לצאת מהקופסא "אמת או חובה"

לצאת מהקופסא "אמת או חובה"

הסלנג החדש, הדיבור החדש, כולם אומרים "לצאת מהקופסא"

מה זה לצאת מהקופסא, האם זה טרתי משמע להיכנס לקופסא ולצאת ממנה?

או זאת בקשה לחשיבה שונה, חשיבה לא מרובעת, חשיבה לא קונבנציונאלית?

 כ יועץ עסקי עם התמחות בתחום השיווק אני חושב כי כבר המונח "לצאת מהקופסא" ישן הוא. עד היום אנו עדים לפעולות אשר עשו משווקים או מותגים שונים שהם חציית גבול מבחינה שיווקית של פעם, לדוגמא: פעם המילה "הומו" הייתה הקללה הגדולה ביותר שיכלה להיות ובטח בעולם השיווק והמכירות. ראו היום, ראו את המותגים המחבקים את המגזר, פתיחות של העולם כולו, והצלחה שיווקית מסחררת לתיירות הישראלית והתל אביבית המשווקת את הארץ ותל אביב כמקום אידיאלי לנופש ותיירות מגזר זה! היכן זה היה פעם? זה לא היה.

 לא רק המגזר הזה הוא יציאה מהקופסא, בכלל המושג יציאה מהקופסא הביא בעקבותיו שינויים של משווקים, אסטרטגיות, חשיבה ועשייה שיווקית בכלל.

 ההתקדמות הטכנולוגית היא זאת שסגרה את הקופסא ופתחה עולם מלא וגדול של יכולות שיווק וקירוב של המותג לכף ידו של הלקוח הפוטנציאלי, כפי שניתן לראות כבר היום ולנסות ולחזות את התקופה הקרובה אלינו נמצא כי  עד שנת 2020 יהיו 2.5 מיליארד טלפונים חכמים בעולם ( האמת מספר לא כול כך גדול בהשוואה לאוכלוסיית העולם רק בסין יש למעלה ממיליארד סינים) אבל סביר להניח כי המספר הזה מדבר גם על חלק יחסי משפיע של אלה הצורכים שירותים מותגים ומעורבים בתרבות הצריכה העולמית. טכנולוגיה זאת הטמונה באותם טלפונים חכמים היא זאת שתביא אל עולם השיווק את הקרוב של המותג, את הקשר עם המותג ויותר מזה השימוש שיוכל להיעשות באמצעות הטלפונים החכמים כמו הפעלת הרכב, הפעלת האביזרים הביתיים, וכול מה שנלווה לזה.

 כמי שנותן ייעוץ עסקי גם נושא השקיפות של המותגים או המשווקים ללקוחות שלהם דרך אמצעי המדיה הטכנולוגית המצויה בכף ידם, בקרוב מול עיניהם ואולי בזמן יותר רחוק השתלים באוזניים ובעיניים יחברו את הלקוח עמוק אל נבכי המותג ומוצריו.

האנושות כולה בסכנה

 הטכנולוגיה לא תפסח על הרגלי הצריכה של הלקוח וכאשר הוא ירכוש ברשת ישראלית מוצר לבוש לקיץ המותג יזכיר לו שהנה מתחילה עונת החורף והוא צריך את הפריט הזה או הפריט הזה סינרגטית למה שמכר לו המותג קודם לכן, אותו דבר בתחום המזון, אם הלקוח ירכוש דגני בוקר אך לא ירכוש את החלב באותו מרכול, ישלח לו המותג מבצעים לחלב וזאת רק על מנת שהלקוח ירכוש את כול אשר נחוץ לו באותו ביית אחד.   

 אני לא אומר שזה יקרה כבר מחר אני אומר שזה כבר קורא היום.

הטכנולוגיה היא השינוי המהותי של תקופת האבן "יציאה מהקופסא"  

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

מגפ]ת דלתא
ייעוץ אסטרטגי

איך תשפיע מגפת דלתא על העסקים

איך תשפיע מגפת דלתא על העסקים   איך תשפיע המגפה על עולם העסקים? איך עסקים צפויים להתנהל? ומה הם סודות ההצלחה גם בתקופה זו של

יבוא מסין
יבוא יצוא

טוב לא ייצא לנו מייבוא מסין

טוב לא ייצא מסין "פלישתים עליך שמשון" (שופטים טז ט) זה בדיוק ההגדרה הנכונה על מעצמת העל "סין" רקע אין אזרח ישראלי או בעלי העסקים

ייעוץ עסקי
יועץ כלכלי

העסק שלכם לפני סכנה

עסקים בשנת 2021 והלאה חייבים להיות הרבה יותר זהירים. השפע הירד עלינו והגלובליזציה גרמה שהעסקים חיים על אדי כסף וזה מסוכן מאד יש לקרוא את המאמר המצורף בזה

פרסום
ייעוץ עסקי

פרסום: האם כדאי לפרסם ברשתות החברתיות

חברת APLE הכניסה אפליקציה המאפשרת ללקוחותיה בעולם לא לאפשר הופעה של פרסומות, ההחלטה דרמטית למפרסם בישראל כאשר הוא מאבד קהל של כמעט מליון איש ואישה, אז מה עושים?

הלוואת

יצירתיות בעסקים

יצירתיות זה מה שדרוש בעסקים בתקופה של תחרות קשה יצירתיות פותרת בעיות

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן