למה לרעות בשדות זרים

למה לרעות בשדות זרים

איזה מאמצים אנו עושים על מנת למכור את המוצרים שלנו?

מה אנו לא משקיעים בכדי שהמוצר שלנו יימכר?

משקיעים בשיווק, בפליירים, במיילים, בגוגל, בבאנרים, בעיתון והיכן לא.

כול זה בכדי למכור, למכור ושוב למכור!

 יש כאלה מבעלי העסקים המאמינים כי פלייר שיחלקו בתיבת הדואר, או פרסום שיעשו בעיתון המקומי או פרסום בעיתון המקצועי, ביחד עם הלוגו שהושקע עליו ממון, והעיצוב היפה של כול פלאי התוכנות הגרפיות למינם, או בעלי עסקים קטנים המאמינים בחלוקה של מגנטים ואחרים יוכלו לפתור את בעיית המכירות הדלה שלהם!

 כמי שנותן ייעוץ עסקי אני יכול לכתוב לכם כי עדיין יש בעלי עסקים, בעלי חברות, שבאמת מאמינים בגישה הקונבנציונלית ומתפתים להצעות הזולות אותם מציעים מוכרי המודעות בעיתון המקומי.

 לא. זה לא התרופה שתביא מכירה, הפלייר צבעוני ככול שיהיה לא הוא יביא את המכירה הבאה, מה שכן יוכל להביא את המכירה הבאה וזאת שאחריה היא המסר שאנחנו מעבירים. מוצר או שירות חייבים לשקף 3 אלמנטים על מנת שיהיו ברי מכירה והם:

 מה הייחודיות במוצר או בשירות שלנו!

מי קהל היעד שצריך את המוצר שלנו!

מה אנחנו נותנים ללקוח תמורת הכסף שאנו דורשים ממנו!

 החייה ותחום המכירות 

כאשר הגענו לשלוש התובנות האלה אנו יכולים להתחיל להלביש את המוצר שלנו ולשווק אותו ע"פ הדרך שסיווגנו את המוצר שלנו!

 הרבה יותר קל "לתקוף" קהל יעד כאשר הוא ממוקד, גם שאנחנו מוכרים או משווקים מוצר שבאמת הוא יכול להתאים לכולם! עדיף לנו להתמקד על קהל יעד ממוקד, סקטור אחד, וכוון מחשבה ממוקד יעד תקיפה אחד! לא ניתן בשום פנים ואופן לתקוף במכה מספר רב של יעדים בחזקת תפסת לא תפסת!

 בשוק אשר כול ספק נלחם על חיי עסקו והישרדותו, בשוק כזה צריך להתפצל ולשדר לכוון אחד, את כול הכוח הפרסומי והמכירתי להשקיע ביעד אחד, כי אנו תמיד רוצים לפרוץ החוצה, מחוץ לגבולות שלנו מתוך התחושה כי "שם הדשא הרבה יותר ירוק" ובזה הרגע אנו בכלל שוכחים כי אוכלוסייה רבה או קהל שקבענו אותו לתקיפה נמצא כאן מעבר לרחוב שלנו!

 הרצון שלנו לכבוש ולכבוש דומה לגבר או האישה המחפשים כול הזמן אחר ההרפתקה הבאה, המשהו האחר, המישהי מהמקום האחר זו בזמן שמול דלת דירתנו גרה הבחורה המושלמת! (אולי?)

 על מנת לעשות יותר מכירות, התמקדו, למדו להפעיל את הדמיון ולתת למוצר שלכם שם וכתובת ותראו כי תוכלו לקצור הצלחות בתחום השיווק והמכירות בעולם סביבכם.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

הלוואות
הבנק ואנחנו

עסקים היזהרו שלא עובדים עליכם

ככל שעולם העסקים תופח וגודל ומהצד השני מתרסק ככה קמים עלינו נוכלים שאת כספינו רוצים לשדוד חד וחלק הזברו קבלו סיפור

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן