עסקים נועדו למטרות רווח

כול עסק, אבל כול עסק יכול לפרוח ולשגשג.

מי שחושב שיש לו עסק "מדשדש" סימן שהוא לא מנהל אותו נכון, או אין לו את הכישורים לניהול נכון של עסק. רבים הם העסקים אשר עיסוקם הוא באומנותם המקצועית, אומנות אשר בינה ובין עסקים הקשר לא קיים, ולכן רבים מהם, היום, בעידן השפע והתחרות, מדשדשים ונמצאים אפילו לפני סגירה. 

עסק, בעיקרו, וכפי שהוא מוגדר נכון הוא מקום לעשיית כסף, ולפעמים גם מקור להגשמה של רצונות אישיים, או אומניות של בעלי העסק. נכון אני יכול לדבר על אלפי עסקים של אנשים שהאומנות הזאת היא קטליזטור לעשיית כספים, אבל ביחס לכלל אוכלוסיית העסקים היא מואטת מאד. 

עסק חייב שיהיה לו מוצר טוב, אבל יותר מכול חייב שתהיה לו מערכת שיווק ומכירות חזקה, מעודכנת, מתעדכנת, שתוכל להביא את מסר המוצר או השירות בבידול לכמה שיותר לקוחות. 

אין מצב כזה שעסק לא יכול להוביל את עצמו קדימה לקראת שפע ושגשוג.

הכול זה עניין של ראייה פנימית של העסק שלך וניהולו. 

לדוגמא: אתה יצרן של שוקולד, מולך עומדים ענקיות יצרני השוקולד בישראל ויבואני המותגים בתחום המובילים בעולם. לזכותם עומדים ומוקצים מדפים שלמים במרכזי הקניות ובמרכולים, כיצד אתה מתחרה? איך אתה כיצרן קטן יכול להתמודד מול הכוח השיווקי של אותם "מפלצות" יצרניות ויבואניות. יכול להתחרות או שלא יכול להתחרות. אז שכן: 

כ-יצרן קטן עלויות הייצור שלך נמוכות.

כ-יצרן קטן אין בכוחך להשקיע בפרסום מיליארדים

ולכן אתה כן יכול להתחרות.

באריזת מוצר שונה.

במציאת בידול בטעם השוקולד והדגשתו בפרסום

בעלויות פרסום אפקטיביות והרבה יותר זולות משאר מתחריך

בכניסה למרכולים מכול הסוגים: היום רשתות שיווק ומרכולים, מחפשים את היצרנים הגדולים, שישמשו להם קלף מיקוח מול היצרנים והיבואנים הגדולים.

יש כול כך הרבה מה לעשות בכדי לקדם את המוצר של יצרן השוקולד הקטן כאשר השמיים הם הגבול תרתי משמע.

הכול זה רק עניין של ניהול, עמידה, חשיבה יוצרת, פתרונות שיווק המתאימים לתקציב העסק וכ"ד( וכול זאת מבלי שדיברנו להוריד במחיר) 

וזאת הייתה רק דוגמא קטנה לעסק מסוים. 

חייבים לשמוע איך מקדמים את העסק שלכם

התקשרו לדורון עמית

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו