מדוע אתה חייב יועץ עסקי

מדוע אתה חייב יועץ עסקי

אחד התפקידים החשובים של יועץ עסקי, ייעוץ עסקי ויועץ שיווק הוא בהלבשת העסק בבגדים חדשים קרי לחדש ולרענן את העסק החברה המותג, ולהפוך להיות יותר סקסיים מול הלקוחות  של העסק/החברה וגם מול העובדים ומשרתים את לקוחותיה.

אני לא מכיר דרך נכונה יותר ויעילה יותר מחידוש וריגוש הלקוח! כן אני יודע! אתם בטח אומרים "מה הוא רוצה מאתנו אנחנו מוכרים בסך הכול צינורות" גם בצינורות אפשר לחדש! לצפות את הצינור בחומר אורגני ידיד לסביבה ולהדגיש זאת בפרסום! לייצר את הצינור בצבעים שונים (נכון, אני יודע שיש צבעים שונים לצינורות, ואני יודע שכול צבע משקף תקן כזה או אחר) אבל קצת התייחסות שונה בצבע זו סיבה למסיבה לרגש את הלקוח, לחדש לו, וכמובן למכור לו מוצר חדש בחזקת אותה הגברת בשינוי האדרת.

זו לא עוד המלצה, זו חובה לכול עסק או חברה.

חברה הצועדת במקום עם המוצרים או השירותים שלה היא חברה משעממת, אם היא לא מפתיעה או לא מצליחה לרגש את הלקוחות שלה הקיימים והפוטנציאלים אין לה קיום בעולם הזה! אין דבר כזה שאין מה לחדש! אין דבר כזה שאין מה לרגש! אין דבר כזה שלא נוכל להמציא או למצוא אלמנטים חדשים במוצר או בשירות שלנו, כול שדרוג ולו הקטן ביותר הוא חידוש ללקוחות, "הקטן ביותר" בית הקפה ששם בבוקר חתיכות של לחם טוסט בכניסה ביחד עם ממרח זיתים או פסטו או חמאה בזמן שהלקוח מחכה לקבל את כוס הקפה שלו. "זה חידוש" "זה מרגש" "אנשים יזכרו את זה" "אנשים יחכו לחזור למחרת ולשתות את כוס הקפה באותו בית קפה" "אבל אתם עדיין תצהירו! מה כבר יש לחדש אצלי! ואני אומר לכם לא רק שיש, יש הרבה, בשביל זה אני יועץ שיווק ואתם משווקים ומוכרים! אתם עסוקים בטיפול הלקוח, ניהול, כספים, עובדים, בנקים, ואני ראשי פתוח לעזור לכם ליישם דברים חדשים שיתנו רוח גבית לעסק או החברה שלכם.

עסקים, חברות, יפתחו כול בוקר את החברה שלהם ויעשו בדיוק אותו דבר, אולי ישנו כאן, אולי ישפצו שם, אולי ישלחו מייל חדש, אולי יעשו פרוספקט חדש, אולי יתקשרו ללקוחות הקבועים ויזמינו אותם שוב אליהם למכור להם משהו חדש או לשדרג,

עסקים וחברות שמבינים שהם חייבים למצוא דמות חדשה לעסק שלהם חדשות לבקרים הם עסקים חפצי חיים, עסקים שמבינים שבכדי להשאיר את הלקוח אצלם הם חייבים לרגש את הלקוח, בכול דרך נורמאלית "ואפילו לא" אפשרית.

ולא רק על עסקים חברות וארגונים המדשדשים במסחר הקשה ובניסיון למכור יותר מהאחר אני מדבר, גם עסקים חברות וארגונים שמנים ושבעים ש-למעשה המנכ"ל כבר אין לו מה לעשות והוא בפגישות ארוחת צהריים כול יום עם מישהו אחר, או בטיול באיים הקריביים, גם הם מחויבים להמציא את עצמם כול יום מחדש מאחר ועוד שנה הם יהיו הרבה אחורה.

עסקים, חברות, ארגונים, צריכים תנועה, תזוזה, בולטות, שונות, אחרת הם פשוט משעממים וכאשר הם משעממים הלקוחות עוזבים למעניינים, לחדשים, לחדשנים. זהו דרכו של עולם העסקים העכשוי, זה או שאתה חי בו או מת!

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן