מה הופך יועץ עסקי ליועץ המביא תמורה לעסק

מה הופך יועץ עסקי ליועץ המביא תמורה לעסק

האם אתם באמת מאמינים לסיסמאות ולכותרות.

בעולם הנוכחי עת מתפרקים קטגוריות תעסוקה שלמות, עובדים שכירים מפוטרים כי את תפקידם החליף מחשב או תוכנה או רובוט כך גם עם בעלי תפקידים עצמאיים כל ענף עולה, זוכה מיד למתקפה של אנשים אשר מכריזים על התמחותם בנושאים כל כך הרבה מגוונים ושונים האחד מהשני.

ראו לאחרונה כמה צצו חברות ועוסקים הטוענים כי מתמחים בשיווק באינטרנט או בפרסום הדיגיטלי, ראו בכמה תחפושות מופיעים על מרקע המחשב ברשתות החברתיות מופיעים כאלה שמבטיחים לכם "פרסום יעיל" "פרסום ממוקד" "פרסום בX שיטות כאשר כל אלה הם יוצאי משרדים לקידום אתרים אורגני או לשיווק PPC ברחבי האינטרנט השונים אשר איבדו את עבודתם כשכירים רק בגלל המהפך שעובר מנוע החיפוש גוגל באלגוריתם שלנו המשנה את המבנה השכם והערב.

אותו דבר אנו חווים במגוון תחומים נוספים כמו בריאות הגוף, טבעוניות, טיפולים מיוחדים עם שמות מפוצצים, מדריכי הנקה, מדריך לאם ולילד, ולכל מיזם מומצא שם אחר שבזכות רעב מערכות העיתונים להצביע על משהו חדש נותן כותרות שאחרי שבוע נעלמות.

עיקר השיווק והפרסום של אלפי מקצועות כאלה שלא הכרנו מתהדרים בשמות וסיסמאות כמו (7 השיטות להסרת X  ) (5 שיטות להצליח בעסקים) (13 דרכים להיות עשיר) (5 צעדים להפוך את העסק מעסק מפסיד לעסק מרוויח ) (החבילה להצלחה בעסקים) (תוך חודש כאבי הגב ייעלמו לך) ובכדי להאדיר את הפרסום מביאים גם דוגמאות או ראיונות של אנשים שעברו את אחד מהשיטות.

עוד באתר למה צריכים ייעוץ עסקי

שטויות! אין חיה כזאת! כל זה נועד לעבוד פסיכולוגית על "אנשים תמימים) (הסתכלו קצת על תחקירים בטלוויזיה ובעיתונות על כל אלה שזורקים סיסמאות ושיטות.

ובכן, הדלת האחורית של אותם "מפרסמים" בחלקם "שרלטנים" שמחפשים פרנסה "אינה נכונה"

וכמו שנאמר "החיים זה לא פיקניק" לא עושים אברה כדברה ומשנים מציאות, לא יכולים להבטיח (5) צעדים ולהפוך מצב אנושי מקצה לקצה. הציבור הישראלי חייב לדחוק את כל שיטות הפרסום הישנות והמניפולציות שעושות מודעות אלה. שהרי כול מי שמציע את שיטת ה"אינסטנט" חוטא לשירות שהוא מציע כי הוא יודע שזה לא כך.

ולמה כל ההקדמה הזאת

למעשה כל ההקדמה הייתה על מנת לגעת בתחום שאני עוסק בו "ייעוץ והכוונה עסקית"  אתרים מפוצצים מלאים בדגלים, לוגו של לקיחות שהיו או פוטנציאלים, דברי הלל ושבח על "כמה העסק התקדם כאשר טיפל יועץ X וכמות האמת באתר הפרסומי שנויה במחלוקת שהרי מבחינה ויזואלית והמקשטים אותה היא נראית מיליון דולר אבל התוכן לא ברור כלל ועיקר.

אין אני עושה הכללה על כל התחומים אבל התוצאות המגיעות אלי מאתרים אלה באמצאות לקוחות הפונים לקבלת עצה או תמיכה מביעים תופעה זאת ברגלים.

  1. עו"ד לא יכול לעשות מניפולציות כי הגדרת תפקידו ברורה.
  2. רואה חשבון לא יכול לעשות מניפולציה כי תחום התמחותו זה מקצועו.
  3. חשמלאי לא יכול לעשות מניפולציות כי תחום תפקידו מוגדר (הוא רק צריך לשווק את מרכולתו)
  4. מדריכת הנקה חייבת להגדיר מאיין רכשה את הידע בכדי להעביר אותו הלאה.
  5. ואילו יועץ עסקי צריך לבוא אם תוצאות בשטח מה שהוא עשה בעצמו בתוקף היותו איש עסקים שניהל, השקיע, יזם, נסק, קרס והכול על חשבונו ולא על חשבון לקוח שתלה תקוות רבות.

לסיכום  

לא כל הנוצץ הוא הזוהר והיום יותר מתמיד אנשים השכילו להבחין מה היא האמת בין פרסומת מושכת שאין מאחוריה כלום לבים תחום עיסוק מקצועי כאשר העומד מאחורי וראוי לעמוד ולהכווין אחרים.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

הסיכון בקידום אתרים

הסיכון בקידום אתרים בדקתי במנוע החיפוש כמה אתרי אינטרנט יש במילת המפתח "קידום אתרים" עלו לי 20 מיליון תוצאות. 20 מיליון תוצאות! מדהים! אנחנו אוכלוסייה

פשיטת רגל
הבנק ואנחנו

למה פשיטת רגל

מאד חשוב להתיעץ עם יועץ עסקי טרם הולכים להליך של פשיטת רגל ומיד אחה"כ לקבוע תור אצל עו"ד

ייעוץ עסקי
ייעוץ ארגוני

הקורונה והאבטלה

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי אני מגלה חלם ממשלתי בלתי מתקבל על הדעת

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן