להיות סקסי זה לא בלתי אפשרי, צריך קצת דימיון

להיות סקסי זה לא בלתי אפשרי, צריך קצת דימיון

מאחר ולעסקים קטנים אין את היכולות שיכולים להעניק המותגים הגדולים, נדרשים העסקים הקטנים להמציא דרכים יצירתיות בכדי להביא ולשמר לקוחות נאמנים לעסק הקטן שבמהרה יוכל להיהפך ל"מותג" ושם דבר בתחום העיסוק שלו!

האמת שעסקים קטנים נאלצים לחשוב בשיווק ובמכירות של המוצרים או השירותים שלהם בתוך הקופסא, שהרי עסקים קטנים לא יכולים לעמוד בתקציבים גדולים, להבטיח ללקוחות הנחות מפליגות ולהיות מספיק "סקסיים" על מנת לגרות לקוחות להגיע אל בית העסק ולהישאר נאמן לו.

מה לא ניסו עסקים לעשות בכדי לקרב לקוחות, הנחות, ניקוב כרטיסיות, קנה אחד קבל את השני בחצי המחיר, רכוש תשע כוסות קפה ומאפה ואת העשירי קבל בחינם, טיפול עשירי חינם אצל הקוסמטיקאית או בונה הציפורניים, אבל לקוחות שרגילים לקבל כול כך הרבה ממותגים גדולים מה שמציעים להם העסקים הקטנים לא מעניין אותם, הם לא מחדשים להם כלום, הם לא מרגשים אותם..

לא עוד!

אני לא מוכן שעסקים קטנים בינוניים וגדולים ייכנעו למותגים הגדולים!

העסקים הקטנים בישראל שהם חצי מיליון עסקים המעסיקים את כוח העבודה הגדול במשק הישראלי ומהווים למעלה מ-40% מתל"ג יהיו סמרטוט לרגלי "הענקים"

יש מה לעשות בכדי לחדש, לרגש, ולעניין את הלקוח להגיע ולהישאר בעסק הקטן.

יש אלמנטים פשוטים וגם קצת מורכבים על מנת שלקוחות יהיו דווקא לקוחות נאמנים של העסקים הקטנים.

צריך לחשוב אחרת!

 לדוגמא: כמה שאנחנו אוהבים לשחק בסמארטפון שלנו, זה כול כך מרתק אותנו, באוטובוס, במונית, ברכבת, בכול הזדמנות כולל מפגש משפחתי שאחרי הארוחה יושבים כולם ובמקום לנהל שיחה כול אחד מחובר למכשיר הפלא שבידיו…

 איך מתפרנסים מפרסום בגוגל (קראו)

 נתאר לנו מספרה, מכון לבניית ציפורניים, קליניקה לטיפוח. מכונים, וכול בית עסק הדורש המתנה, או אפילו בתי קפה לא ממותגים הפזורים על כול פינה ברחובות העיר. רוכשים חמישה I-PAD מציידים אותם במשחק, ומכריזים כי "מי שמגיע למספר נקודות X    זוכה ב X  משהו. עדיף דרגות של נקודות (1000 נקודות 2000 נקודות או נקודות התואמות את המשחק) כמובן שצריכים להתאים את השירות או המוצר שנמכר לגודל הזכייה, והזכייה לא חייבת להיות דווקא בפעם הראשונה היא יכולה לגרום ללקוח לחזור לבית הקפה לדוגמא על מנת להמשיך ולצבור את הנקודות שהתחיל בהם מתוך ידיעה שיזכה באותו X דבר אשר יוצג על במה במרכז העסק ויהיה מספיק סקסי שאדם מאד ירצה אותו. (אני חוזר כי לכול סוג של עסק יתאים תוכנית פעולה ופרסים שונים) זאת נקודת יציאה מהשגרה.

האמת שאני יכול למנות עשרות רעיונות כיצד לקרב את הלקוח לבית העסק, אך הנייר וכוח הכתיבה שלי לא יספיק לי ולכן חשוב שכול בעל עסק ימצא את הרעיונות היצירתיים שלו או שייעזר ביועץ שיווק  

בעלי עסקים! על תתייאשו, על תברחו, יש עוד הרבה מה לעשות בעסק שלכם בכדי לקרב לקוחות.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן