למה הפרסום בגוגל עובד

ככה נותנים שירות.

החברה מס ! בעולם השירות מס 1 בעולם!

גוגל GOOGLE-

אני מאמין כי רובנו כבר יודעים שלא להיות ב- מנוע החיפוש בגוגל זה כאילו אתה לא קיים.

יותר מזה! הכוח הפרסומי של היום עבר לידיים של הצרכן הישראלי.

כאשר הוא מחפש מוצר, שירות, שאלה, פתרון, הוא מקליד את המילה/המשפט והתוצאות מגיעות לו בשבריר השנייה. למעט מותגים גדולים המייצרים צורך קנייה בפרסומים שלהם בעיקר במדיה המרכזית הלוא היא הטלוויזיה, ההופעה במנוע החיפוש של גוגל הוא אדיר ומכאן עסקים קמים, עסקים ממשיכים, או עסקים נעלמים (שלא תבינו לא נכון מאפייה ברחוב מסוים לא צריכה להופיע במנוע החיפוש-אבל עסקים רבים ורבים מאד כן!)

איך האתר שלכם יהיה בראש מנוע החיפוש בגוגל

רק שנזכור, הוותיקים מבנינו זוכרים את הצורך להופיע בספר הצהוב "דפי זהב" ספר שנכחד, אותו דבר ההופעה בגוגל חשובה עד חשובה מאד.

במאמר זה אני דווקא רוצה לכתוב על רמת השירות, הטכנולוגיה המתקדמת, האופציות, האפשרויות ש גוגל נותנת לאלה המפרסמים באתר הפרסום שלה    AD+ WORDS מערכת פרסום אינטרנטי שלא קם ולא יקום דומה לו. יותר מזה חברה גלובלית כמו גוגל נותנת תמיכה בשפת הארץ (עברית) כולל תמיכה טלפונית או אינטרנטית בעברית שהמילה "מצוינות השירות" קטנה עליה.

בדרך כלל בעלי עסקים או חברות מפקידים את הפרסום שלהם במנוע החיפוש בידי מקדמי אתרים או אלה העושים שיווק באינטרנט, לכאורה הדבר הוא נכון, לכול אדם יש את המומחיות שלו והוא חייב על מנת להצליח במלאכתו בה הוא מתמחה להשאיר עבודה מקצועית לכול איש לגופו.

למעשה מקדמי האתרים ואלה המקדמים את הפרסום במנוע החיפוש יש כלים "מדהימים" שמעמידה לרשותם גוגל, דבר ההופך את הפרסום במנוע החיפוש לקל שבקלים אם תוצאות פרסום מרשימות מאין כמותם.

אך, אם בחר בעל עסק, המבין עניין לטפל בקמפיין הפרסום שלו בגוגל הוא יכול בקלי קלות לנהל קמפיין פרסומי בעצמו, וכן! הוא יכול לפנות בשפתו למרכז התמיכה של גוגל היושב באחד מערי סקוטלנד או אנגליה בשיחת חינם ולקבל הסבר ומענה מנציג תמיכה גם אם זה לוקח שעה…וזה הוא הבלתי יאומן, הנציגים מקצועיים, הנציגים יודעים את המטריה, הנציגים מתמחים בתחום האינטרנט, ולעניות דעתי לא מתקצבים להם זמן תמיכה. אני חייב לציין שבפניה כאן בישראל למחלקות השירות הטכני, כול רגע אומרת לך הנציגה "רגע" אחרי זמן מה חוזרת עם תשובה חצי בטוח חצי לא ולשאלה הבאה עוד פעם אומרת "רגע" ואז התשובה מגומגמת, תשובה שהלקוח הישראלי מיד דורש לדבר עם נציג בכיר. "שלא לדבר על זמן ההמתנה שכבר המתנתה לנציג"

הניסיון שלי בשיחות ארוכות עם נציגי התמיכה של גוגל מותיר אותי פעור פה לאחר השיחה ונותן לי כול הזמן למלא את הסקר הטלפוני שלהם למרות שמילאתי אותו אלפי פעמים.

לסיכום: פרסום בגוגל לדעתי יותר חשוב מקידום האתר, פרסום בגוגל הוא אפקטיבי, ומערכת הניהול שלו ושירותי התמיכה בו הם ללא ספק מס 1!!!

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו