קמפיין מסיבי שמור למקסימום 5 חברות גדולות במדינת ישראל, שאר המפרסמים המנצלים את המדיה, טלוויזיה, רדיו, עיתון, אינטרנט הבינו כי התקציב שיש להם לפרסום נותן תוצאות במשיכת הקמפיין או הפרסום לאורך זמן ולא במכה אחת.

בבדיקה שעשיתי בעזרת מנוע החיפוש של גוגל שמאפשר לנו לחקור דברים גיליתי סקטור אחד שעלה לאוויר בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות לחודש אחד ואחר כך "שתק", היה ניתן לראות כי בתקופת הקמפיין הכניסה לאתר המפרסם הייתה עלייה חדה מעלה ובתאריך ההפסקה הגרף ירד מטה ונשאר שם למספר חודשים. מה שמוכיח ש, זבנג וגמרנו כבר לא עובד יותר!  

כמי שנותן ייעוץ עסקי ומשלב ייעוץ שיווק, עסקים וחברות צריכים למצוא את צינורות הפרסום המתאימות להם הן מבחינת תקציב והן מבחינת מיקוד ללקוחות הפוטנציאלים,

פעולות כמו איסוף מאגר הנתונים של העסק או החברה ומשלוח קבוע של מיילים או דיוור ישיר הינה דרך מצוינת לשמר לקוחות, להביא להם חדשות, למכור להם מוצרים נוספים, לשדרג מוצרים, וליהנות מקהל לקוחות שבוי, דרך זאת הינה הפרסום הכי זול ואפקטיבי לכול בעל עסק או חברה המשווקת מוצר או שירות. הדרך השנייה להגיע ללקוחות חדשים הינה לקבוע אזור לחלוקה של עלונים, ולתקוף אותם בשלישיות, הווה אומר כול שלושה שבועות לעשות בסס, באותו מקום, באותו אזור, לאותה אוכלוסייה על מנת שזאת לא תוכל לפספס אותה! פעולה זאת טובה מתוך שתי מטרות, האחת פרסומית, והשנייה יחסי ציבור! כן יחסי ציבור! כאשר לקוח או אדם שרואה המשכיות של פרסום מול עיניו מתחיל להבנות אצלו זהות למותג! והרי המטרה של כול עסק להפוך למותג, הן באזורו והן בארצי. האלמנט הבא שהוא למעשה צריך להיות בראש ובראשונה הינו פרסום במנוע החיפוש גוגל, פרסום ממוקד וחכם ביחד עם REMARKETING תוכנית הפרסום המדהימה מבית גוגל!

כול האלמנטים שהזכרתי, עלותם לא גבוהה, ובכדי לבצע אותה ועל מנת שלא תשלמו כסף יקר לשרלטנים הדורשים מימון רב בעשיית המוצרים שהזכרתי, כדאי להיעזר בייעוץ עסקי ושיווקי

שיווק באינטרנט

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
יועץ כלכלי

העסק שלכם לפני סכנה

עסקים בשנת 2021 והלאה חייבים להיות הרבה יותר זהירים. השפע הירד עלינו והגלובליזציה גרמה שהעסקים חיים על אדי כסף וזה מסוכן מאד יש לקרוא את המאמר המצורף בזה

פרסום
ייעוץ עסקי

פרסום: האם כדאי לפרסם ברשתות החברתיות

חברת APLE הכניסה אפליקציה המאפשרת ללקוחותיה בעולם לא לאפשר הופעה של פרסומות, ההחלטה דרמטית למפרסם בישראל כאשר הוא מאבד קהל של כמעט מליון איש ואישה, אז מה עושים?

הלוואת

יצירתיות בעסקים

יצירתיות זה מה שדרוש בעסקים בתקופה של תחרות קשה יצירתיות פותרת בעיות

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן