כתיבת מאמרים מקצועיים לאתרים

כתיבת מאמרים מקצועיים לאתרים

איך מקדמים את האתר שלך ב"גוגל" גם מקדם האתרים שלך לא יודע !
לדעת את ה"סוד" של "גוגל" זה כמו שיפתחו בפני כל עם את הכספת עם המתכון של "קוקה קולה".
מה שכן מקדם האתרים יגיד לך בבטחה ש"התוכן הוא המלך" בגוגל.
ככל שהאתר שלך מלא במאמרים, מאמרים עם תוכן מקצועי ונושק לתחום שבו אתה עוסק, מאמרים חדשניים, ככה האתר שלך יקודם בחיפוש האורגני ב"גוגל"
המטרה של גוגל זה ראשית "להרוויח כסף" והמטרה השנייה שהאתרים הנמצאים בעמודים הראשונים ייתנו ערך מוסף ללקוח של "גוגל" המקליד את מילת החיפוש.
מי שמבטיח לכם שהוא בונה לכם אתר ונותן 5 מאמרים בו הוא כאיין וכאפס למה שבאמת צריך להיות בתוך האתר.
קחו לדוגמה את האתר של "עבדכם הנאמן" לבד, ללא כל עזרה חיצונית, הבאתי את האתר שלי למקומות הראשונים במנוע החיפוש וזאת תוך עבודה שהשקעתי בכתיבת חומר מקצועי, כולל, ושוטף.
לא! לא ביקשתי שהאתר שלכם יהיה עם למעלה מ-1400 מאמרים בתוכו, ומאמרים באתרים שונים, בהרבה פחות מאמרים האתר שלכם יכול להתקדם עם תבינו את הדבר המרכזי ש"גוגל" מבקש ממכם שיהיה באתר שלכם.
1. חומר מקצועי הקשור לפעילות שלכם.
2. מאמרים מלאים ולא 300 מילים כפי שממליצים חלק ממקדמי האתרים.
3. חומר עדכני ולא מיושן – לא מאמר אחד בשנה.
4. מילות המפתח אותו אתם רוצים לקדם "שיופיעו פעם אחת".
5. הכותרת צריכה להיות מעניינת, מושכת "בדיוק כמו הכותרות בעיתון" ולא "אנחנו המקצוענים בתחום ה-XXX"
6. מאמרים עם נפח
7. לחדש ולרגש במאמרים שאנשים יהיה להם חשק לקרוא אותם (גוגל גם מנקדת ע"פ זמן שהלקוח הפוטנציאלי בתוך האתר שלכם)
8. לפזר מאמרים באתר ומחוצה לו.

בריפוד האתר שלכם במאמרים מעניינים בתחום הפעילות שלכם, אתם תענינו את הלקוחות הפוטנציאלים, הם ייהנו לקרוא את המאמרים שלכם, כתוצאה מזה הם יישארו יותר זמן באתר שלכם, גם יהפכו ללקוחות שלכם וגם יקדמו את האתר שלכם לכוון העמוד הראשון.

אנו חייבים להבין ולהפנים שבקטע האורגני "גוגל" רוצה לתת את השרות הכי מהיר, מקצועי ללקוחות שלכם, ואם האתר שלכם יעמוד בסטנדרטים שציינתי אזי תיהנו מפרסום איכותי וטוב.

לבקשה לכתיבת מאמרים כתבו לנו

לבחון איך כותבים מאמרים פתחו את הקישור

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן