מעניין אם מישהו שם לב לפרסום (הקמפיין) החדש שמעלה עיתון הארץ….האמת..שאפו…פרסום כול כך תואם את העיתון שרוצה להביא לו לקוחות חדשים וכמובן מנויים חדשים לא ראיתי הרבה זמן…מסר ברור, אלגנטי, פשוט, חכם, מעביר את המסר בשרלנטיות מדהימה, יוצר את הקשר בין עיתון ותיק שעד היום הוא לגוארדיה הגבוהה במדינת ישראל עובר לבני הדור השני והשלישי של קוראי הארץ וגם ללקוחות פוטנציאלים חדשים….מאד אהבתי את הפרסום ואת החוכמה שמאחוריו….היחודיות בפרסום זה לא רק התמונות והויזואל….זה גם המסר שעובר בצורה כול כך נכונה ומדויקת….כול הכבוד לעיתון, ולמשרד הפרסום, דורון עמית יועץ פרסום

אימון עסקי
להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי
מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת