ללא פרסום אין מכירות

ללא פרסום אין מכירות

במאמר זה אני מבקש להמליץ לעסקים ם כיצד שומרים על חיותו של העסק וזאת באמצעות פרסום נכון לתקופה.

חברות הענק מפרסמות במיליוני שקלים לא דווקא בכדי שיכירו אותם (כי סביר להניח שאת קוקה קולה ואת סלקום כולם מכירים) אלה בכדי לשמור על רמת זכירות של הלקוח למוצר.

פרסום הוא חלק אינטגרלי בין העסקים לבין הלקוחות של העסק או של לקוחות פוטנציאלים.

ללא פרסום אין תקומה לעסק העוסק בשיווק, מכירות,

הבעיה היא ששימוש במשרדי פרסום לצורך מיתוג העסק, פרסום העסק, גרפיקה, מסרים שיווקיים, וצינורות פרסום נחשבים עד היום יקרים מאד עבור לקוחות באזור ירושלים.

האמת שמה שמעיב עוד יותר על העלויות הגדולות היא העובדה שבעיר ירושלים יש "אולי" שני משרדי פרסום ותיקים, אבל כאלה שלא מספקים את כל המגוון והאפשרויות החדשות שיש היום לעולם הפרסום להציע גם לעסקים קצת יותר קטנים. ומכורח מציאות זאת מחירי השירותים של המשרדים שהזכרתי מתאימים רק לעסקים רווחיים, שכרגיל יכולים להרשות לעצמם משרד פרסום.

אנו נמצאים היום בתקופה של האטה כלכלית, של ריבוי עסקים, של עסקים שלא יכולים להרשות להם לוקסוס של משרד פרסום על כול ההיבטים שלו.

משרד פרסום של היום צריך לדבר לכול הלקוחות כאשר הוא יכול לספק להם:

 1.         הכרת המוצרים או השירותים המשווקים.

2.         יכולת קליטת הצורך של הלקוח מול אפשרויות המכירה של הספק.

3.         הכנת חומר פרסומי הן בכתיבה והן בגרפיקה ועיצוב. עם פגיעה בול לקהל המטרה.

4.         אפשרות של מיתוג מוצר או שירות תוך מציאת ה"משהו" שיכול לגרום לבידול.

5.         שיתוף מלא בתהליך השיווק, והדרכת מוכרנים ואנשי מכירות בשיטות שונות.

6.         צינורות פרסום זולים: כמו:

            1.         פליירים.

            2.         חלוקה מבוקרת של פליירים עם מסרים (הכניסו אותי הביתה)

            3.         קידום במנועי החיפוש באתרים המובילים אבל הממוקדים לסביבת המכירה.

            4.         פרסום בעיתונות המקומית בעלויות זניחות

            5.         פרסום במקום העסק-העברת מסרים-ע"י ROLUP

                6.         מיתוג העסק מבפנים-שלטי מסר, הכוונת מכירה.

            7.         טלמרקטינג מקובץ לקהל יעד המטרה.

ולמעשה עיטוף של מערך המכירות, השיווק והפרסום של העסק למען הישרדותו והמשכיותו.

עסקים וחברות רבים "לא מפרסמים" ומצפים כי לקוחות יכנסו אליהם ככה סתם. נכון הרבה מאד לקוחות חדשים מתקבלים מהפה לאוזן שזה דרך הפרסום הטוב ביותר. אבל אם משרד הפרסום ה"חדש" יכול גם לתרום בתוך העסק על מנת לחזק את שיטות השיווק והשרות של העסק שיביא יותר לקוחות לעסק בשיטת :מהפה לאוזן" ביחד עם מגוון השירותים שיכול משרד הפרסום ה"חדש" להציע זה רק יכול להואיל לעסק מבלי שיפגע בתקציבו.

עסקים חיים מלקוחות, לקוחות מגיעים מפרסום, וחברים של לקוחות מגיעים מהמלצתם של אלו שהגיעו לעסק כתוצאה מהפרסום, מאופן הצגת הפרסום, מהמסר השיווקי, מהעיצוב, כול אלה הם חובה לכול עסק. וגם לעסק שלכם.

רבים מלקוחותינו מגיעים אלי עם בקשה לעשות להם "עלון" אבל שהם שומעים על מגוון השירותים שמשרד פרסום חדש ועכשווי בירושלים יכול להציע להם היום, מהר מאד הם משתכנעים שזה הדבר הנכון לעשות.

HDP-PRINT

026252980

WWW.HDP.CO.IL

WWW.DORONAMIT.CO.IL

RON@HDP.CO.IL

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
יועץ כלכלי

העסק שלכם לפני סכנה

עסקים בשנת 2021 והלאה חייבים להיות הרבה יותר זהירים. השפע הירד עלינו והגלובליזציה גרמה שהעסקים חיים על אדי כסף וזה מסוכן מאד יש לקרוא את המאמר המצורף בזה

פרסום
ייעוץ עסקי

פרסום: האם כדאי לפרסם ברשתות החברתיות

חברת APLE הכניסה אפליקציה המאפשרת ללקוחותיה בעולם לא לאפשר הופעה של פרסומות, ההחלטה דרמטית למפרסם בישראל כאשר הוא מאבד קהל של כמעט מליון איש ואישה, אז מה עושים?

הלוואת

יצירתיות בעסקים

יצירתיות זה מה שדרוש בעסקים בתקופה של תחרות קשה יצירתיות פותרת בעיות

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן