ספרי המכירות הניהול והשיווק המלצות

ספרי המכירות הניהול והשיווק המלצות

 בתוקף היותי יועץ ומלווה עסקי ליזמות של עסקים, לעסקים חדשים, עסקים קטנים ובינוניים, חברות וחברות גדולות אני נדרש לתחום השיווק והמכירות בעסקים אלה במיוחד כמי שהחל את דרכו בתחום המכירות שלו אני קורא מוריד המטר האולטימטיבי לעסק הניסיון והידע שרכשתי בתחום הן בתאורטי והן בתחום העשייה מוביל אותי כול פעם לתובנות חדשות בתחום השיווק והמכירות.

בעשור האחרון התוודעתי לכתיבה של סופרים, בוגרים בתחום השיווק "ענקי השיווק" למינם וגם כאלה שהצליחו בתחום העסקים והפכו להיות עשירים מופלגים, ולצערי לא מצאתי את מה שחיפשתי מה באמת וכיצד משווקים או יותר נכון מוכרים בשוק העסקי.

אז אם מדברים על תחום השיווק שהוא לא קשור לתחום המכירות, בנושא זה הקדמה הטכנולוגיה והמדיה הפכו כלי עזר זה לכלי העבודה שלהם והיכולות שלהם לנהל מהלכי שיווק לקבוע אסטרטגיה ולהפעיל טקטיקה היא הרבה יותר קלה מהעבר. כן, אם היום מנהל שיווק יכול להתעדכן בכמות האנשים הנזקקים לשירות או מוצר מסוים בלחיצה על כפתור ב"גוגל" או יזם צעיר הרוצה להקים את המיזם שלו ומתעניין בכמה אנשים יצטרכו את המוצר שלו הרי שהטכנולוגיה הנוכחית נותנת לו את המענה ומחליפה את מה שפעם היינו נזקקים לו לסקרי דעת קהל, סקרי אומניבוס ואחרים. מה שבא ומלמד אותנו כי עבודתו של מנהל השיווק להלביש את המוצר בחליפה היפה והנוחה ביותר בשילוב פילוח קהלו מקלה עליו את עבודתו ומקרבת אותו ליעדו קרי שיווק מקסימלי.

עיקר העניין עם כך נתון לאנשי המכירות, אלה השליחים העושים את עבודתם מול הלקוחות עצמם. אם זה במרכזי שירות הלקוחות, אם זה במרכזי המכירות של החברות אם זה אנשי המכירות המאיישים את דלפקי המכירות של החברות או העסקים השונים ואם זה סוכני המכירות ואנשי מכירות השטח של כול גוף המבצע מכירות לעסקיו.

כול מגזר מכירתי יש לו את החומר השייך לו, ההצעה המיוחדת המשייכת את פעילותו מול הלקוח, טקטיקת המוצר, כיצד למכור אותו, וכ"ד. הדבר המשותף לכול עולם המכירות שאין לו אח ורע הוא "הלקוח" בעצמו.

הלקוח שלנו הוא דמות אחת. בשר ודם, רגש ונפש, מוח ושכל, הגיון וצורך. והמומחיות של איש המכירות להגיע אל אותם חלקים בגופו של האדם על מנת לבצע את הכיבוש הלוא היא המכירה.

מאות ואלפים של ספרים נכתבו כיצד לבצע מכירה ללקוח, מהם נקודות התורפה של הלקוח, כיצד ניתן לכבוש את ליבו של הלקוח, כיצד צריך להיכנס למוחו וליצור לו צורך לרכישה של מוצר או שירות. אך מכול הספרים האלה והלימודים בתחום המכירות, והסדנאות למכירות, לא הטמיעו נכונה את המוכר להבין דרך אחת פשוטה והיא התקשורת מול הלקוח. תקשורת שיכולה להיות מכנה משותף אחד לכול מוצר נמכר הן אם הוא שירות והן אם הוא מוצר.

מכירות, ואני מדבר על מכירות, זו אומנות, ורק אומן מכירות יכול להביא לתוצאות מכרתיות כאלה שיכולות להביא שפע לעסק או לארגון אותו הוא משרת.

מכירות זו אומנות נרכשת, זו אומנות שניתן ללמדה כמו שמלמדים צייר בתחילת דרכו לצייר. אולם לעומת זאת אם אדם הוא בעל ידיים שמאליות בעיקר הוא לא יוכל להיות צייר כך גם איש מכירות אם "אין לו את זה" לא ניתן להחדיר לו זאת.

הרבה מאד אנשים פונים לתחום המכירות מתוך ברירת מחדל, מרבית קורות החיים שמקבלים ארגונים בתחום המכירות מזכירים מכירות שנעשו ע"י המועמד בתקופות חיים מסוימות אך עדיין זה לא איש מכירות. זה לא מקנה לאיש מכירות את היכולת להיות איש מכירות אומנותי. לא שלא ניתן להדריך אנשי מכירות או להקנות לאנשי מכירות את מקצוע האומנות הזאת אך בכול מקרה צריכים סוג מסוים של אישיות בכדי להיות אנשי מכירות אומנותיים טובים למען איש המכירות והמערכת שהוא מייצג.

צריך לזכור לא כול טיטל של איש מכירות המוצג בקורות החיים הוא אכן איש מכירות יעיל לעצמו ולעסק.

דורון עמית

יועץ ומלווה שיווק ומכירות

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום





מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

יבוא יצוא

נכון שכדאי לייבא מסין והמזרח

זהו! נכנענו! סוגרים את המפעל, מפסיקים לייבא מאירופה או מארצות הברית, מפסיקים כל ייצור מקומי! כולנו עוברים לייבא מסין, מהמזרח ומהודו. זהו! אין עתיד לייצור בישראל, אין עתיד לייבוא מאמריקה, לייבוא מאירופה . סיו! היא מנצחת!

מגזין עסקי

ייבוא מדובאי וייצוא לדובאי

דובאי ומדינות המפרץ כולל מדינות המזרח, שוק שעד היום היה שייך רק לחברות הגדולות כאשר ייצאו או ייבוא מוצרים דרך מדינות צד שלישי, ואילו היום נפתחו לכלל היצרנים, הסוחרים והמשקיעים בארץ, וזה הדבר היפה בשלום המדהים שהונחת לפתחנו.

מגזין עסקי

איך עושים עסקים עם דובאי והמפרציות

דובאי חלק ממדינות המפרץ אשר מדינת ישראל חתמה איתם הסכם שלום, ולא סתם הסכם שלום אלא הסכם יחסים נורמליים בין שתי מדינות, כלכליים, מסחריים, תיירות, מסחר בקיצור שלום של העם עם עם ולא שלום בין ממשלות. וזה הדבר היפה בשלום המדובר הזה, אומנם כולנו מתייחסים בזה בסקפטיות אבל בואו נראה.

הלוואת

אין עסק שלא צורך הלוואה

אני באופן אישי נגד הלוואות לעסקים, בטח שההלוואות האלה נדרשות במהירות, ללא תכנון מוקדם, עבור החלפת מכירות בהלוואות, עבור כיסוי שיקים, עבור ריפוד תזרים המזומנים, כל ההלוואות הנדרשות לצרכים אלה הינם רעל לעסק, ולקיחתם רק מכבידה על העסק וסוחבת אותו למטה.

עצמאות תעסוקתית - השמיים הם הגבול!
פתיחת עסק

העולם צועד לעבר עצמאות תעסוקתית!

לא זאת לא נבואה, אנחנו רק צריכים להסתגל למצב התעסוקתי החדש, האמינו לי כאשר תעשו את הצעד הזה גם המעביד הקודם שלכם ירצה לקנות מכם שירותים, ולא רק הוא, עזרו אומץ אם לא עשיתם את זה עד היום וצאו לחיים חדשים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





דילוג לתוכן