מבצעים טובים מכפילים מכירות, זה בדוק!

מבצעים טובים מכפילים מכירות, זה בדוק!

מאמר זה מיועד לחנויות ואולי רשתות קטנות המוכרות את מוצריהם לשלל רחב של לקוחות.

הפעם אני רוצה לדבר על מה שנקרא "מבצעים" כן "מבצעים" המילה הזאת לא נס ליחה, היא עדיין נשארת ותישאר מילת הקסם לנהירה של לקוחות לרכישה בחנות.

 כמי שנותן ייעוץ עסקי אני רוצה לספר לכם כי בביקורי התכופים בארצות הברית למדתי מאמריקאים מה זה "מבצעים" מה זה "מכירת סוף עונה" ואיך מצליחים לגרום ללקוח לרכוש מגוון רחב יותר של מוצרים בקנייה אחת!

 שלא כמו בישראל אשר מבצע מקנה "קנה את המוצר במחיר מלא ואת השני קבל בחצי מחיר" או "קנה את המוצר במחיר מלא ואת המוצר השלישי קבל ב 20% הנחה" בארצות הברית של אמריקה המחיר נקבע כמחי נמוך והרצון של הלקוח "לחטוף" עוד 5 מוצרים מאותו סוג באותו מחיר" לדוגמא "חולצת POLO לגברים אשר המחיר שלה הוא 59$ נמכרת במבצע (SELL  ) במחיר של 19.90$ עם או בלי הערה האומרת קנה 5 במחיר של 100$. מבחינת המבצע "זה מבצע אטרקטיבי" מבחינת המבצעים בישראל המוכרים מרשתות ההלבשה הגדולות ההכרזה כי את המוצר הראשון אתה רוכש במחיר מלא מרחיקה רוכשים או קונים פוטנציאלים מהקניה כי הלקוח אומר "זה בכול זאת רוצים שארכוש את המוצר הראשון במחיר מלא"

לפני החג ערכתי תצפית של 4 שעות באחד מחנויות רשת ביגוד ישראלית, על הגונדולה (מתקן תצוגה) שהיה עליה חולצות T-SHIRT במחיר מבצע אמיתי 49-59 שקל לחולצה עמדו כמויות של חולצות בשלל צבעים ועל גונדולה אחרת היה המבצע של "קנה חולצה ואת השנייה קבל ב-50%" כול שעה ראיתי איך המוכרנים ממלאים את הגונדולה של ה-T-SHIRTS שנמכרו במחיר מוזל ואילו הגונדולה אשר מכרה את המוצר במחיר הראשוני המלא בקושי נרכשו ממנו פריטים.

הגברת מכירות

תמיד אמרתי לשומעי כי אנו חייבים ללמוד מאמריקאים, גישת המכירה שלהם כול כך נכונה שאין לה אח ורע בשאר חלקי העולם, מכירה של מוצרים במחירים נמוכים כאשר הלקוח יודע להעריך את הערך, את החיסכון, את ההצעה הייחודית שניתנה לו תגרום לו לרכוש את המוצר לעומת אותו מוצר אשר מוצע ללקוח במחיר מלא (דבר אשר יוצר אצלו את החסם הראשוני) ואילו רק במוצר השני או השלישי הוא יקבל את ההנחה אינה נחשבת בעניו כמבצע אטרקטיבי בעל ערך רב.

כ יועץ עסקי הייתי מציעה למשווקים הגדולים ולחנויות הגדולות לשקול להעמיד את הערך הנכון ללקוח על מנת שירכוש מגוון ממוצרי החנות, יותר מזה, שלקוח נפגש בגונדולה הראשונה איך שהוא נכנס לחנות במבצע כול כך אטרקטיבי בעל ערך רב עבורו מיד עולה במוחו כי כנראה ברשת הזאת ובחנות הזאת שאר המבצעים כדאיים והוא מסתובב ובוחר לו עוד מגוון פריטים אשר גם בהם יש ערכים מוספים והצעת קנייה ייחודית ללקוח.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום





מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

יבוא יצוא

נכון שכדאי לייבא מסין והמזרח

זהו! נכנענו! סוגרים את המפעל, מפסיקים לייבא מאירופה או מארצות הברית, מפסיקים כל ייצור מקומי! כולנו עוברים לייבא מסין, מהמזרח ומהודו. זהו! אין עתיד לייצור בישראל, אין עתיד לייבוא מאמריקה, לייבוא מאירופה . סיו! היא מנצחת!

מגזין עסקי

ייבוא מדובאי וייצוא לדובאי

דובאי ומדינות המפרץ כולל מדינות המזרח, שוק שעד היום היה שייך רק לחברות הגדולות כאשר ייצאו או ייבוא מוצרים דרך מדינות צד שלישי, ואילו היום נפתחו לכלל היצרנים, הסוחרים והמשקיעים בארץ, וזה הדבר היפה בשלום המדהים שהונחת לפתחנו.

מגזין עסקי

איך עושים עסקים עם דובאי והמפרציות

דובאי חלק ממדינות המפרץ אשר מדינת ישראל חתמה איתם הסכם שלום, ולא סתם הסכם שלום אלא הסכם יחסים נורמליים בין שתי מדינות, כלכליים, מסחריים, תיירות, מסחר בקיצור שלום של העם עם עם ולא שלום בין ממשלות. וזה הדבר היפה בשלום המדובר הזה, אומנם כולנו מתייחסים בזה בסקפטיות אבל בואו נראה.

הלוואת

אין עסק שלא צורך הלוואה

אני באופן אישי נגד הלוואות לעסקים, בטח שההלוואות האלה נדרשות במהירות, ללא תכנון מוקדם, עבור החלפת מכירות בהלוואות, עבור כיסוי שיקים, עבור ריפוד תזרים המזומנים, כל ההלוואות הנדרשות לצרכים אלה הינם רעל לעסק, ולקיחתם רק מכבידה על העסק וסוחבת אותו למטה.

עצמאות תעסוקתית - השמיים הם הגבול!
פתיחת עסק

העולם צועד לעבר עצמאות תעסוקתית!

לא זאת לא נבואה, אנחנו רק צריכים להסתגל למצב התעסוקתי החדש, האמינו לי כאשר תעשו את הצעד הזה גם המעביד הקודם שלכם ירצה לקנות מכם שירותים, ולא רק הוא, עזרו אומץ אם לא עשיתם את זה עד היום וצאו לחיים חדשים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





דילוג לתוכן