למה הפרסום בגוגל עובד

ככה נותנים שירות.

החברה מס ! בעולם השירות מס 1 בעולם!

גוגל GOOGLE-

אני מאמין כי רובנו כבר יודעים שלא להיות ב- מנוע החיפוש בגוגל זה כאילו אתה לא קיים.

יותר מזה! הכוח הפרסומי של היום עבר לידיים של הצרכן הישראלי.

כאשר הוא מחפש מוצר, שירות, שאלה, פתרון, הוא מקליד את המילה/המשפט והתוצאות מגיעות לו בשבריר השנייה. למעט מותגים גדולים המייצרים צורך קנייה בפרסומים שלהם בעיקר במדיה המרכזית הלוא היא הטלוויזיה, ההופעה במנוע החיפוש של גוגל הוא אדיר ומכאן עסקים קמים, עסקים ממשיכים, או עסקים נעלמים (שלא תבינו לא נכון מאפייה ברחוב מסוים לא צריכה להופיע במנוע החיפוש-אבל עסקים רבים ורבים מאד כן!)

איך האתר שלכם יהיה בראש מנוע החיפוש בגוגל

רק שנזכור, הוותיקים מבנינו זוכרים את הצורך להופיע בספר הצהוב "דפי זהב" ספר שנכחד, אותו דבר ההופעה בגוגל חשובה עד חשובה מאד.

במאמר זה אני דווקא רוצה לכתוב על רמת השירות, הטכנולוגיה המתקדמת, האופציות, האפשרויות ש גוגל נותנת לאלה המפרסמים באתר הפרסום שלה    AD+ WORDS מערכת פרסום אינטרנטי שלא קם ולא יקום דומה לו. יותר מזה חברה גלובלית כמו גוגל נותנת תמיכה בשפת הארץ (עברית) כולל תמיכה טלפונית או אינטרנטית בעברית שהמילה "מצוינות השירות" קטנה עליה.

בדרך כלל בעלי עסקים או חברות מפקידים את הפרסום שלהם במנוע החיפוש בידי מקדמי אתרים או אלה העושים שיווק באינטרנט, לכאורה הדבר הוא נכון, לכול אדם יש את המומחיות שלו והוא חייב על מנת להצליח במלאכתו בה הוא מתמחה להשאיר עבודה מקצועית לכול איש לגופו.

למעשה מקדמי האתרים ואלה המקדמים את הפרסום במנוע החיפוש יש כלים "מדהימים" שמעמידה לרשותם גוגל, דבר ההופך את הפרסום במנוע החיפוש לקל שבקלים אם תוצאות פרסום מרשימות מאין כמותם.

אך, אם בחר בעל עסק, המבין עניין לטפל בקמפיין הפרסום שלו בגוגל הוא יכול בקלי קלות לנהל קמפיין פרסומי בעצמו, וכן! הוא יכול לפנות בשפתו למרכז התמיכה של גוגל היושב באחד מערי סקוטלנד או אנגליה בשיחת חינם ולקבל הסבר ומענה מנציג תמיכה גם אם זה לוקח שעה…וזה הוא הבלתי יאומן, הנציגים מקצועיים, הנציגים יודעים את המטריה, הנציגים מתמחים בתחום האינטרנט, ולעניות דעתי לא מתקצבים להם זמן תמיכה. אני חייב לציין שבפניה כאן בישראל למחלקות השירות הטכני, כול רגע אומרת לך הנציגה "רגע" אחרי זמן מה חוזרת עם תשובה חצי בטוח חצי לא ולשאלה הבאה עוד פעם אומרת "רגע" ואז התשובה מגומגמת, תשובה שהלקוח הישראלי מיד דורש לדבר עם נציג בכיר. "שלא לדבר על זמן ההמתנה שכבר המתנתה לנציג"

הניסיון שלי בשיחות ארוכות עם נציגי התמיכה של גוגל מותיר אותי פעור פה לאחר השיחה ונותן לי כול הזמן למלא את הסקר הטלפוני שלהם למרות שמילאתי אותו אלפי פעמים.

לסיכום: פרסום בגוגל לדעתי יותר חשוב מקידום האתר, פרסום בגוגל הוא אפקטיבי, ומערכת הניהול שלו ושירותי התמיכה בו הם ללא ספק מס 1!!!

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך שומרים על הלקוח המלצת ייעוץ עסקי

מתן שירות לצמיחה עסקית   "מנהיגים מתחילים עם הלקוחות, ועובדים אחורנית. הם עובדים ללא חת כדי להרוויח ולשמר את אמון לקוחותיהם. על אף שמנהיגים שמים

ייעוץ עסקי
מכירות

למה אנו חושבים שהלקוח שלנו

איך למצוא נותני שירותים שמלווים אותך גם לאחר שלב גביית התשלום   כתבה זו עלתה לאוויר, לאחר שאדם יקר לליבנו שאל אותנו, מדוע נותני שירותים,

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

איך לאכול את הבייגלה

אילו עסקים יכולים להמשיך לשגשג גם לאור המצב הביטחוני?   לפני שנדבר על התחזיות שלנו, באשר להשפעת האירועים הביטחוניים על העסקים במדינת ישראל, הבה נקפוץ

כולם רצים להייטק
ייעוץ אסטרטגי

כולם רצים להייטק, למה?

כולם רוצים להגיע להייטק – או לחופש כלכלי אמיתי?   מה ההבדל בין עבודה בהייטק לבין חופש כלכלי ואישי אמיתי? יש אנשים שמחפשים לעבוד בהייטק

מכירות

אל תזרקו את הלקוחות המתלוננים לפח

התייחסות בעלי עסקים לתלונות וכיצד הדבר משמש כמנוע לצמיחה עסקית אף אחד לא אוהב לקבל ביקורת, או להחזיר ללקוחות את הכסף. בייחוד לא כאשר זה

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן