לצאת מהקופסה זה לא משפט נדוש

לצאת מהקופסה זה לא משפט נדוש

קופסאות זה בשביל לארוז נעליים

קופסאות זה בכדי לארוז חבילות למשלוח,

קופסא יכולה להיות אריזה יפה למתנה

קופסאות שמאוחסנים בהם מוצרים נזרקים לאחר השימוש.

אז למה אנו אומרים "צא מהקופסא"

לא זאת לא קלישאה, אנו שומעים את המשפט הזה חדשות לבקרים, ואומרים, שוב פעם המשפט האווילי הזה. נכון, אווילי, אבל נכון, להיות בתוך הקופסא לא מחזיק מים לשנייה. וזאת עובדה. 

למעשה אם נסתכל בפרספקטיבה קודמת נבין שכול חיינו הכניסו לנו סיסמאות לתוך חיינו, מ"טעם החיים" ועד "החברה מס 1" דרך "נשמע מצוין נשמע אורנג" ועוד רבים אחרים…וכול אלה הומצאו ע"י אנשים שיושבים במשרדים ממוזגים, בקומות גבוהות, על כורסאות נוחות, ואולי כאלה שנעזרים בקבוצות מיקוד שונות.. 

וכול הספרות, וכול המיקוד משפטים אלה הופכים להיות למורים ותומים של פרסום המוצרים או השירותים של חיינו. אבל לא!, לא יותר, לא עכשיו, זה כבר לא עובד עלינו, כמו שהסיפור של מייסד GMC  ענק המכוניות מאמריקה כבר לא עובד עלינו אך ממשיך ומפאר את כול ספרי השיווק והפרסום בעולם.. לא.. שבענו,, שבענו מסיפורים ומסיסמאות, אנו בנויים לפשטות, להבנה, למסרים ברורים, לא לתחכומים, לא למניפולציות פוטושופיות, לאמת. תגידו לנו את האמת לטוב ולרע אבל תגידו את האמת ותמכרו לנו, תנו לנו להחליט, תגרו את הדמיון שלנו באמת המוצר או השירות שלכם, תספרו לנו את סיפור המוצר שלכם, אבל אל תדחפו לנו ביטויים, פתגמים, שהמצאתם אותם. 

לכול מוצר או שירות יש אמת העומדת מאחוריו, ואת האמת הזאת הצרכן רוצה לשמוע, ולהחליט.

קמפיינים שלמים יורדים לטמיון כי הצרכן פשוט לא מאמין להם. אנשים יודעים שאנשים אחרים רוצים למכור, והם סולדים מזה, והדוגמא הכי טובה היא לעמוד באחד מהחנויות ברחבי העולם ולראות איך לקוחות "בורחים" מהמוכרים הטרדניים השואלים אותם אם הם צריכים עזרה. שטויות, ההפך, הלקוח רוצה להיות עם עצמו או עם בן/ת זוגו, הוא רוצה להתייחד הוא והמוצר, הוא לא אוהב את השאלות של המוכר, היא טרדנית, אם הוא ימצא משהו שהוא רוצה הוא כבר יפנה…בגלל זה בארצות הברית נהוג לברך את הלקוח בשלום.. וזהו זה.. עכשיו תתמודד עם המוצרים לבד…. 

אסטרטגיה נכונה, להעמיד עובד בקדמת החנות שיברך לשלום, שיעקוב עם הלקוח קנה ובמידה ויצא ללא קניה יאמר לו זה שבפתח, משפט כמו " ביקרתה את מדף המוצרים שלנו שבמבצע 50% הנחה" לכול הפחות באמירה זאת מוכר בפתח יכול להציל מכירה.. 

פרסומאים ומשווקים, חייבים לשנות את המתג שלהם,

מוכרים בחנויות חייבים לשנות את טקטיקת המכירה שלהם. 

חשוב לכם למכור יותר

חשוב לכם להעביר מסר פרסומי נכון ללקוח שלכם

התקשרו עם דורון עמית

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן