לפנטז ושוב לפנטז על השיווק בעסק שלך

לפנטז ושוב לפנטז על השיווק בעסק שלך

חדשנות! זה כול מה שאני מבקש בחשיבה השיווקית!

חדשנות ועוד פעם חדשנות ועוד פעם חדשנות זה מה שאני מבקש בשיווק ובפרסום!

קשה לי לראות עסקים דורכים במקום, קשה לי לראות עסקים שממשיכים בטעויות ולא מבינים שהם צריכים "חייבים" לשנות, לחדש, להיות מבודלים, ולרגש את הלקוח! 

כ-יועץ עסקי ו-יועץ שיווק אני חוקר חברות ועסקים אשר "התמוטטו" "התרסקו" צנחו אל התהום והסיבה היחידה שהביאה אותם למצב הזה זה ירידה במכירות, כתוצאה מקיבוע מחשבתי, כתוצאה מהפחד לחולל שינוי, כתוצאה מהאחיזה האינפנטילית בקרנות המזבח של מהות העסק, דרך התנהלותו, וכמובן החשיבה השיווקית הצרה והמרובעת בלי רצון או כוח או אמונה ש-היום יותר מתמיד ה"שינוי" בחשיבה, בגישה, הוא מחויב המציאות!

 יש במחקר שאני עושה כאשר אני קורא תזות והמלצות ותוכניות ומודלים של יועצי שיווק אשר פעלו בחלק מהעסקים שהשכילו לקחת יועצים בתחום ונדהם מהחבירה וההצמדות לכלים הסטנדרטיים המודדים או הקובעים את מהות השיווק, האסטרטגיה, הטקטיקה, וכול מילה מפוצצת אחרת כמו מודל SWOT, פרה חולבת, פרה יונקת (אם מי שמבין את המודלים האלה הנלמדים בפקולטות לשיווק מנהל עסקים וניהול) כול אלה "שטויות במיץ עגבניות" הכוח האמתי בשיווק, במכירות ובפרסום זה הדמיון, החדש, ה-לחדש, ה-להמציא כול יום משהו חדש, לרגש, לשנות, לכתוב פרסומות בפונטים הפוכים, ליצור דברים חדשים, למכור את הגברת בשינוי האדרת. אין דבר כזה שעסק לא יכול לחדש, אין דבר כזה שעסק לא יכול לבדל את עצמו ולהיות מוביל בתחומו. "אין דבר כזה" רק ש-לבעלי עסקים וחברות הרבה יותר קל להתעסק ב"מוכר" ב-"רגיל" להיות בשקט תעשייתי מבלי לשים לב כי השטיח נמשך מתחת לרגלי העסק! עד שבעלי העסקים או מנהלי החברות אומרים "גק רובינזון" העסק כבר זקוק לאינפוזיה נוספת בדמות הלוואה בנקאית.

כמי שעבר את כול מדורי גן העדן והגיהינום בעולם העסקי אני רואה את עצמי כשגריר מול עסקים וחברות שעושים טעויות קריטיות מבלי הצדקה עסקית או כלכלית כזאת או אחרת, ולא רק בעלי עסקים וחברות קיימים, גם יזמים חדשים או מיזמים חדשים לא חושבים נכון בעשייה שלהם או בתכנון שלהם. "תכנון אמרתי? לתכנן זה מצוין הבעיה העיקרית שאין גיבוי לשום תכנון, החיים העסקיים מכתיבים לנו כול יום את היום מחדש!

בעלי עסקים, מנהלי חברות, יזמים חדשים! שאתם קוראים את המאמר הזה, אנא עשו חושבים עם עצמכם, נסו לפנטז (וסליחה בבקשה על הביטוי) כמו שאתם מפנטזים בעולם היחסים בינו לבינה, נסו גם לפנטז על העסק שלכם, היכולות שלו, הדמיון שביצירה המחודשת שלו, לראות אותו במקום אחר, לקבל דעה של יועץ חיצוני (ואני לא מכניס שום דבר אישי) לשנות!

אני תמיד לשירותכם

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן