למה לרעות בשדות זרים

למה לרעות בשדות זרים

איזה מאמצים אנו עושים על מנת למכור את המוצרים שלנו?

מה אנו לא משקיעים בכדי שהמוצר שלנו יימכר?

משקיעים בשיווק, בפליירים, במיילים, בגוגל, בבאנרים, בעיתון והיכן לא.

כול זה בכדי למכור, למכור ושוב למכור!

 יש כאלה מבעלי העסקים המאמינים כי פלייר שיחלקו בתיבת הדואר, או פרסום שיעשו בעיתון המקומי או פרסום בעיתון המקצועי, ביחד עם הלוגו שהושקע עליו ממון, והעיצוב היפה של כול פלאי התוכנות הגרפיות למינם, או בעלי עסקים קטנים המאמינים בחלוקה של מגנטים ואחרים יוכלו לפתור את בעיית המכירות הדלה שלהם!

 כמי שנותן ייעוץ עסקי אני יכול לכתוב לכם כי עדיין יש בעלי עסקים, בעלי חברות, שבאמת מאמינים בגישה הקונבנציונלית ומתפתים להצעות הזולות אותם מציעים מוכרי המודעות בעיתון המקומי.

 לא. זה לא התרופה שתביא מכירה, הפלייר צבעוני ככול שיהיה לא הוא יביא את המכירה הבאה, מה שכן יוכל להביא את המכירה הבאה וזאת שאחריה היא המסר שאנחנו מעבירים. מוצר או שירות חייבים לשקף 3 אלמנטים על מנת שיהיו ברי מכירה והם:

 מה הייחודיות במוצר או בשירות שלנו!

מי קהל היעד שצריך את המוצר שלנו!

מה אנחנו נותנים ללקוח תמורת הכסף שאנו דורשים ממנו!

 החייה ותחום המכירות 

כאשר הגענו לשלוש התובנות האלה אנו יכולים להתחיל להלביש את המוצר שלנו ולשווק אותו ע"פ הדרך שסיווגנו את המוצר שלנו!

 הרבה יותר קל "לתקוף" קהל יעד כאשר הוא ממוקד, גם שאנחנו מוכרים או משווקים מוצר שבאמת הוא יכול להתאים לכולם! עדיף לנו להתמקד על קהל יעד ממוקד, סקטור אחד, וכוון מחשבה ממוקד יעד תקיפה אחד! לא ניתן בשום פנים ואופן לתקוף במכה מספר רב של יעדים בחזקת תפסת לא תפסת!

 בשוק אשר כול ספק נלחם על חיי עסקו והישרדותו, בשוק כזה צריך להתפצל ולשדר לכוון אחד, את כול הכוח הפרסומי והמכירתי להשקיע ביעד אחד, כי אנו תמיד רוצים לפרוץ החוצה, מחוץ לגבולות שלנו מתוך התחושה כי "שם הדשא הרבה יותר ירוק" ובזה הרגע אנו בכלל שוכחים כי אוכלוסייה רבה או קהל שקבענו אותו לתקיפה נמצא כאן מעבר לרחוב שלנו!

 הרצון שלנו לכבוש ולכבוש דומה לגבר או האישה המחפשים כול הזמן אחר ההרפתקה הבאה, המשהו האחר, המישהי מהמקום האחר זו בזמן שמול דלת דירתנו גרה הבחורה המושלמת! (אולי?)

 על מנת לעשות יותר מכירות, התמקדו, למדו להפעיל את הדמיון ולתת למוצר שלכם שם וכתובת ותראו כי תוכלו לקצור הצלחות בתחום השיווק והמכירות בעולם סביבכם.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום





מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

מגזין עסקי

ייבוא מדובאי וייצוא לדובאי

דובאי ומדינות המפרץ כולל מדינות המזרח, שוק שעד היום היה שייך רק לחברות הגדולות כאשר ייצאו או ייבוא מוצרים דרך מדינות צד שלישי, ואילו היום נפתחו לכלל היצרנים, הסוחרים והמשקיעים בארץ, וזה הדבר היפה בשלום המדהים שהונחת לפתחנו.

מגזין עסקי

איך עושים עסקים עם דובאי והמפרציות

דובאי חלק ממדינות המפרץ אשר מדינת ישראל חתמה איתם הסכם שלום, ולא סתם הסכם שלום אלא הסכם יחסים נורמליים בין שתי מדינות, כלכליים, מסחריים, תיירות, מסחר בקיצור שלום של העם עם עם ולא שלום בין ממשלות. וזה הדבר היפה בשלום המדובר הזה, אומנם כולנו מתייחסים בזה בסקפטיות אבל בואו נראה.

הלוואת

אין עסק שלא צורך הלוואה

אני באופן אישי נגד הלוואות לעסקים, בטח שההלוואות האלה נדרשות במהירות, ללא תכנון מוקדם, עבור החלפת מכירות בהלוואות, עבור כיסוי שיקים, עבור ריפוד תזרים המזומנים, כל ההלוואות הנדרשות לצרכים אלה הינם רעל לעסק, ולקיחתם רק מכבידה על העסק וסוחבת אותו למטה.

עצמאות תעסוקתית - השמיים הם הגבול!
פתיחת עסק

העולם צועד לעבר עצמאות תעסוקתית!

לא זאת לא נבואה, אנחנו רק צריכים להסתגל למצב התעסוקתי החדש, האמינו לי כאשר תעשו את הצעד הזה גם המעביד הקודם שלכם ירצה לקנות מכם שירותים, ולא רק הוא, עזרו אומץ אם לא עשיתם את זה עד היום וצאו לחיים חדשים

מגזין עסקי

לאן נעלמו העובדים בתקופת הקורונה

תם מפרסמים מודעת דרושים, באופן טבעי אתם מאמינים בתוך תוככם שהנה מתחילים לזרום קורות חיים, עובר יום עובר יומיים, פה יש איזה טפטוף של קורות חיים, שם מגיע קורות חיים, אבל עובדים רציניים, איין. מה קרה? מה הסיבה? הרי יש אבטלה, המדינה משלמת הון עתק על חוק דמי אבטלה מאורכים, היכן נעלמו העובדים.

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





דילוג לתוכן