ככה צריך לפרסם את העסק

ככה צריך לפרסם את העסק

 טיפים והמלצות למי שהבין כי פרסום הוא חלק אינטגרלי מקיום העסק שלו בירושלים

הטיפים וההמלצות המובאות כאן הם לחם חוק בתחום הפרסום ויושמו אצל לקוחותינו בירושלים וברחבי הארץ.

לפני שנחלק את ניסיוננו אם קוראי המאמר חשוב להדגיש את החשיבות של הפרסום לעולם העסקים, השיווק והצרכנות. ללא פרסום הלקוחות הם עיוורים ביחס לעסקים. לקוח לא יודע על קיומו של עסק ולא משנה עם זה עסק יצרני, שיווקי, או כזה שנותן שירותים. עסק מעבר ללקוחות הקבועים שלו שמרביתם הגיעו אליו מפה לאוזן, או שבאקראי ראו את פרסומו במיקום אשר נמצא חייב את עולם הפרסום על מנת להגביר את תנועת הלקוחות בעיסוקו. עסק שלא מפרסם, הוא עסק שמאבד לקוחות בשתי אופנים: 1. לא קולט לקוחות במקום אלה שזנחו אותו. 2. לא קולט לקוחות חדשים פוטנציאלים שיגיעו אליו עקב הפרסום שעשה.

פרסום והכנה לפרסום לא צריך להיות יקר, יש היום צינורות פרסום עם עלויות נמוכות המתאימות לכול עסק ועסק, זאת ובפרט עם ההתפתחות הטכנולוגית בתחום הדפוס ושופרות הפרסום.

אז מה הם ההמלצות לפרסום נכון?

1.         מילים בפרסום הם "הסם החזק ביותר שהאנושות צורכת"

2.         קלישאה היא אמת שאיש אינו מאמין לה

3.         פרסום טוב הוא לקוח המקבל בהכנעה את הטוב שמשרד הפרסום יכול להוציא עבורו.

4.         אריה שורד שהוא אריה, ועכבר שורד שהוא מתנהג כמו עכבר, עסק שורד שהוא מכוון את הפרסום שלו לעסק שלו ולא הולך לפנטזיות של אנשי פרסום שמטרתם לקדם את עצמם

5.         החלומות והתקוות שלנו הם שהופכים את הפרסום של העסק שלנו לכסף.

6.         תספרו בפרסום את הסיפור הנהדר שכולו כולו שלכם.

7.         אל תהפוך את עצמך לאדם שהרוויח אלה לאדם בעל ערך.

8.         פרסום טוב לא בהכרח אומר הצלחה כמו שפרסום רע לא בהכרח אומר כשלון

9.         בפרסום יש גבול דק בין אומץ (פרובוקטיביות) לטיפשות, אם אתה מצליח לחמוק בלי פגע זה אומץ אם לא זה טיפשות.

10.       שבה את הדמיון ואז קח אותו לאן שאתה רוצה, אל המקום שאליו הפליג הדמיון פעמים רבות, הגוף בוודאי ילך, אנשים הולכים רק למקומות שבהם הדמיון שלהם כבר ביקר"

11.       שום פרסום בעל ערך או משקל לא יצמח מרצון חלקי, ממורך לב ומשאיפה משותקת.

12.       האשליה הקטלנית מכולן היא העמדה המקובעת, החיים הם תהליך של גדילה ותנועה, העמדה המקובעת הורגת את בעליה.

13.       דא למקד את המסר העיקרי שלך כפי שמכדו את הציור הציירים הגדולים של המאות הקודמות. הקובייה העליונה הימנית.

14.       מיומנות ובטחון עצמי הם כוח בלתי מנוצח, זכור זאת שאתה חושב על פרסום העסק שלך.

15.       ספר סיפור ללקוח שלך, אין עוד ספינה שתיקח אותנו למרחקים כדפיו של ספר.

16.       אין דבר המושך קהל כמו קהל.

17.       מפרסם טוב הוא זה שעושה טעות לומד ממנה ולא חוזר שוב.

 18.      אדם הנחשף לפרסום ומשוכנע בניגוד לרצונו עדיין אינו משוכנע.

19.       נסו משהו שעוד לא עשיתם 3 פעמים. בפעם הראשונה כדי להתגבר על הפחד, בפעם השנייה כדי ללמוד איך עושים זאת, בפעם השלישית כדי להחליט אם אתם אוהבים את זה או לא.

20.       תנו אמון בזיכרון הדי ולא בחזותי, האוזן זוכרת עוד זמן רב את מה שהעין שוכחת מייד.

21.       כשאתם עורכים לוח זמנים לשידור פרסומת. חפשו תכניות יומיות ולא שבועיות. תגיעו אולי לפחות אנשים בכול פעם אבל תשיגו את יתרונות החזרה…

וזה היה על קצה המזלג לאותם לקוחות שמבינים כי פרסום זה חובה לכול עסק או חברה.

פרסום מעבר לזה שמביא לקוחות חדשים הוא יותר שומר על הלקוחות הקיימים בזה שהוא מזכיר להם על קיומו של העסק, ונותן להם בטחון בהמשכיות הקשר עם העסק.

פרסום הוא לחם חוק לכול עסק ושעושים אותו נכון הוא נהפך למכרה של זהב.

רוצים לשמוע עוד על פרסום

054-8087706

www.hdp.co.il

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן