מבצעים טובים מכפילים מכירות, זה בדוק!

מבצעים טובים מכפילים מכירות, זה בדוק!

מאמר זה מיועד לחנויות ואולי רשתות קטנות המוכרות את מוצריהם לשלל רחב של לקוחות.

הפעם אני רוצה לדבר על מה שנקרא "מבצעים" כן "מבצעים" המילה הזאת לא נס ליחה, היא עדיין נשארת ותישאר מילת הקסם לנהירה של לקוחות לרכישה בחנות.

 כמי שנותן ייעוץ עסקי אני רוצה לספר לכם כי בביקורי התכופים בארצות הברית למדתי מאמריקאים מה זה "מבצעים" מה זה "מכירת סוף עונה" ואיך מצליחים לגרום ללקוח לרכוש מגוון רחב יותר של מוצרים בקנייה אחת!

 שלא כמו בישראל אשר מבצע מקנה "קנה את המוצר במחיר מלא ואת השני קבל בחצי מחיר" או "קנה את המוצר במחיר מלא ואת המוצר השלישי קבל ב 20% הנחה" בארצות הברית של אמריקה המחיר נקבע כמחי נמוך והרצון של הלקוח "לחטוף" עוד 5 מוצרים מאותו סוג באותו מחיר" לדוגמא "חולצת POLO לגברים אשר המחיר שלה הוא 59$ נמכרת במבצע (SELL  ) במחיר של 19.90$ עם או בלי הערה האומרת קנה 5 במחיר של 100$. מבחינת המבצע "זה מבצע אטרקטיבי" מבחינת המבצעים בישראל המוכרים מרשתות ההלבשה הגדולות ההכרזה כי את המוצר הראשון אתה רוכש במחיר מלא מרחיקה רוכשים או קונים פוטנציאלים מהקניה כי הלקוח אומר "זה בכול זאת רוצים שארכוש את המוצר הראשון במחיר מלא"

לפני החג ערכתי תצפית של 4 שעות באחד מחנויות רשת ביגוד ישראלית, על הגונדולה (מתקן תצוגה) שהיה עליה חולצות T-SHIRT במחיר מבצע אמיתי 49-59 שקל לחולצה עמדו כמויות של חולצות בשלל צבעים ועל גונדולה אחרת היה המבצע של "קנה חולצה ואת השנייה קבל ב-50%" כול שעה ראיתי איך המוכרנים ממלאים את הגונדולה של ה-T-SHIRTS שנמכרו במחיר מוזל ואילו הגונדולה אשר מכרה את המוצר במחיר הראשוני המלא בקושי נרכשו ממנו פריטים.

הגברת מכירות

תמיד אמרתי לשומעי כי אנו חייבים ללמוד מאמריקאים, גישת המכירה שלהם כול כך נכונה שאין לה אח ורע בשאר חלקי העולם, מכירה של מוצרים במחירים נמוכים כאשר הלקוח יודע להעריך את הערך, את החיסכון, את ההצעה הייחודית שניתנה לו תגרום לו לרכוש את המוצר לעומת אותו מוצר אשר מוצע ללקוח במחיר מלא (דבר אשר יוצר אצלו את החסם הראשוני) ואילו רק במוצר השני או השלישי הוא יקבל את ההנחה אינה נחשבת בעניו כמבצע אטרקטיבי בעל ערך רב.

כ יועץ עסקי הייתי מציעה למשווקים הגדולים ולחנויות הגדולות לשקול להעמיד את הערך הנכון ללקוח על מנת שירכוש מגוון ממוצרי החנות, יותר מזה, שלקוח נפגש בגונדולה הראשונה איך שהוא נכנס לחנות במבצע כול כך אטרקטיבי בעל ערך רב עבורו מיד עולה במוחו כי כנראה ברשת הזאת ובחנות הזאת שאר המבצעים כדאיים והוא מסתובב ובוחר לו עוד מגוון פריטים אשר גם בהם יש ערכים מוספים והצעת קנייה ייחודית ללקוח.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן