מכירות זה במקום הלוואות

להמציא את עצמנו כול יום מחדש!

אחד הדברים המסוכנים בקיומו של עסק או חברה הוא הנושא של "ההקפאה" ולמה אני מתכוון?

 כמי שנותן ייעוץ עסקי אני יכול לקבוע כי עסקים בדרך כלל מתכננים או שלא מתכננים את התכנית העסקית שלהם ובין השאר הם כמובן מצביעים על המוצר או השירות שלהם, אקח דוגמה הכי קשה מבין הדוגמאות שאני יודע ומכיר: "משרד עורכי דין המטפל בסוג משויים של פעילות משפטית אך בתוך הארגון הזה של אותו משרד יש עו"ד צעיר/ה אשר מחליטים להניע את גלגלי המשרד בקצב יותר מהיר" ואז נכתבת תכנית עסקית חדשה אשר המטרה שלה לפתח במשרד לדוגמא: מחלקה שתעסוק בשירות המוני "פעילות הוצל"פ" "רישום מהיר בטאבו" ופעילות אשר תתמקד בשירות אחד (המוצר) תשכלל ותפתח אותו ובדרך זו היא תהיה מחלקה מרוויחה ועוד תביא עבודה נוספת למשרד כולו.

 כ יועץ עסקי כול מה שציינתי כאן הוא בדרגת הרעיון! לא קבעתי אם יצליח או לא, לא בדקתי תכנית עסקית, לא חישבתי את מספר הלקוחות הפוטנציאלים, לא עשיתי דבר שיריץ את המיזם הזה במשרד עורכי הדין קדימה (כמו שנאמר להמחשה בלבד)

 עסקים מחייבים שינויים.

השתנות השווקים היום, המהירות שזה קורה, התחרות, הסינרגיה בין המוצרים או השירותים, כול אלה מחייבים אותנו "להמציא את עצמנו כול יום מחדש" ולהמציא את עצמנו כול יום מחדש זה לא אומר כי כול יום אנו מוציאים לשוק מוצר או שירות אחר זה אומר שמדי פעם אנו "אורזים" את המוצר שלנו בצורה חדשה בחזקת אותה הגברת בשינוי האדרת. דוגמה מצוינת לאריזה מחודשת של מוצר כול יום מחדש הינו ה "מילקי" של שטראוס, ראו כמה סיבובים עבר ה"מילקי" שכול כך הרבה כסף השקיעו במיתוגו וכיצד הוא שומר על המיתוג הזה רק בזכות שכול פעם מלבישים אותו מחדש.

 כ יועץ אסטרטגי אני מאמין כי כול מוצר או שירות ניתן להציג אותו בווריאציות שונות מבלי לפגוע במוצר עצמו, בתמחור, בייצור, בעלויות הבסיסיות, דבר אשר לכאורה יפגום בשיווק הרגיל של המוצר או השירות.

 כול עסק (בטח עסקים גדולים כמו שציינתי קודם אלה ודומיהם) עם כוח הפרסום הענק שיש להם והיכולת ליצור ביקוש ומודעות למוצר נהנים מהיכולת ליצור המשכיות למוצרים על מנת להחזיק חיי מדף ארוכים לגברת בשינוי האדרת, אבל גם עסקים קטנים בשיטות שיווק יותר אזוריות ובעלות לא גבוהות יכולות גם הם ליצור את המוצר או השירות שלהם מחדש או ביחד.

 לא, אני לא מחפש זעזועים, אני בסך הכול מנסה לרגש ולחדש ללקוח עד כמה שניתן ועל מנת להמשיך ולשווק את המוצר הקיים ביחד עם המוצר באריזה החדשה שלו.

 עסקים וחברות חייבים את המהלכים האלה ולו רק על מנת לא לדרוך במקום ולהישאר עם עודף מזומנים בבנק.

 הכותב מתמחה בתחום השיווק והמכירות לתקופה הצרכנים השופעת מכול.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן