לצאת מהקופסא "אמת או חובה"

לצאת מהקופסא "אמת או חובה"

הסלנג החדש, הדיבור החדש, כולם אומרים "לצאת מהקופסא"

מה זה לצאת מהקופסא, האם זה טרתי משמע להיכנס לקופסא ולצאת ממנה?

או זאת בקשה לחשיבה שונה, חשיבה לא מרובעת, חשיבה לא קונבנציונאלית?

 כ יועץ עסקי עם התמחות בתחום השיווק אני חושב כי כבר המונח "לצאת מהקופסא" ישן הוא. עד היום אנו עדים לפעולות אשר עשו משווקים או מותגים שונים שהם חציית גבול מבחינה שיווקית של פעם, לדוגמא: פעם המילה "הומו" הייתה הקללה הגדולה ביותר שיכלה להיות ובטח בעולם השיווק והמכירות. ראו היום, ראו את המותגים המחבקים את המגזר, פתיחות של העולם כולו, והצלחה שיווקית מסחררת לתיירות הישראלית והתל אביבית המשווקת את הארץ ותל אביב כמקום אידיאלי לנופש ותיירות מגזר זה! היכן זה היה פעם? זה לא היה.

 לא רק המגזר הזה הוא יציאה מהקופסא, בכלל המושג יציאה מהקופסא הביא בעקבותיו שינויים של משווקים, אסטרטגיות, חשיבה ועשייה שיווקית בכלל.

 ההתקדמות הטכנולוגית היא זאת שסגרה את הקופסא ופתחה עולם מלא וגדול של יכולות שיווק וקירוב של המותג לכף ידו של הלקוח הפוטנציאלי, כפי שניתן לראות כבר היום ולנסות ולחזות את התקופה הקרובה אלינו נמצא כי  עד שנת 2020 יהיו 2.5 מיליארד טלפונים חכמים בעולם ( האמת מספר לא כול כך גדול בהשוואה לאוכלוסיית העולם רק בסין יש למעלה ממיליארד סינים) אבל סביר להניח כי המספר הזה מדבר גם על חלק יחסי משפיע של אלה הצורכים שירותים מותגים ומעורבים בתרבות הצריכה העולמית. טכנולוגיה זאת הטמונה באותם טלפונים חכמים היא זאת שתביא אל עולם השיווק את הקרוב של המותג, את הקשר עם המותג ויותר מזה השימוש שיוכל להיעשות באמצעות הטלפונים החכמים כמו הפעלת הרכב, הפעלת האביזרים הביתיים, וכול מה שנלווה לזה.

 כמי שנותן ייעוץ עסקי גם נושא השקיפות של המותגים או המשווקים ללקוחות שלהם דרך אמצעי המדיה הטכנולוגית המצויה בכף ידם, בקרוב מול עיניהם ואולי בזמן יותר רחוק השתלים באוזניים ובעיניים יחברו את הלקוח עמוק אל נבכי המותג ומוצריו.

האנושות כולה בסכנה

 הטכנולוגיה לא תפסח על הרגלי הצריכה של הלקוח וכאשר הוא ירכוש ברשת ישראלית מוצר לבוש לקיץ המותג יזכיר לו שהנה מתחילה עונת החורף והוא צריך את הפריט הזה או הפריט הזה סינרגטית למה שמכר לו המותג קודם לכן, אותו דבר בתחום המזון, אם הלקוח ירכוש דגני בוקר אך לא ירכוש את החלב באותו מרכול, ישלח לו המותג מבצעים לחלב וזאת רק על מנת שהלקוח ירכוש את כול אשר נחוץ לו באותו ביית אחד.   

 אני לא אומר שזה יקרה כבר מחר אני אומר שזה כבר קורא היום.

הטכנולוגיה היא השינוי המהותי של תקופת האבן "יציאה מהקופסא"  

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום





מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

פתיחת עסק

רוצים לפתוח עסק בארצות הברית?

חושבים לפתוח עסק בארצות הברית, רוצים לקבל וחזה E-2 שזאת ויזת עסקים, בואו ניקח קצת חופש מהקורונה, ונראה איך אנחנו מגדילים את עסקינו, אומנם עכשיו נפתח לנו צוהר חדש במדינות המפרץ והאמירויות, אבל עד שדברים יהיו מסודרים ויסוכמו הסכמי הסחר ייקח עוד זמן רב , וכאשר זה יהיה רלוונטי תוכלו להתייעץ איתנו גם בפתיחת עסקים שם.

מגזין עסקי

לעבוד מהבית נכון או לא?

תקופת הקורונה קרבה בין העובד לביתו, מה שעשינו עד היום במשרד חלק מהעובדים עושים את עבודתם מהבית: יש חברות שנותנות שירותים לקהל גדול של לקוחות (שירות לקוחות) במשרדי ממשלה, חברות פרטיות, עסקים קטנים, מכל דכפין נוכל למצוא את אלה אשר עברו לעבוד מהבית.

שיווק באינטרנט

כולם רצים "לגמבו" סליחה לאינטרנט!

אינטרנט, שיווק באינטרנט, קניות באינטרנט, שמתם לב כמה פטריות צצו במהרה בתוך נגיף הקורונה, קצת על המכשולים שבדרך ועוד במאמר הבא

מכירות

האם הלקוח משיג אתכם

בארבעה עשורים אחרונים נהנינו מהטכנולוגיה שסיפקה לנו אפשרויות נרחבות כמעט בכל סקטור עסקי על מנת לייעל את העבודה, להחליף כוח אדם במכשור, ולעשות כל מה שאפשר טכנולוגית ליעל ולקצר תהליכים ומהלכים.

הבנק ואנחנו

האם אנו צריכים את הבנק?

עסק טוב הוא עסק מרויח, עסק טוב הוא עסק שלא צורך אשראי, אם אין לכם עסק כזה תעשו בדק ביית יכול להיות שאתם צריכים לסגור את העסק שלכם. עסק שרוצה מינוף ומציג בטוחות יכול לעשות SHPING אצל כל החברות החוץ בנקאיות המסודרות בארץ

פרסום בדיגיטל
קורונה ועסקים

האינטרנט בשרות העסקים

זהו! הבנו! המגפה שנחתה עלינו לא רק שפגעה באנושות ובאנשים היא גם הביאה עסקים בכל רחבי העולם או לקריסה או לצורך "להמציא" את עצמם מחדש.

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





דילוג לתוכן