עצות והמלצות מעשיות לשיווק ומכירות

עצות והמלצות מעשיות לשיווק ומכירות

הדילמה העיקרית בשיווק מתמקדת ב-כיצד מביאים תוכנית שיווקית אל הפועל!

שהרי לא מספיק רק לבנות תוכנית שיווק או לקבוע אסטרטגיה שיווקית, החשוב הוא איך אנחנו כחברה, כעסק, כארגון מביאים את הבשורה שלנו החוצה, אל הלקוחות, אל קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו!

 כמי שנותן ייעוץ עסקי ומשלב יועץ שיווק אני יכול לספר כי הדרך המקובלת שהייתה שמורה לחברות גדולות היא בבניית קמפיין פרסום בכול אמצעי המדיה לתקופה של שבועיים, חודש, חודש וחצי, הפסקה ואולי אחר כך טיזרים קצרים! היום זה לא כך! לבזבז כסף על קמפיין מסיבי שמור למקסימום 5 חברות גדולות במדינת ישראל, שאר המפרסמים המנצלים את המדיה, טלוויזיה, רדיו, עיתון, אינטרנט הבינו כי התקציב שיש להם לפרסום נותן תוצאות במשיכת הקמפיין או הפרסום לאורך זמן ולא במכה אחת.

בבדיקה שעשיתי בעזרת מנוע החיפוש של גוגל שמאפשר לנו לחקור דברים גיליתי סקטור אחד שעלה לאוויר בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות לחודש אחד ואחר כך "שתק", היה ניתן לראות כי בתקופת הקמפיין הכניסה לאתר המפרסם הייתה עלייה חדה מעלה ובתאריך ההפסקה הגרף ירד מטה ונשאר שם למספר חודשים. מה שמוכיח ש, זבנג וגמרנו כבר לא עובד יותר!  

כמי שנותן ייעוץ עסקי ומשלב ייעוץ שיווק, עסקים וחברות צריכים למצוא את צינורות הפרסום המתאימות להם הן מבחינת תקציב והן מבחינת מיקוד ללקוחות הפוטנציאלים,

פעולות כמו איסוף מאגר הנתונים של העסק או החברה ומשלוח קבוע של מיילים או דיוור ישיר הינה דרך מצוינת לשמר לקוחות, להביא להם חדשות, למכור להם מוצרים נוספים, לשדרג מוצרים, וליהנות מקהל לקוחות שבוי, דרך זאת הינה הפרסום הכי זול ואפקטיבי לכול בעל עסק או חברה המשווקת מוצר או שירות. הדרך השנייה להגיע ללקוחות חדשים הינה לקבוע אזור לחלוקה של עלונים, ולתקוף אותם בשלישיות, הווה אומר כול שלושה שבועות לעשות בסס, באותו מקום, באותו אזור, לאותה אוכלוסייה על מנת שזאת לא תוכל לפספס אותה! פעולה זאת טובה מתוך שתי מטרות, האחת פרסומית, והשנייה יחסי ציבור! כן יחסי ציבור! כאשר לקוח או אדם שרואה המשכיות של פרסום מול עיניו מתחיל להבנות אצלו זהות למותג! והרי המטרה של כול עסק להפוך למותג, הן באזורו והן בארצי. האלמנט הבא שהוא למעשה צריך להיות בראש ובראשונה הינו פרסום במנוע החיפוש גוגל, פרסום ממוקד וחכם ביחד עם REMARKETING תוכנית הפרסום המדהימה מבית גוגל!

כול האלמנטים שהזכרתי, עלותם לא גבוהה, ובכדי לבצע אותה ועל מנת שלא תשלמו כסף יקר לשרלטנים הדורשים מימון רב בעשיית המוצרים שהזכרתי, כדאי להיעזר בייעוץ עסקי ושיווקי

שיווק באינטרנט

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן