מה עושים שהעסק בצרה

מתי העסק שלנו בבעיה?

מתי אנו צריכים לשים לב שהעסק שלנו צועד במקום או הולך אחורה?

האם נדלקים מנורות אדומות כמו במכונית שלנו.

ואם כן, איזה מנורות נדלקות בכדי לדעת שהעסק שלנו בבעיה.

 אף אחד, אבל אף אחד, לא יתריע בפניכם אם יש בעיה בעסק שלכם, רואה החשבון לא ירצה לוותר על השכר שלו, סוכן הביטוח לא יסכים לשכוח מהפרמיות שלו, עורך הדין שלכם ימשיך ליהנות מהכספים שאתם מזרימים לו, היועץ הכלכלי שלכם ימשיך להמציא עוד דוחות אקסל בכדי לבלבל את הבנק שלכם, אתם תראו למנהלי הבנקים מאזנים רווחיים תוך כדי ניפוח המלאי הדמיוני שלכם, ואז תעוורו את עיני פקידי הבנק שלכם וכנראה שיזרימו עוד כסף לעסק שלכם, העובדים שלכם לא יספרו לכם על הכישלונות כי יפחדו לעבד את מקום עבודתם, ואילו רק אתם תישארו בודדים ותחשבו כי העסק שלכם הוא עדיין עסק מצליח, למרות שאני מאד סומך על האינטואיציה שלכם האומרת לכם שמשהו לא בסדר.   

יש אנשי עסקים ברמות הגבוהות שמתחברים לכול מיני רבנים שזה טוב מדי פעם לשמוע בעצת רבנים בעיקר שמדובר באנשים חכמים אבל יש מאלה המתקשרים עם תרבויות שונות כמו אלה המגיעים אלינו מכוון טיבט והודו ואשר נותנים שמות של מקדשים טהורים "כביכול" כמו חברת האם של דנקנר הקורא לחברתו על שם מקדש טיבטי מתוך מחשבה שזה באמת יעזור לו בעולם העסקי ויגדיל את הכנסותיו. 

אבל את האמת לאמיתה יאמר לכם היועץ העסקי או המלווה העסקי שבהבנתכם תחליטו לשכור והוא זה שיראה כי כמות המנורות האדומים הדולקים כבר צריכה תחנה של מכבי אש שלמה ולא רק מכונית כיבוי אחת. ירידה ברווחיות, תזרים מזומנים שלילי, מחסור במזומנים, התשלומים עולים על התקבולים, פריון העבודה הולך וקטן, הלקוחות לא מתחדשים, המוצרים מתיישנים, שום דבר לא מעניין קורא בעסק, והכול נשאר כפי שהוא. וכך ממשיך העסק לעבוד בדיוק כמו מערכת היחסים אם האישה או הבעל שרק היחסים הטכניים הם אלה שמשאירים אותם ביחד, כי האהבה הפכה להרגל וההרגל הפך להליכה אחורה. 

אז אם בחיים האזרחיים יש פתרונות של יועצי נישואים אלה שמצליחים ואלה שמצליחים פחות, גם לחיים העסקיים יש פתרונות להתחדשות אפילו שתביא זוגות נשואים חזרה לחיי פוריות ואהבה. שהרי "הכיס בוכה כול מערכת היחסים על הפנים" 

כן, הרבה עסקים נמצאים בבעיה, אבל הדבר השמח כי הרבה עסקים יכולים להפוך את הבעיה לניצחון וכאן אני אתן לכם טיפ נבון, מהחיים…

 זוכרים את המכשיר המיושן של ה"סיפולוקס" "הסודה והגזוז של שנות ה-60?"

אז ראו מה עושה החברה היום עם המוצר המחודש!!! מיליארדים 

מש שאומר שלכול מוצר יכולה להיות הצלחה דומה.

רק צריך לדעת לעשות אותה

ולשם כך אתם חייבים יועץ עסקי, שיווק בעסק או החברה שלכם. זה משתלם!

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו