מלחמת הענקים גוגל מול מיקרוסופט

מלחמת הענקים גוגל מול מיקרוסופט

יועץ שיווק, פרסום, עולם המחקר, כמה גוגל עוזרת לנו!

 מיקרוסופט לא אוהבת את גוגל!

מיקרוסופט מחפשת כול דרך איך לגרום לכם לא להיות בסטטיסטיקה של גוגל.

אין זה חדש שהכלים שגוגל מעניקה לנו מאפשרים לנו סטטיסטיקת מעקב כאן ועכשיו לגבי הרבה מאד תנועה שמתרחשת ברשת, למעשה אנו יכולים ללמוד כול כך הרב פרמטרים על התנהגות צרכנים, על נתוני גלישה, על מיתוג, זה כול כך קל עד שאין צורך היום בתחום הפרסום קבוצות מיקוד או סקרי אומניבוס שהרי הנתונים פרוסים לפנינו באדיבותה של גוגל,

 כאשר 92% מגלגלים בגוגל איזו סטטיסטיקה יכולה להיות יותר מנצחת מ"העכביש" של גוגל.

 בחזרה לנושא מיקרוסופט, אשר מנהלת את מנוע החיפוש BING ומאד מאד רוצה לקדם אותו בקרב המשתמשים במנועי החיפוש (שהרי מדובר על עסק, ועסק צריך להרוויח) העלתה זאת האחרונה קמפיין לאוויר המציגה כלים כיצד להתחמק מהאלגוריתם של גוגל. מיקרוסופט מנסה לעשות השוואה ולהכריז כי אצלה במנועי החיפוש שלה הגולש שומר על הפרטיות שלו.

 מסתבר שמיקרוסופט נלחמת בגוגל בכול דרך אפשרית ודוחפת תביעות מול גוגל על הפרת חוקי הגבלים עסקיים. מיקרוסופט גם מובילה את הדיון בנושא  פרוטוקול רשת, המודיע למנהלי האתרים וחברות הפרסום שהם אינם מעוניינים שיאספו עליו מידע. 

ב-אקספלורר 10, ובקרוב גם בפיירפוקס, הפרוטוקול מופעל כברירת מחדל, בעוד שבכרום מבית גוגל, על המשתמשים להפעיל אותו ידנית. האמת שהעבודה על כרום היא קלה נוחה ומאד ידידותית למשתמש הסופי הרבה יותר מהאספלורר ובטח מחלנות החדש.

 האמת ש כ-יועץ עסקי אני לא מבין "למה זה עוזר למשתמשים או לעסקים" לדעתי זה יותר עוזר להם והמידע שגוגל יכולה לספק רק חוסכת כסף רב ומאפשרת מיקוד של פרסום או שיווק או התנהגות צרכנים וכ"ד.

גוגל הפך לכלי חשוב מאד בחיים היום יומיים שלנו, הן בצד הפרסום והן בצד המידע שניתן לקבל ממערכת גלובלית זאת, האפשרויות הקיימות במנוע החיפוש בגוגל מאפשרת כלים חזקים מאד למנהלי שיווק, לאנשי מכירות ובכלל לכול מי שיש לו יד ורגל בעולם השיווק, המכירות והפרסום (אני לא רוצה להזכיר עוד הרבה תחומים אחרים שגוגל היא כלי העוזר ברמות על) נסתפק להתרכז בנושא השיווק, המכירות, והפרסום. שכלי זה יכול להעניק לנו.

חלק מאתנו התרגל אולי לשנוא את גוגל או לכעוס על הדרך בה הוא מתעתע את כול עולם מקדמי האתרים הרצים אחרי כול פיסת מידע שמוציא גוגל החוצה וזאת על מנת לראות את לקוחותיהם במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש האורגני, אך בשביל זה העניקה גוגל את כלי הפרסום של GOOGEL AD WORDS המאפשר לעסקים להיות למעלה בראש העמוד של מנוע החיפוש בסיווג המבוקש, בדיוק כמו שפעם חברת הובלות היתה מפרסמת:א.א.א.א.א.א.א.א. הובלות השביל להיות במקום הראשון, הטריקים האלה לא עובדים במנועי החיפוש האורגני של גוגל.

כיועץ שיווק אני חושב שלמיקרוסופט יהיה קשה מאד לערער את מעמדה של גוגל אם בכלל.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן