מה עדיף קורס בוידאו או בכתב

מה יותר קל לנו!

להאזין להרצאה באינטרנט או לקרוא כתבה באתרי האינטרנט.

לא משנה באיזה תחום אנו נמצאים, רשת האינטרנט מספקת לנו מיידע אדיר עבור כול שאלה או קושיה שאנו רוצים ללמוד ממנה. והשאלה הנשאלת היא האם צפייה בסרטון עדיפה על קריאת מאמר או פוסט כזה או אחר.

 אם נלך על פי סטטיסטיקה שהתפרסמה לפני שלושה חודשים בארצות הברית עולה כי 63% מעדיפים לקרוא כתבות או פוסטים המעניינים אותם, ואילו רק 37% משתמשים בסרטונים או מופעי וידאו המלמדים ומדריכים.

 כמי שנותן ייעוץ עסקי ומעורה בתחום השיווק האינטרנטי, הסטטיסטיקות ביחס לשימוש האינטרנטי וכאחד אשר מכיר את המדיניות של בוני האתרים הממליצים בחום רב שלא לערב מוזיקה או מלל מדובר באתר האינטרנט, גם כאן הסטטיסטיקה הראתה שלמעלה מ-80% מכבים מיד את השמע, או מזיזים את היד מהעכבר הנוגע בהפעלת השמע. יותר גרוע מזה הם התוצאות העולות המדברות כי ברגע שגולש נחשף לאתר עם שמע מידי הוא אוטומטי עובר לאתר שאחריו.

 מדוע זה קורא.

הרי צליל ושמע הוא אחד מהחושים הפעילים אצלנו.

מסתבר שיש לזה הרבה השלכות או התנהגויות טבעיות של בני האנוש.

 כאשר אנחנו מכינים את עצמנו לקראת שמע כמו "הדלקת הרדיו במכונית" "הכנסת הדיסק לקורא הדיסקים שברכב" "הלבשת אוזניות ה-I-PHONE בכדי לשמוע מוזיקה, או אפילו פתיחה והדלקה של טלוויזיה, האוזניים שלנו מכוונות לקבל את השמע. אבל כאשר אנו עולים על אתר למען קבלת אינפורמציה, רצון להיחשף למוצר, מטרה לקרוא או ללמוד על נושא מסוים, אנו לא מתכוננים לקראת פרץ של שמע הן באופן אישי, הן בדרך זו שאנו נמצאים במקום עם עוד אנשים ולא רוצים כי ישמעו את מה שאנו מתעניינים, או שאנו נמצאים בבית בסביבה שקטה ופתאום מתפרץ לו השמע ללא כול התראה מוקדמת מצב אשר אפילו יוצר בהלה לא קטנה אצל הגולש.

בני אנוש אנחנו

 אם ניקח את הנתונים היבשים כי אנשים מעדיפים לקרוא מידע ולא להאזין למידע באינטרנט נבין גם את ההיגיון שעומד מאחורי זה שאדם הרוצה לרכוש מידע או ללמוד דבר מה ירצה לעשות זאת ביחידות עם מסך המחשב (לא אני לא מתכוון לאלה שמוכנים לקבל את השמע כמו אתרי המוזיקה, אתרי הסרטים וכ"ד) הכוונה שלי שהאפקטיביות לקרוא את המאמר ואפילו לעשות לו קופי פייסט כציטוט לצרכים אישיים של הגולש הרבה יותר נוחה ומקובלת.

 למילה הכתובה כוח רב, וקריאה של מאמר מחייבת הבנה, העברה של מאמר דרך סרטון או קטע וידאו לא זכה עד היום להערכה ולשימוש רב ההפך.    

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי שעובד
אימון עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי ההבטחות גדולות, ההבטחות בשמיים. "בוא איתי, ואראה לך את העולם". מדובר בשטיק שבעלי עסקים אוכלים, כי מי לא רוצה

יועץ עסקי
עובדים

ואוו כמה קשה להשיג עובדים ב-lowe-tech

לואו טק   בעולם בו ניתן לעשות המון כסף מהמחשב בלי לצאת מהבית, מה יכול לעודד אנשים לצאת לעבר "עבודות מסורתיות", ולמלא את השוק בכל

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך שומרים על הלקוח המלצת ייעוץ עסקי

מתן שירות לצמיחה עסקית   "מנהיגים מתחילים עם הלקוחות, ועובדים אחורנית. הם עובדים ללא חת כדי להרוויח ולשמר את אמון לקוחותיהם. על אף שמנהיגים שמים

ייעוץ עסקי
מכירות

למה אנו חושבים שהלקוח שלנו

איך למצוא נותני שירותים שמלווים אותך גם לאחר שלב גביית התשלום   כתבה זו עלתה לאוויר, לאחר שאדם יקר לליבנו שאל אותנו, מדוע נותני שירותים,

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

איך לאכול את הבייגלה

אילו עסקים יכולים להמשיך לשגשג גם לאור המצב הביטחוני?   לפני שנדבר על התחזיות שלנו, באשר להשפעת האירועים הביטחוניים על העסקים במדינת ישראל, הבה נקפוץ

כולם רצים להייטק
ייעוץ אסטרטגי

כולם רצים להייטק, למה?

כולם רוצים להגיע להייטק – או לחופש כלכלי אמיתי?   מה ההבדל בין עבודה בהייטק לבין חופש כלכלי ואישי אמיתי? יש אנשים שמחפשים לעבוד בהייטק

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן