עסקים נועדו למטרות רווח

עסקים נועדו למטרות רווח

כול עסק, אבל כול עסק יכול לפרוח ולשגשג.

מי שחושב שיש לו עסק "מדשדש" סימן שהוא לא מנהל אותו נכון, או אין לו את הכישורים לניהול נכון של עסק. רבים הם העסקים אשר עיסוקם הוא באומנותם המקצועית, אומנות אשר בינה ובין עסקים הקשר לא קיים, ולכן רבים מהם, היום, בעידן השפע והתחרות, מדשדשים ונמצאים אפילו לפני סגירה. 

עסק, בעיקרו, וכפי שהוא מוגדר נכון הוא מקום לעשיית כסף, ולפעמים גם מקור להגשמה של רצונות אישיים, או אומניות של בעלי העסק. נכון אני יכול לדבר על אלפי עסקים של אנשים שהאומנות הזאת היא קטליזטור לעשיית כספים, אבל ביחס לכלל אוכלוסיית העסקים היא מואטת מאד. 

עסק חייב שיהיה לו מוצר טוב, אבל יותר מכול חייב שתהיה לו מערכת שיווק ומכירות חזקה, מעודכנת, מתעדכנת, שתוכל להביא את מסר המוצר או השירות בבידול לכמה שיותר לקוחות. 

אין מצב כזה שעסק לא יכול להוביל את עצמו קדימה לקראת שפע ושגשוג.

הכול זה עניין של ראייה פנימית של העסק שלך וניהולו. 

לדוגמא: אתה יצרן של שוקולד, מולך עומדים ענקיות יצרני השוקולד בישראל ויבואני המותגים בתחום המובילים בעולם. לזכותם עומדים ומוקצים מדפים שלמים במרכזי הקניות ובמרכולים, כיצד אתה מתחרה? איך אתה כיצרן קטן יכול להתמודד מול הכוח השיווקי של אותם "מפלצות" יצרניות ויבואניות. יכול להתחרות או שלא יכול להתחרות. אז שכן: 

כ-יצרן קטן עלויות הייצור שלך נמוכות.

כ-יצרן קטן אין בכוחך להשקיע בפרסום מיליארדים

ולכן אתה כן יכול להתחרות.

באריזת מוצר שונה.

במציאת בידול בטעם השוקולד והדגשתו בפרסום

בעלויות פרסום אפקטיביות והרבה יותר זולות משאר מתחריך

בכניסה למרכולים מכול הסוגים: היום רשתות שיווק ומרכולים, מחפשים את היצרנים הגדולים, שישמשו להם קלף מיקוח מול היצרנים והיבואנים הגדולים.

יש כול כך הרבה מה לעשות בכדי לקדם את המוצר של יצרן השוקולד הקטן כאשר השמיים הם הגבול תרתי משמע.

הכול זה רק עניין של ניהול, עמידה, חשיבה יוצרת, פתרונות שיווק המתאימים לתקציב העסק וכ"ד( וכול זאת מבלי שדיברנו להוריד במחיר) 

וזאת הייתה רק דוגמא קטנה לעסק מסוים. 

חייבים לשמוע איך מקדמים את העסק שלכם

התקשרו לדורון עמית

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן