עסקים יכולים להצליח בגדול

עסקים יכולים להצליח בגדול

הלב הפועם של העסק.

מה שמפעיל את הגוף של מפתח הגוף הגדול ביותר בעולם, זה הלב הקטן.

ומה שמפעיל את מיקרוסופט, אפל, גוגל, קוקה קולה, זה השיווק, המכירות והפרסום

עסק שלא משקיע 5 עד 10% מהמחזור שלא לפרסום, זה עסק שהולך אחורה.

בעלי עסקים שלא תורמים לשיווק, למכירות, לפרסום, ולשיחות עם לקוחות, מוטב שיסגור כאן ועכשיו.

קראתי באחד מהספרים כי כאשר האינדיאנים בארצות הברית בערבות המדבריות ביקשו להתפלל לגשם הם היו ממנים אדם אחד ושמו היה "איש הגשם" איש זה התפלל תופף בתופים חצרץ בחצוצרות לעבר השמיים רק בכדי שהגשם יגיע וירטיב את האדמה וייתן מים לשתייה. לאותו איש הייתה הוראה לכול השבט להתנהג בדיוק כמו למנהיג זקן השבט, למה, מכיוון שהוא מוריד ומביא את הברכה, הפרנסה, החיים לשבט. 

כ-יועץ שיווק, אני קורא אותו דבר לבעל העסק ולאנשי המכירות בעסק.

עסק חייב המשכיות, עסק חייב שיהיה לו קו חיים וחוט חיים ארוך,

עסק לא יכול להתבסס על לקוחות מזדמנים , גם לפיצוציות יש לקוחות קבועים.

עסק חייב שיבנה לו לקוחות נאמנים ושבויים שנהנים מהטבות שוטפות שלא כמו לקוחות מזדמנים.

להביא לקוחות קבועים זה לא ע"י פרסום מבצעים בעיתון, פרסום מבצעים בעיתון זה טוב ליום המבצע, כי למחרת או אפילו באותו היום גם העסק השני מפרסם מבצע, והלקוחות הולכים אחרי המבצע הכי זול בעבורם.

עיתונות טלוויזיה רדיו מקדמים מותגים גדולים מבצעים עכשוויים. ולמחרת הם הולכים לעטוף פירות דגים וירקות בשוק.

החלטתה להיות בעל עסק? קבלתה החלטה מושכלת של להיות איש מכירות, מנהל שיווק, ואיש פרסום. בחרת לטפל בליבו של העסק, ואם אינך יודע מלאכה זאת כך יועץ שיווק לעסק, ותכניס את שכרו בתוך ה-5 עד 10% מהמחזור שהעסק צריך להוציא עבור פרסום.  

ככול שהמוצר או השירות יהיו נפלאים וטובים, עדיין העסק צריך את מחזור הדם הפועל על ידי המשאבה "משאבת לב העסק"

 היה לכם חלום, חלום לפתוח עסק, לא כול אחד מתאים להיות בעל עסק, החוכמה של בעל העסק לקחת לידו אנשים מקצועיים "את המומחים הכי טובים" על מנת שהעסק שלו יעשה "כסף" . מי שמתפשר במעט, בזול, בברירת המחדל, סופו להישאר בלי חלום כסף ועסק. 

לא, אלה לא מילים סיניות, אלה לא משפטי חוכמה מסין, אני לא צריך לרוץ לשמוע את הסינים שהחוכמה מקורה מארץ ישראל, החוכמה בכול מקצוע ומקצוע נמצאת אצל המומחה, וכול מומחה תורם לחלום ולמטרה לשמה עסק קיים. חשוב על זה ועל תהיה קמצן,

איך בוחרים יועץ עסקי

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן