מילים מפוצצות לא צריכים לעשות רושם בניהול עסקים

מילים מפוצצות לא צריכים לעשות רושם בניהול עסקים

מילים נשמעים יפה, מילים יש בהם חוזקה אדירה.

מילים שמקורם באקדמיה גם הם נשמעים יפה שהם נאמרים בפני אנשים שפחות מבינים את השפה.

כן, כולנו מכירים את המילים, מקרו, מיקרו, חזקות, חולשות.

גם החנווני מלפני שנה ידע את המהות אך לא את המילים.

מילים שכאלה שנוצרו באקדמיה באו ליפות את מה שאנחנו אנשים מהשורה יודעים, מבינים, מבצעים אך במילים פשוטות יותר.

ישנם שמהלכים עלינו אימה כאשר "אלה" בוגרי התואר, ההכשרה במנהל עסקים ובשיווק מפציצים אותנו בכול כך הרבה מילים יפות, מראים לנו דוחות מחשב מעניינים, (היום שרוב המדפסות צבעוניות) אנחנו גם מתרשמים מכול המצגות הן אם הם מודפסות הן אם הם מוצגות לנו על הקיר בחדר הישיבות המפואר במשרד לייעוץ עסקי או יועץ שיווקי.

 האמת, גם אני עבדכם הנאמן הייתי מתרשם מכול המצגות, ההדפסות, המילים המפוצצות, רק שבתוך תוכי אני מכיר את תרגיל המספרים הקטנים ללא האפסים. 1X1 זה פשוט 1 ו-1.000.000.000 X  1.000.000.000 שווה 1.000.000.000. אז למה צריך ללכת ולנפח כול דבר. הרי זה נורא פשוט.

ייעוץ עסקי או יועץ עסקי  מכיר את הדרך בא הוא צריך להנחות וללוות עסק במגוון התחומים שלו, מספרים מפוצצים, סכמות כבדות, גיליונות אקסל , הם רק לשם ההצגה, הניפוח, להראות שאני יודע, להצדיק את תקופת הלימודים שלמדתי במכללה שבא לימדו אותי שהלוואה זה מילה יפה, שמינוף הוא גורם חיובי, שהמרצה מטעם הבנק לימד אותי "בנקאות" מה היא? אבל זה לא בדיוק מה שבעל עסק או חברה צריכים. מה שהם צריכים זה הרבה דמיון, חזון, מקצועיות של בעל המקצוע הלוא הוא היועץ העסקי או השיווקי.

 חשבונות רווח והפסד, או רווח גולמי, או איזון העסק, או כול חישוב אחר ניתן לעשות באותו מחשב כיס פשוט וקטן, המספרים היוצאים מדוחות האקסל היפים הם אותם מספרים היוצאים מהמחשב השחור שנמצא על כול שולחן, השאלה והפתרון היא מה עושים אם אותם מספרים וכיצד מכוונים אותם במקצועיות לכוון הצלחתו של העסק או החברה.

אנשים בדרך כלל הם חכמים, הם מבינים שמי שיוצר את המספרים זה העסקים עצמם ומי שמייפה אותם או מכער אותם זה אותם יועצים המסתמכים על דוחות אקסל משובחים.

 נר לרגלו של כול עסק צריך להיות! את המספרים, העסק יוצר, בכדי לשנות את המספרים ולא לשמוע כול הזמן את אותו ניגון, צריך שיהיה יועץ ומלווה עסקי בעל דמיון, יצירתיות, מקצועיות, ניסיון בהובלה של חברות להצלחה, במומחיות ולא במספרים או בהכנת מצגות פאוור פוינט ואקסל.

לפני שאתם מחליטים על יועץ שיווק או יועץ עסקי. נטרלו את המילים הגבוהות הנלמדים באקדמיות.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן