מהו ניהול של עסק! איך משמרים ניהול עסק

טרנדים!

איך אנו אמורים להתנהל עם טרנדים!

איך אנו אמורים להתנהל עם עסקים זמניים, לדוגמא! על כול פינת רחוב ניתן למצוא היום בר, ולא רק בר, אלה רשתות של ברים הולכים ונפתחים כאשר "חכם" בונה מודל עסקי, פותח או שלא פותח סניף של עצמו, ומיד מתחיל למכור זכיינות בממון רב וזאת שכול הרשת וכול מכירת הזכיינות לא עברה שנה מפתיחת הסניף הראשון, אותה שנה הנכללת בסטטיסטיקה של יותר מ-33% ויותר עסקים שנסגרים תוך שנה.

זהו טרנד שאנשים נוהרים אליו כמו דבורים לצוף.

כ יועץ עסקי אני מזהה טרנד חדש של "פתיחת חנויות לתיקון סמארטפונים" על כול קרן רחוב או מרכז מסחרי, או יותר נכון בכול פינה! נכון! פתיחה של חנות יחידה כזאת ההשקעה בפתיחתה היא לא גדולה, והתפעול לא צריך להיות גדול, אבל גם כאן מאחר ומדובר בטרנד, ולעולם לא ניתן לדעת לאן ילך השוק או האם בכלל כדאי לתקן מכשירים סלולריים, כי עוד מעט יקומו החכמים והחזקים בשוק אשר יבטיחו הבטחות כאלה ואחרות אשר כול התיקון לא יהיה בו צורך ומה שיישאר זה ממכר האביזרים הנלווים לסמארטפונים. (לא שאני אומר שזה עסק לא טוב היום אבל אני מזהיר לשמור על כללי הניהול התקין, לא לצבור חובות, לא לראות שיש קצת כסף בכיס ואז להתחיל לבזבז או לפתוח יותר סניפים, ההמלצה החמה בתחום: תנו לראות לאן מתפתח השוק, מי השחקנים שנכנסו לשוק ומה הם מציעים, ואז לכלכל את המהלכים העסקיים.

 זה הכול עניין של ניהול 

כמי שנותן ייעוץ עסקי זכורים לנו הרבה מאד טרנדים במסחר הישראלי בו עסקים נפלו כמגדל קלפים כי לא היה לעסק או למגמה תכנית ברורה והקטגוריה נפתחה בגלל צורך עכשווי, מאחר ואנו מכירים את הנתונים הרבה מאד שנים ברור לנו כי לא ניתן לבנות על טרנד לאורך זמן אלה למצות את התפעול ואת הרווחים כמה שיותר שיהוו מקפצה לעסקים חדשים או טרנדים חדשים הקמים עלינו בברכה מדי יום ולילה.

בעלי עסקים חייבים להפנים כי בתקופה העכשווית צריך להסתכל כאן ועכשיו, לא שחלומות זה לא דבר טוב זה למעשה מצית את מנוע הצמיחה שבעסקים, רק שבאקלים עסקי כמו שהיום בישראל ולא רק בישראל שהנתונים על אחוז סגירת העסקים כול כך גבוה ולא בגלל שאין שוק בגלל התנהלות וניהול לא נכון ועכשווי של בעי עסקים לא יכולים להתפנות לניהול העסק מאחר והם מפעילים את העסק או החברה.  

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו