למה אנחנו מדחיקים

הדחקה.

האם אנחנו בעלי העסקים והחברות התחברנו כל כך למילה "הדחקה"

אנחנו מנהלים את העסק שלנו, אנו מבינים שהמצב קשה, אנו רואים איך אנו מכניסים כסף לבנק אבל לעולם זה לא מספיק לכסות את ההוצאות. אנו רואים את מצב השוק, מסתכלים על המתחרים ומשתאים "איך הם יכולים להוריד מחירים".?

 

אנו שואלים מה עושים, כיצד מוכרים, כיצד לא מפסידים, אומרים לנו תעשו כך או כך אבל אנחנו "מדחיקים" אנחנו אומרים לעצמנו זה יעבור, התקופה תחלוף, ניקח עוד הלוואה בתקוה שבעתיד יהיה טוב. נמשיך לטחון מים, ננסה להניע את הכוחות והיכולות שעדיין נשאר לנו אבל המצב רק הולך אחורה במקום ללכת קדימה. אתם יודעים מה? שיישאר כפי שהוא אבל שלא נצטרך להכניס כסף מהכיס או לנפח את מסכת החובות שלנו.

 

והזמן לא עוצר מלכת אנו מגלים עוד עסקים שנפתחים בתחום שלנו, אנו מוצאים את עצמנו מול רשתות ומעצמות על שאנו לא מצליחים להתמודד מול התחרות שהם יוצרים ואם לא זה עז ההתמודדות צול קטגוריות שנעלמות, מוצרים שכבר לא נדרשים שירותים שכבר לא משתמשים בהם.

 

ולמרות זאת אנו "מדחיקים" לא לגמרי אבל באחוזים גבוהים. אנו לא מאמינים שנוכל מול המתחרים, התחרות, השגת המתחרים, המימון, הפירסום השיווק הנכון.

 

קשה לנו אחר הסיסמא השגורה היום בעולם העסקי "מדיה, פרסום במדיה האינטרנטית, ברשתות החברתיות, במנהל הפרסום של "גוגל" אנו מבינים שלא נוכל להתמודד עם זה לבד ואז אנו נסחטים ע"י כל פועלי העולם החדש של פרסום במדיה של גוגל פייסבוק או אחרים . נדרשים לשלם הרבה (ויש כבר כאלה שבכלל לא יכולים לשלם את העלויות ומקסימום הגיעו לבניה של אתר שיושב כמו אבן שאין לה הופכין היי שם בדפי האינטרנט הרחוקים. והנה גם כאן צצה לה פעילות של כל כך הרבה שרלטנים שמציעים הרבה אך הלקוח מקבל פסיק האחוז.

 

אז מה עושים!

אנו מבינים שההדחקה רק לוקחת אותנו אחורה ותוריד את העסק שלנו שאולה.

והאמינו לי "יש מה לעשות" ואפילו יש הרבה מה לעשות!

 

אתם חייבים יועץ עסקי מומחה עם ניסיון בכדי להתגבר על "ההדחקה" שיוכיח לכם שעם הדחקה העסק רק יכול להתרחק ואם העשייה לצוף

 

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו