מכירה פנים מול פנים זו מכירה מצליחה

מכירה פנים מול פנים זו מכירה מצליחה

 הקשר בין אינטרס למכירות

מה באמת משפיע על הלקוח הפוטנציאלי.

האם לשיקול הרכישה הגם שהוא לא רכישה אישית (קניין של מפעל, איש רכש, וכ"ד) נכנס גם האלמנט האישי, הכדאי, ה-מה ייצא לי מזה? היכן הרווח שלי בכול הרכישה המוצעת ע"י איש המכירות? התשובה היא כן!

אנשי מכירות הבאים למכור מוצר כלשהו, שירות או מוצר בפועל לחברות, לעסקים, לארגונים, חייבים להפנים כי הלקוח היושב ממול איש המכירות מחפש כול הזמן בראשו "מה יוצא לי מזה" שלא כמו בעבר שהיה ניתן לשחד קניינים, אנשי רכש, מנהלי מחלקות, בכסף או טובות הנאה על מנת שיאשרו מכירה היום הדבר כבר לא פופולארי (עדיין קיים) אך קניינים ואנשי מפתח ורכש די נזהרים בפושרים שהיו פעם רותחים עד רותחים מאד, אסור גם לשכוח כי דור שלם הלך חלף לו ואילו למשרות האלה נכנסו אנשים וגם מערכות המפקחות על תהליכי רכישה.

למרות כול זה, עדיין תהליך המכירה חייב שיבטיח אינטרס או טובת הנאה (לא כספית) אצל מקבל ההחלטה או לכול הפחות בחוות דעתו של מקבל ההחלטה כלפי החברה או הארגון שלו.

וכאן בא למעשה תהליך המכירה של איש המכירות המקצועי שצריך לחבר תועלת אישית להחלטת הקנייה של הלקוח הפוטנציאלי, לדוגמא: אם יצליח איש המכירות לזהות כי המוצר שהוא מוכר משפר את ביצועי המחלקה של הארגון אליו נקנה המוצר דבר שיאפשר לקניין להביא הישג אישי למנהל המחלקה ולהתפאר כי בחוכמתו הצליח להשיג את המוצר הנ"ל ופתר בעיה לחבריו העובדים במחלקה או הוריד סכום נכבד של עלות מתקציב המחלקה (יש כאן תועלת אישית שתניעה למכירה את הקניין) יותר מזה עם איש המכירות יידע להחדיר לקניין את ההתייעלות ומחיאות הכפיים שהוא צפוי להם בעקבות הרכישה החדשה למחלקה אז יוטמע יותר חזק החלטת הרכישה הגם שהיא צורכת עוד החלטה של גורם נוסף (הקניין יחליף את איש המכירות בבואו ביחד עם מעסיקו להחליט על הרכישה). לזה אני מתכוון חוכמה של איש מכירות, ליצור אווירת מכירה שיהיה בה בעיקר תועלות אנושיות ואישיות.

שלא יספרו לכם שבני אדם יכולים להיות לא אנושיים, שלא יספרו לכם ששופטים, שרים, נשיאים, חברי כנסת, מנהלים בכירים, לא חושבים כשאר בני האדם, מבחינה אנושית. רק כאלה שעברו תהליך של שטיפות מוח פסיכולוגיות כמו שאנו מכירים מהסרטים ואולי קצת מהמציעות יכולים להיות בני אנוש בעלי תכונת ה"מכונה".

מכירה של אנשי מכירות ללקוחות מוסדיים או ארגונים וחברות צורכת עבודת הכנה מרובה מאד על מנת לאחד את רגשות הקונה למוצר הנמכר, וזו אומנות מכירתי אשר בעיקר מתאימה ליחידי סגולה בתחום המכירות.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן