אני משוטט בין האתרים של החברות בישראל המיצגות את הענף "ליווי עסקי" "יעוץ עסקי" "יעוץ לעסקים קטנים" ו"יעוץ לפתיחת עסק"..אני יושב וקורא כול פרסום ופרסום כול מאמר ומאמר ומהתמונה הכללית אני מסיק מספר תובנות…האחת..רוב החברות מדברות על "מימון לעסקים" כן אותו מימון שאני קורא לו "סם" לעסק ולא מימון לעסק…שהרי אנחנו יודעים שבמצב השוק הקיים כול הלואה שלא תלקח לעסק תהיה עבור כיסוי תזרים המזומנים של העסק ותכבה שריפה של חודש עד שלושה חודשים…השניה אני למד שיש שיטות פלא..כמו "חמשת השלבים" "שתים עשרה הדיברות " "חוכמת השיווק" קרי פתיחת מכירה סגירת מכירה…156 סיבות לכשלון עסק, תלותיות באנשי מכירות, חוסר מעקב של אנשי מכירות להצעות מחיר ועוד אלפי סיבות שאותם חייבים לתקן….אני קורא את הכתבות, את הפרסומים, ואני שואל את עצמי..מה אני המשוגע היחידי שמנתח את השוק הישראלי היום ההפך מכול שיטות הפלא האלה של חברות היעוץ העסקי…האם הלואות ותובנות ישנות הם הבעיה של העסקים בישראל…האם חברות אלה לא הפנימו כי אנו בתקופת מלחמת הישרדות במגזר העסקי…האם אזרחים מתנהלים בתקופה של רגיעה כמו בתקופה של מלחמה….צר לי אבל זה לא מתאים…בכדי לשרוד היום בשוק העסקי צריכים להיות מטאורים, צריכים להיות אחרים, כן מעקב על הצעת מחיר לא מעקב על הצעת מחיר…שטויות במיץ עגבניות….צריך לדאוג להיות ראשונים ב"גוגל" זה מה שצריך..וזה רק בסוגיה הזאת….מי שלא יפנים את המציאות היום ויתרגם אותה נכון לא ישרוד…נקודה….תחשבו טוב לפני שאתם לוקחים הלואה או חברת יעוץ עם יועצים עם עניבה וחליפה….הצעתי…קחו יועץ עם סרבל עבודה….דורון עמית יועץ לעסקים, יועץ עסקי, יועץ שיווק,

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי
מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת