מה הייתרון בפתיחת עסק

מה הייתרון בפתיחת עסק

שאלות ותשובות בנושא ייעוץ עסקי הניתנות ע"י יועץ עסקי

לא כול אחד נולד איש עסקים, ולא כול עסק שמוקם בעליו יכול להיות מודע למגוון האפשרויות והאופציות העומדות בפני איש עסקים או בעל עסק לשמירה וקידום עסקו. שאלות פשוטות בעסקים כמו: איך לנהל את העסק? תחת עוסק מורשה, עוסק פטור, חברה? הם שאלות טריוויאליות שעל כול אחת מהם יש תשובה התואמת את סוג העסק, מטרותיו, המחזור שהוא עומד לעשות, התחום שהוא עומד לעסוק בו. רמת האחריות האישית המעורבת בעסק ורק לצורך זה צריך להשקיע מחשבה טרם פתיחת העסק במס ההכנסה. 

או לדוגמא פתיחת חשבון בנק. רבים רצים בפתיחת עסק לסניף הבנק בו הם עובדים שנים על מנת שיפתחו שם את חשבון הבנק של העסק שהם רוצים לפתוח, גם כאן צריכה להיכנס מחשבה האם זה בכלל נכון לעשות זאת, האם האשראי הבנקאי שקיים לך בסניף הבנק הקיים לא יפריע לך למסגרת האשראי אשר תדרוש בכדי לפתוח עת העסק שלך? (בנק רואה מול עיניו אובליגו כללי) ולכן הוא יתייחס לתיק האישי והעסקי שלך כאחד. המקרה כזה עדיף תמיד לפתוח חשבון עסקי בבנק שלא מכיר אותך וגם לעמוד מקרוב על עלויות הריבית והעמלות שהבנק מחייב. 

כ-יועץ עסקי אני יכול להצביע על פרמטר נוסף של עסק בהתפתחותו והוא נושא כרטיסי האשראי, היכן ליסלוק, באיזה חברה ניתן לקבל את התנאים הטובים ביותר. רמת העמלות בין שלושת החברות ויזה כאל, ויזה לאומי, וישראכרד כול אחד מהם רמת אחוזי הסליקה נעה בין 1% ל- 2.5% (זה יכול להיות הרבה כסף במידה ומקימים עסק שרמת הסליקה שלו גבוהה) גם כאן צריך למצוא את החברה שתסכים לתת לך את העמלה הנמוכה ביותר. בנוסף: יש את נושא התשלומים (לקוח משלם ב-6 תשלומים ומבקש שיהיו ללא ריבית) ואילו העסק צריך את הכסף מידי לצורך תזרים המזומנים שלו. לפיכך צריך לבדוק בכמה תחייב אותו חברת כרטיסי האשראי אשר מסונפת לאחד מספקי ניקיונות כרטיסי האשראי "גמה" או "יציל") הנתון הזה חשוב מאד לבעל העסק החדש. 

פרמטרים ותהיות נוספות לעסק שרק קם הוא נושא הפרסום, כיצד אתה מביא מקסימום לקוחות במינימום השקעה. בדרך כלל יזמים צעירים מתבססים על הרשת החברתית פייסבוק כפלטפורמה זולה שתוכל להביא להם לקוחות. אבל הטעות כאן מרה, מאחר ואזרחים ולקוחות פוטנציאלים לא מחשיבים את פייסבוק כבמה פרסומית ולכן האכזבה מסוג כזה של פרסום היא רבה. פייסבוק בעצמה מפרסמת נתונים נמוכים ביותר על כוח הפרסום שלה ברשת. לא תמיד זה איך אתה מפרסם אלה היכן אתה מפרסם! 

היכן להקים את מרכז העסק, האם העסק הוא פלטפורמה אינטרנטית, האם העסק דורש מיקום, משרד, חנות ואם כן היכן נכון למקם אותו. לכול אלה יש תשובות ויש אפשרויות להגיע למיצוי רק אם בעל העסק עושה את השיקולים הנכונים כמו: למי מיועד מוצרי העסק או השירות שניתן, מהו קהל היעד מבחינת חיתוך הגילאים? היכן ניתן לקבל עלות תועלת גבוהה יותר לפעילות העסק. 

פתיחה של עסק או הקמת מיזם כרוכה בסיכון גבוע של היזם ובעל העסק ולפיכך כול מענה נכון לכול סוגיה יהווה פחיתות של סיכון עם יכולת הגנה מקסימלית על בעל המיזם או העסק. 

המלצתי היא לבעלי עסקים חדשים כישנים לחשוב על כוונים שבכלל לא חשבו עליהם אלה הבינו כי כך עושים עסקים וזהו! 

דורון עמית

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן