מותגים מדברים,

בואו ביחד ננסה לחשוב מה אומרים לנו מותגים, איך אנו כבעלי עסקים יכולים ללמוד מהם, או להבין את הכוונה שלהם!

כ יועץ עסקי אני מנסה לנתח כול מותג ומותג על מנת למצוא את משולש הקשר שלו מוצר, תדמית, קהל שבוי, בדרך כלל כך עובד השיווק המודרני כאשר עסקים מתפצלים, הופכים לתת מענה לקטגוריה מסוימת תוך זיהוי הצורך של הלקוח הפוטנציאלי.

ניקח לדוגמה!

1.         מלבורו – סיגריה לסמל הגבריות של ארצות הברית חיבור בין תמונה של קאובוי קשוח לסיגריה המעושנת ע"י קהל גברי,

2.         בירה קורונה ב דרום אמריקה מוגשת עם חתיכת פרי מוכנסת לבקבוק (פרי הדומה ללימון) להדגשת הטעם המיוחד באותו ארץ.

3.         נייק, נעלי ריצה קלים, אופנתיים, בצבעים שונים, מקנים את התחושה של ספורטיביות, להיות ספורטיבי, ולזנק בדיוק כמו שהסמל של המותג מופיע.

4.         פוקס בגדים אופנה לכול אחד, קאזואל, ידוע במחירים נוחים, ממותג במבצעים, ייצירת מותג קליל, חסכוני, צבעוני, ישראלי,

5.         קסטרו, אופנה לצעירים, אופנה מתחדשת, מוצרים התואמים את הצעירים בישראל גילי 24+, מחירים טובים, אופנה זורמת בלשון העברית החדשה.

6.         במבה, החטיף הנמכר ביותר בישראל, למרות שאוסם מייצרת המון מוצרים, בחרו להוביל את הקמפיינים שלהם עם ראש דגל המותג במבמה, חטיף זול, נוח, נמס בפה, מתאים לכול אירוע, מדובר בכול פה.

7.         סופר פארם, ממותג כפתרון לכול עניני הקוסמטיקה, ההיגיינה האישית, בית המרקחת המודרני, חלום של כול בעל מותג בישראל.

האמת, גם לכם יכול להיות מותג מנצח.

גם אתם לא תאמינו עד כמה בסביבה הקרובה שלכם שוכב לו איזה מוצר או שירות שיכול להפוך למותג צרכני נדרש ע"י קונים פוטנציאלים.

ראו מה שקרה בחנויות הנוחות בתחנות הדלק, זה הרי לא יאומן, אנשים מחפשים מה לקנות, כמה שיותר מוצרים יכנסו לשם אנשים תמיד יקנו, כי אנשים תמיד רוצים להעשיר את הצורך שלהם ושהם בנסיעה מדרום לצפון או ההפך הם חייבים למצוא בתחנת הדלק בחנות האיכות את כול מה שלא היה להם ראש פנוי לרכוש סמוך לביתם. לפעמים זה מדהים אותי לראות עד כמה אנשים מחפשים מה לקנות, לדעתי בקרוב בחנויות הנוחות יפתחו מחלקות של אלקטרוניקה בידורית וכ"ד.

מה שאומר לנו  כאנשי עסקים או כאלה שרוצים לפתוח עסקים שלכול רעיון יש פתרון שיווקי, החוכמה לדעת להוציא אותו אל הפועל.

חשיבה נכונה, דמיון מפותח, יכולת לחבר בין הדברים הם אלה שיובילו את המיזם החדש או הישן שלכם אל עבר ההצלחה שלו. 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי שעובד
אימון עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי ההבטחות גדולות, ההבטחות בשמיים. "בוא איתי, ואראה לך את העולם". מדובר בשטיק שבעלי עסקים אוכלים, כי מי לא רוצה

יועץ עסקי
עובדים

ואוו כמה קשה להשיג עובדים ב-lowe-tech

לואו טק   בעולם בו ניתן לעשות המון כסף מהמחשב בלי לצאת מהבית, מה יכול לעודד אנשים לצאת לעבר "עבודות מסורתיות", ולמלא את השוק בכל

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך שומרים על הלקוח המלצת ייעוץ עסקי

מתן שירות לצמיחה עסקית   "מנהיגים מתחילים עם הלקוחות, ועובדים אחורנית. הם עובדים ללא חת כדי להרוויח ולשמר את אמון לקוחותיהם. על אף שמנהיגים שמים

ייעוץ עסקי
מכירות

למה אנו חושבים שהלקוח שלנו

איך למצוא נותני שירותים שמלווים אותך גם לאחר שלב גביית התשלום   כתבה זו עלתה לאוויר, לאחר שאדם יקר לליבנו שאל אותנו, מדוע נותני שירותים,

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

איך לאכול את הבייגלה

אילו עסקים יכולים להמשיך לשגשג גם לאור המצב הביטחוני?   לפני שנדבר על התחזיות שלנו, באשר להשפעת האירועים הביטחוניים על העסקים במדינת ישראל, הבה נקפוץ

כולם רצים להייטק
ייעוץ אסטרטגי

כולם רצים להייטק, למה?

כולם רוצים להגיע להייטק – או לחופש כלכלי אמיתי?   מה ההבדל בין עבודה בהייטק לבין חופש כלכלי ואישי אמיתי? יש אנשים שמחפשים לעבוד בהייטק

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן