עסקים יכולים להצליח בגדול

עסקים יכולים להצליח בגדול

הלב הפועם של העסק.

מה שמפעיל את הגוף של מפתח הגוף הגדול ביותר בעולם, זה הלב הקטן.

ומה שמפעיל את מיקרוסופט, אפל, גוגל, קוקה קולה, זה השיווק, המכירות והפרסום

עסק שלא משקיע 5 עד 10% מהמחזור שלא לפרסום, זה עסק שהולך אחורה.

בעלי עסקים שלא תורמים לשיווק, למכירות, לפרסום, ולשיחות עם לקוחות, מוטב שיסגור כאן ועכשיו.

קראתי באחד מהספרים כי כאשר האינדיאנים בארצות הברית בערבות המדבריות ביקשו להתפלל לגשם הם היו ממנים אדם אחד ושמו היה "איש הגשם" איש זה התפלל תופף בתופים חצרץ בחצוצרות לעבר השמיים רק בכדי שהגשם יגיע וירטיב את האדמה וייתן מים לשתייה. לאותו איש הייתה הוראה לכול השבט להתנהג בדיוק כמו למנהיג זקן השבט, למה, מכיוון שהוא מוריד ומביא את הברכה, הפרנסה, החיים לשבט. 

כ-יועץ שיווק, אני קורא אותו דבר לבעל העסק ולאנשי המכירות בעסק.

עסק חייב המשכיות, עסק חייב שיהיה לו קו חיים וחוט חיים ארוך,

עסק לא יכול להתבסס על לקוחות מזדמנים , גם לפיצוציות יש לקוחות קבועים.

עסק חייב שיבנה לו לקוחות נאמנים ושבויים שנהנים מהטבות שוטפות שלא כמו לקוחות מזדמנים.

להביא לקוחות קבועים זה לא ע"י פרסום מבצעים בעיתון, פרסום מבצעים בעיתון זה טוב ליום המבצע, כי למחרת או אפילו באותו היום גם העסק השני מפרסם מבצע, והלקוחות הולכים אחרי המבצע הכי זול בעבורם.

עיתונות טלוויזיה רדיו מקדמים מותגים גדולים מבצעים עכשוויים. ולמחרת הם הולכים לעטוף פירות דגים וירקות בשוק.

החלטתה להיות בעל עסק? קבלתה החלטה מושכלת של להיות איש מכירות, מנהל שיווק, ואיש פרסום. בחרת לטפל בליבו של העסק, ואם אינך יודע מלאכה זאת כך יועץ שיווק לעסק, ותכניס את שכרו בתוך ה-5 עד 10% מהמחזור שהעסק צריך להוציא עבור פרסום.  

ככול שהמוצר או השירות יהיו נפלאים וטובים, עדיין העסק צריך את מחזור הדם הפועל על ידי המשאבה "משאבת לב העסק"

 היה לכם חלום, חלום לפתוח עסק, לא כול אחד מתאים להיות בעל עסק, החוכמה של בעל העסק לקחת לידו אנשים מקצועיים "את המומחים הכי טובים" על מנת שהעסק שלו יעשה "כסף" . מי שמתפשר במעט, בזול, בברירת המחדל, סופו להישאר בלי חלום כסף ועסק. 

לא, אלה לא מילים סיניות, אלה לא משפטי חוכמה מסין, אני לא צריך לרוץ לשמוע את הסינים שהחוכמה מקורה מארץ ישראל, החוכמה בכול מקצוע ומקצוע נמצאת אצל המומחה, וכול מומחה תורם לחלום ולמטרה לשמה עסק קיים. חשוב על זה ועל תהיה קמצן,

איך בוחרים יועץ עסקי

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

פרסום
ייעוץ עסקי

פרסום: האם כדאי לפרסם ברשתות החברתיות

חברת APLE הכניסה אפליקציה המאפשרת ללקוחותיה בעולם לא לאפשר הופעה של פרסומות, ההחלטה דרמטית למפרסם בישראל כאשר הוא מאבד קהל של כמעט מליון איש ואישה, אז מה עושים?

הלוואת

יצירתיות בעסקים

יצירתיות זה מה שדרוש בעסקים בתקופה של תחרות קשה יצירתיות פותרת בעיות

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן