למה אנחנו מציבים יעדים בעסקים

למה אנחנו מציבים יעדים בעסקים

יעדים!

מה זה יעדים!

למה מתכוונים שאומרים תציב יעדים!

האם רק המילה יעדים מספיקה?

האם הצבנו יעדים ומטרה אז הגענו לנחלה.

 אם תשימו לב אז מרבית ספרי הניהול מדריכים אותנו איך להציב יעדים בשאיפות שלנו, ברצונות שלנו, במטרה שלנו להשיג הישגים, זאת ועוד שגם הקורסים שאנו משתתפים בהם בכול תחום אומרים לנו להציב יעדים, ומבטיחים שאם נציב יעדים אכן נגיע לאן שאנו חפצים.

בנושא הזה יש לי השגות.

 אם נציב יעדים לספורטאי המתאמן בחדר כושר ונאמר לו כי אתה צריך להגיע ליעד של 50 תרגילי בטן, אני בטוח כי הדבר אפשרי והמתאמן יגיע ליעד הזה, עם נציב לקופץ הגובה יעד סביר לקפיצה שלו, אני בטוח שהוא יגיע ליעד הזה וכך זה כמעט בכול ענפי הספורט כאשר היעדים הם מוחשיים, ויותר מזה אנושיים.

אך בואו עכשיו לכול קורסי אינסטנט של  היועצים העסקיים או הקאוצרים החדשים ונשמע מהם על הצבת יעדים, יעדים במכירות, יעדים בלהביא מספר X  של לקוחות, יעדים בגיוס עובדים, יעדים בחסכון, יעדים בהוצאות, וכול היעדים הללו ניתנים ללא קשר עם "שום דבר" אם יכולת, עם מצב שוק, אם תחרות בשוק, עם מחירים של הוצאות כאלה ואחרות, ואז אותם יעדים אנושיים שהצבנו לספורטאים אנו מציבים יעדים לא רציונליים לכול בוגרי הקורסים או מתאמני הקאוצרים למינם.

 אז מה קורה שלא מסיגים את היעדים, מורידים את מספר המטרה שהוצבה, ואז גם לא מסיגים את היעדים, ואז קורה הגרוע מכול ומתאכזבים ולא מציבים יותר יעדים. איך ניתן לקבל יעדים הניתנים ע"י מרצים שהם יועצים עסקיים, או קאוצרים המרצים בפני כיתות שלמות מבלי לדעת כלל ועיקר מה עיסוקו של המתאמן ואיזה תחום הוא נמצא! מדריכים אותו "תציב יעדים" וקדימה לעבודה.

הגישה הזאת פסולה בעיני, פסולה כי לא כול האדם דומה למשנהו ולא כול עיסוק דומה לעיסוק של השני, בכלל מה הטעם ללכת להרצאות כאשר אותם מרצים כותבים ספרים שלמים החוזרים על עצמם, שהרי מספיק לקרוא את הספר.

 אם רוצים להשיג תוצאות בתחום העסקי או בניהול וכ"ד צריך מורה פרטי, מורה פרטי זה יועץ עסקי או ייעוץ עסקי שמלווה את בעל העסק או הבעלים ויחד איתם קובע ניהול, אסטרטגיה, וחבירה משותפת למען הצלחת העסק.

הגיע זמן שלא נעשה כסף וממון ממצוקתם של אחרים, ולא נעביר הרצאות שטובות רק לרגע ששומעים אותם. תארו לכם שיש למישהו מכם חס וחלילה מחלה והתרופה שתינתן תהיה בהרצאה רבת משתתפים. נו באמת!

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

פרסום
ייעוץ עסקי

פרסום: האם כדאי לפרסם ברשתות החברתיות

חברת APLE הכניסה אפליקציה המאפשרת ללקוחותיה בעולם לא לאפשר הופעה של פרסומות, ההחלטה דרמטית למפרסם בישראל כאשר הוא מאבד קהל של כמעט מליון איש ואישה, אז מה עושים?

הלוואת

יצירתיות בעסקים

יצירתיות זה מה שדרוש בעסקים בתקופה של תחרות קשה יצירתיות פותרת בעיות

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן