כל מה שצריך לדעת על שיווק באינטרנט

פרסום בדיגיטל

אין צורך להרחיב על המקום שתופסת רשת האינטרנט בחיינו. אפשר לומר כי כולנו נהיינו יצורים "תלותיים" ואין סיכוי שנוכל לדמיין את חיינו ללא אינטרנט.

האינטרנט משמש אותנו לצריכת מידע אינסופי,עבודה ואף לרגעי פנאי ושעשוע. בזכות האינטרנט נוכל גם לבצע סידורים כגון הפקדת כספים וניהול חשבונות ללא צורך לקום מהספה. רשת הדיגיטל הפכה אטרקטיבית גם עבור בעלי עסקים אשר מעוניינים לקפוץ על הפוטנציאל האינטרנטי ולמנף את הפעילות העסקית

למה כדאי לפרסם בדיגיטל ?

בראש ובראשונה, חשוב לציין כי פרסום ברשת הדיגיטל מאפשר לנו לקבל תוצאות  מדידות שיספרו לנו על מידת ההצלחה והאפקטיביות של הקמפיין בשקיפות מלאה. בשונה מפרסום ברדיו ובטלוויזיה, בקמפיינים פרסומיים ברחבי הרשת אנחנו נוכל  לדעת די בקלות כיצד לחשב את הROIׂׂ(החזר על השקעה).

בנוסף לכך, ניתן לבצע משפך שיווקי מתוחכם אשר יאסוף מידע של גולשים שכבר היינו איתנו באינטרקציה כלשהי.במילים אחרות,יש לנו יכולת גבוהה להשתמש בנתונים של גולשים שהתעניינו בפרסומים שלנו ולשמר את מערכת היחסים העסקית איתם דרך מגוון ערוצים דיגיטל נוספים (וואטסאפ, דיוור, פייסבוק, מסנג'ר וכו) עד שיהפכו ללקוחות משלמים.

פרסום בדיגיטל

פרסום ברשתות החברתיות – מי שלא שם לא קיים

שימו לב לנתונים! 6 מיליון ישראלים רשומים ברשת הפייסבוק (ו-4 מיליון באינסטגרם) כאשר כל משתמש נכנס בממוצע כ-8 פעמים ביום לחשבון שלו. הפופולריות של הרשתות החברתיות רק הולכת ומתעצמת ולכן הפוטנציאל העסקי הוא פשוט אדיר!

חשוב להבין כי על מנת לייצר שיווק אפקטיבי למוצר/שירות שלנו ברשתות החברתיות, אנחנו חייבים להבין את ה"ווייב" והסגנון של המדיה החברתית. מה שיקבע את הצלחת הפרסום והשיווק שחנו במדיות החברתיות היא איכות החוויה שאנו מעבירים את העוקבים שלכם(קופירייטינג, ויזואליות, מקוריות וכו'). הפרסום ברשתות החברתיות מתחלק לשני תחומים מרכזיים: ניהול דפים אורגניים וניהול קמפיינים ממומנים. החשיפה המועטה שפייסבוק מקנה לפוסטים בדפים עסקיים מאלצת אותנו אותנו לשלב גם השקעה בקמפיינים ממומנים על מנת ליצור אפקט רציני באחוזי המכירות.

פרסום בסושיאל

פרסום בגוגל – להיות שם שהלקוח מחפש את השירות

בשונה מפרסום בפייסבוק, פרסום במערכת הפרסום של גוגל מאפשר לנו למשוך  לקוחות שכבר מתעניינים במוצר/שירות שלנו. במונחים מקצועיים אנו נקרא לזה פרסום בשיטת Pull – כאשר הלקוח כבר צריך את מה שיש לנו להציע ואנחנו רק צריכים למשוך אותו אלינו. אין ספק כי בשיטת הפרסום בגוגל הגולשים יותר "מבושלים" ומוכנים לביצוע עסקה/השארת פרטי התעניינות

קידום בגוגל

לסיכום

פרסום באינטרנט טומן בחובו אינספור אפשרויות בזירה העסקית. על מנת לבצע את אסטרטגיית השיווק בצורה נכונה ולא לטבוע באוקיינוס הדיגיטלי, נוהגים רבים מן העסקים להיעזר בשירותים  של משרד פרסום דיגיטלי ולקבל חבילת פרסום שתתאים לצרכי העסק ותשלב אותו בצורה נכונה בעולם הדיגיטלי.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי שעובד
אימון עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי ההבטחות גדולות, ההבטחות בשמיים. "בוא איתי, ואראה לך את העולם". מדובר בשטיק שבעלי עסקים אוכלים, כי מי לא רוצה

יועץ עסקי
עובדים

ואוו כמה קשה להשיג עובדים ב-lowe-tech

לואו טק   בעולם בו ניתן לעשות המון כסף מהמחשב בלי לצאת מהבית, מה יכול לעודד אנשים לצאת לעבר "עבודות מסורתיות", ולמלא את השוק בכל

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך שומרים על הלקוח המלצת ייעוץ עסקי

מתן שירות לצמיחה עסקית   "מנהיגים מתחילים עם הלקוחות, ועובדים אחורנית. הם עובדים ללא חת כדי להרוויח ולשמר את אמון לקוחותיהם. על אף שמנהיגים שמים

ייעוץ עסקי
מכירות

למה אנו חושבים שהלקוח שלנו

איך למצוא נותני שירותים שמלווים אותך גם לאחר שלב גביית התשלום   כתבה זו עלתה לאוויר, לאחר שאדם יקר לליבנו שאל אותנו, מדוע נותני שירותים,

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

איך לאכול את הבייגלה

אילו עסקים יכולים להמשיך לשגשג גם לאור המצב הביטחוני?   לפני שנדבר על התחזיות שלנו, באשר להשפעת האירועים הביטחוניים על העסקים במדינת ישראל, הבה נקפוץ

כולם רצים להייטק
ייעוץ אסטרטגי

כולם רצים להייטק, למה?

כולם רוצים להגיע להייטק – או לחופש כלכלי אמיתי?   מה ההבדל בין עבודה בהייטק לבין חופש כלכלי ואישי אמיתי? יש אנשים שמחפשים לעבוד בהייטק

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן