על תדחפו ללקוח

מדוע אנחנו ממשיכים להשקיע במדיה,

מדוע אנחנו חושבים כי פרסום והצגת מוצר או שירות עדיין עובדת אצל הלקוח הפוטנציאלי!

מדוע אנו לא מבינים כי הלקוח היום הוא מלך, הוא רוצה את המרחב שלו להסתכל, להחליט, לבחור ורק אז לרכוש.

היום כאשר ללקוח יש את הכוח בלחיצת כפתור להעדיף ספק או לחפף ספק אחר, מה כבר יכול לעשות הפרסום הרגיל, העיתונים, הטלוויזיה, הרדיו, אולי רק דבר אחד. יחסי  ציבור, כי בכול זאת שהאוזן או העין תופשת שם, פזמון, נראות של מוצר יכול מאד להיות שאי שם בתוך המוח שלו הוא יזכור ושיסתובב בדוכני המכירות במרכזי השיווק יתחבר למה שזכור אצלו עמוק בראש.

מכירות היום, זה, הרצון של הלקוח לגלגל בגוגל לכתוב מה הוא רוצה לראות מי עולה לו בעמוד הראשון, להציץ במוצר או בשירות המבוקש ולקבל החלטה.

חברות ועסקים שוברים את הראש איך להביא לקוחות, איך למכור ללקוחות, לקוחות יודעים כי כולם רוצים למכור להם "התקליט אצל הקופאיות בסופר פארם, במשביר, בתחנות הנוחות שבתחנות הדלק" "רוצים משהו מהמבצעים" "רוצים לבחון מה המבצעים שלנו כאן בקופה" נמאסו על הלקוח, וברגע שהוא שומע את זה הוא רוצה לברוח כמה שיותר מהמקום. די! תפסיקו עם זה! זה לא נכון לעשות היום שיווקית, זה אולי יגדיל להיום את הקופה אבל מחר הלקוח כבר לא יכנס כי הוא ייזכר שכאן רוצים לדחוף לו מוצרים!

יותר מזה, מאחר ומכירות היום יורדות אצל הרבה ספקים, הדחיפה של אנשי המכירות של "פעם" זה למכור, לדחוף, בכול מחיר, שהלקוח ייצא עם המכירה ועם עוד משהו, זו פעולה שגויה ומטעה. זו פעולה שאולי טובה לטווח הקצר אך גרועה לטווח הרחוק "אוי תעזבי אני לא נכנסת לכאן רק רוצים לדחוף לך מוצרים" זו התובנה הנשמעת ע"י לקוחת.

ועוד, לקוחות לא סובלניים לשמוע נאומים על המוצר, לקוחות רוצים לדעת מה המוצר יעשה להם טוב, רוצים למכור גיבוי למחשב תראו נופש חופש ומטריה המסתירה מהשמש ותמצאו את חיבור המילים הנכון, רוצים למכור ריהוט לחדר הסלון, על תראו את הריהוט לבד הראו אותו עם אנשים יושבים ונהנים ממנו, על תראו את המוצר "יבש" הראו אותו רטוב, הציגו את השימוש ולא מי ייצר את הספה, זה באמת לא מעניין את הלקוח, את הלקוח מעניין שבסלון ישבו החברה של הבן מהצבא וייהנו עם שתיה, צפייה בטלוויזיה, וצחוקים מרובים. את זה תראו ללקוח, תראו לו מה היא החוויה הרגשית הצפויה שלו ברגע שיקנה את הסלון.

אין גבול לדמיון, ואין גבול לדמיון שבעלי עסקים וחברות יכולים להציג את המוצרים שלהם נכון וגם להצליח למכור, צריכה להיות חשיבה מקצועית כי היום הכול נעשה דרך השיווק הנכון ולא אנשי המכירות של פעם או אלה שרוצים לדחוף ללקוח מוצר MADE GERMANY מה שמעניין את הלקוח של היום כמו קליפת השום.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי שעובד
אימון עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי ההבטחות גדולות, ההבטחות בשמיים. "בוא איתי, ואראה לך את העולם". מדובר בשטיק שבעלי עסקים אוכלים, כי מי לא רוצה

יועץ עסקי
עובדים

ואוו כמה קשה להשיג עובדים ב-lowe-tech

לואו טק   בעולם בו ניתן לעשות המון כסף מהמחשב בלי לצאת מהבית, מה יכול לעודד אנשים לצאת לעבר "עבודות מסורתיות", ולמלא את השוק בכל

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך שומרים על הלקוח המלצת ייעוץ עסקי

מתן שירות לצמיחה עסקית   "מנהיגים מתחילים עם הלקוחות, ועובדים אחורנית. הם עובדים ללא חת כדי להרוויח ולשמר את אמון לקוחותיהם. על אף שמנהיגים שמים

ייעוץ עסקי
מכירות

למה אנו חושבים שהלקוח שלנו

איך למצוא נותני שירותים שמלווים אותך גם לאחר שלב גביית התשלום   כתבה זו עלתה לאוויר, לאחר שאדם יקר לליבנו שאל אותנו, מדוע נותני שירותים,

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

איך לאכול את הבייגלה

אילו עסקים יכולים להמשיך לשגשג גם לאור המצב הביטחוני?   לפני שנדבר על התחזיות שלנו, באשר להשפעת האירועים הביטחוניים על העסקים במדינת ישראל, הבה נקפוץ

כולם רצים להייטק
ייעוץ אסטרטגי

כולם רצים להייטק, למה?

כולם רוצים להגיע להייטק – או לחופש כלכלי אמיתי?   מה ההבדל בין עבודה בהייטק לבין חופש כלכלי ואישי אמיתי? יש אנשים שמחפשים לעבוד בהייטק

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן