לעולם על תסכים להיות שפן ניסיון! בעסק

האם נרשה לעצמנו להיות שפני ניסיון?

לא נראה לי שאחרי הסיפור של המכונית החשמלית, נסכים להיות שפני ניסיון!

 לא, זה עדיין לא הסוף של המכונית החשמלית שאזרחי מדינת ישראל הירוקים ואלה שרצו לחסוך בדלק הולכים לאכול אותה! אני לא מאמין שחברת רנו הצרפתית תסכים שהמותג שלה כך יפגע, שהרי לפי ההסכם שיש לרוכשי המכונית החשמלית ה"מצבר" לא נכלל בעסקה והוא שייך לחברה, חברה אשר ימונה לה כונס נכסים ותיאורטית יכולה לקחת את כול המצברים מכול המכוניות ולמכור אותם חזרה לרוכשי המכוניות, או לכול המרבה במחיר, מה שמסכן את בעלי המכוניות. מסובך? לטעמי קצת כן, איך אפשר לרכוש רכב כאשר החלק העיקרי שלו לא שייך לבעל הרכב? קצת מוזר, אבל אולי זה כך בעולם המכוניות החשמליות.

באותו עניין, כמי שנותן ייעוץ עסקי, אני תמיד נותן פתח לדברים חדשים, אבל מאחר וחוסר היציבות הכלכלית נותן אותות בכול סקטור וכיוון, וכבר אי אפשר לדעת. מתי, היכן, כמה ולמה. לא הייתי ממליץ לאזרחים או לבעלי עסקים לקחת סיכונים עם שינויים גדולים (מכונית חשמלית היא דבר חדשני ש-בטח אף אחד ממי שרכש את המכונית לא ציפה כי ימצא את עצמו בתוך הרכב שלו בלי חשמל, שירות או מצבר) בסדר, נכון, המכונית כמדומני גם יכולה לנוע עם דלק, אבל הרי זה לא הכוון.

 גם במכוניות הנעות ע"י גז לא הייתה הצלחה כזאת גדולה, אנשים רכשו או הוסיפו יכולת של הנעה בגז אבל המשיכו למלא דלק ולנסוע על דלק, מה שאומר שחדשנות בענף הרכב. לא עלינו, אנו מעדיפים לנסוע עם המוכר והבטוח. והאמת שזה נכון.

כ-יועץ שיווק אני מנחה את הלקוחות שלנו בתובנה כי לקוח מתחבר אל הרגיל ואל המוכר, קשה לא מאד להתחבר אל הבלתי מוכר או הזר, זו לפי דעתי גם הסיבה (וכנראה בצדק) שהבהלה ל"זהב" קרי המכונית החשמלית או זאת הנוסעת על גז לא הייתה כזאת מציאה. אנשים פשוט רגילים לרגיל והמשיכו לרכוש את הרגיל. זה צריך ללמד אותנו משהו בשיווק,

 לפעמים, זה נראה, כי אנשי עסקים גדולים, ומשפחת עופר הם "אנשי עסקים גדולים" לא תמיד חושבים נכון ביחס לפרויקטים גרנדיוזיים שהם מריצים ,אולי בגלל שיש כסף ואפילו כסף ציבורי אז מור להשתולל ברעיונות "טובים" "נהדרים" אך לא ישימים.

יעשו טןה לעצמם ולציבור המושקע בחברותיהם כי יתנו מחשבה אחת אחורה ויחשבו על בני האדם שצריכים להשתמש עם ההמצאות, השאיפות והרעיונות שלהם ויעשו את החיבור, ולא ילכו גבוהה גבוהה הרחק מהעם מהאנושות הצרכנית ויפליגו עם רעיונותיהם הממומנים בכספים ציבוריים.

לחזור למכונית החשמלית, ליבי ליבי עם אלה שרכשו את  המכוניות בתקווה כי המותג רנו לא יאכזב אותם.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי שעובד
אימון עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי ההבטחות גדולות, ההבטחות בשמיים. "בוא איתי, ואראה לך את העולם". מדובר בשטיק שבעלי עסקים אוכלים, כי מי לא רוצה

יועץ עסקי
עובדים

ואוו כמה קשה להשיג עובדים ב-lowe-tech

לואו טק   בעולם בו ניתן לעשות המון כסף מהמחשב בלי לצאת מהבית, מה יכול לעודד אנשים לצאת לעבר "עבודות מסורתיות", ולמלא את השוק בכל

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך שומרים על הלקוח המלצת ייעוץ עסקי

מתן שירות לצמיחה עסקית   "מנהיגים מתחילים עם הלקוחות, ועובדים אחורנית. הם עובדים ללא חת כדי להרוויח ולשמר את אמון לקוחותיהם. על אף שמנהיגים שמים

ייעוץ עסקי
מכירות

למה אנו חושבים שהלקוח שלנו

איך למצוא נותני שירותים שמלווים אותך גם לאחר שלב גביית התשלום   כתבה זו עלתה לאוויר, לאחר שאדם יקר לליבנו שאל אותנו, מדוע נותני שירותים,

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

איך לאכול את הבייגלה

אילו עסקים יכולים להמשיך לשגשג גם לאור המצב הביטחוני?   לפני שנדבר על התחזיות שלנו, באשר להשפעת האירועים הביטחוניים על העסקים במדינת ישראל, הבה נקפוץ

כולם רצים להייטק
ייעוץ אסטרטגי

כולם רצים להייטק, למה?

כולם רוצים להגיע להייטק – או לחופש כלכלי אמיתי?   מה ההבדל בין עבודה בהייטק לבין חופש כלכלי ואישי אמיתי? יש אנשים שמחפשים לעבוד בהייטק

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן